פרק 11

646 11 0
                                    

*סקס לסביות בפרק זה*

זה עוד יום של עבודה בפרדס, המון תפוזים עגולים גדולים ויפים עוברים בידיי. לאט לאט אני מצליחה להדביק את הקצב של אוריאל.

בארוחת הצהריים רוז וחברתה האסייתית מצטרפות. מתברר לי שהן הגיעו לחמה כדי לבקר את אוריאל וג'נה, וחוזרות עכשיו לעיר שממנה באו. אוריאל ביקשה מרוז שתישאר עוד אבל זו רק צחחקה וליטפה את פניה. "תבואי את לבקר בעיר."

"מה לי ולעיר?" אוריאל שואלת ובצדק. היא ניראת כולה משופשפת מהעבודה הפיזית הקשה, ורגילה כל כך לתנאי הטבע. באמת מה לה ולעיר.

"מה לי ולטבע?" רוז שואלת ומציצה בשעונה. "אנחנו זזנו, צריכות לעבור גם אצל ג'נה לפני שנתחפף."

אוריאל ניראת מבואסת אבל מחבקת את רוז ארוכות לפני שהיא וחברתה השתקנית נעלמות. אוריאל ואני צריכות להמשיך לעבוד, אנחנו מסיימות את כל העבודה במהירות יחסית לבוקר.

"באיזו עיר רוז גרה?" אני שואלת. רוז השאירה לי אתמול כרטיס ביקור שלה, היא אומנם מעצבת גרפית ולי אין שום צורך בעיצוב אבל היא אמרה שזה בשביל שאוכל תמיד להתקשר אלייה אם ארצה לדבר.

"דישט. היית שם פעם?"

אני מנענעת בראשי לשלילה. "את היית?"

אוריאל מושכת בכתפייה. "כן, גדלתי שם."

אני מהנהנת. "אהה."

אנחנו ממשיכות ללכת עד שמגיעות להתפצלות הדרך, אני אמורה לפנות שמאלה לכיוון השטח שלי ואוריאל לכיוון הביתן שלהם.

"את רוצה לבדוק את הצמחים שלך? ג'נה לא פה היום אבל-"

"אני אשמח." אני ממהרת להצטרף אליה. אם אחזור לשטח, יהיה לי משעמם עד שליאור יחזור. הוא הודיע לי שיחזור היום מאוחר אבל יחזור. מחר בבוקר ניסע שנינו לעיר, הוא ללימודים ואני לעבודה.

אנחנו נכנסות לביתן, אני עולה לקומה השניה בזמן שאוריאל מפרקת לתוך הגרון בקבוק מים למטה. אחרי שאני בודקת שהצמחים שלי בסדר אני מתבוננת מעט בחדר. אני רואה תמונות של אוריאל עם הרבה אנשים, ותמונה של – כנראה – ג'נה, בילדותה, עם זוג הורים יפים שמביטים אחד בשני באושר.

אני תוהה על הניגוד הזה. ג'נה כל כך מצומצמת בניגוד לשאר. אני נזכרת בשיחה שלי ושל רוז. היא בחורה יפה נורא, ויש לה התנהגות בטוחה כזאת וכריזמה מטורפת.

ואיך היא דיברה איתי כל כך בפתיחות, והרגיעה את הזעם הפתאומי המלווה ברצון לקרוע תנכים. אפילו אני בעצמי לא הבנתי מאיפה בא, והיא פשוט הרגיעה אותו. הייתי רוצה שיהיה לי בן זוג כזה, כמו רוז. ליאור הוא אומנם הכי קרוב לזה, אבל לאחרונה הוא מרוחק, ואני בכלל לא חושבת שיש סיכוי שיקרה משהו בינינו.

חמה // 16+ // האנה בי קייOnde histórias criam vida. Descubra agora