פרק 13

493 15 1
                                    

כתבו לי בתגובות :O

~~~

נראה שהלכתי כבר בכל העיר , ושעוד יש הרבה מקום לבקר בהם. כאילו אני יודעת הכל ולא יודעת כלום בו זמנית. ועדיין לא מצאתי תשובה ועוד לא הבנתי מה אני מרגישה כלפי המקום הזה.

אפילו ליאור, כבר הבין שהוא לא מתאים לחמה. ונשארתי אני בנתיים עם הסוכה בגודל של שני שטחים בלבד. ג'נה ביקרה אותי כמה פעמים, ודיברה איתי קצת על מה חדש ועל החבר שלה. הנהנתי, עשיתי עצמי כמקשיבה בזמן שמחשבותיי נדדו למקומות אחרים.

עבר שבוע, ולא נתקלתי שוב בנער הזה, הנער עם החלום הגדול והמשיכה לדרום. אפילו שסרקתי את כל תחנות הרכבת בכל פעם שעברתי באחת, ואת הרכבת עצמה כשנסעתי בה, ואת הרחובות דרך החלונות. הוא פשוט נעלם.

היום בבוקר טיילת קצת "ללא מטרה" סביב שלוש אוניברסיטאות שיש בהן מסלולי מנהל. דמיינתי אותו יוצא פתאום, ממהר לרכבת, מהדק את ספריו אל החזה ומתרכז בדרך במקום באנשים. אולי הרוח שיש עכשיו תפרע את שיערו הכהה, הקצר יחסית והמבולגן.

חזרתי מאוכזבת. תהיתי אם קרה לו משהו, ובעצם הוא היה נראה די צעיר. לאן נעלם? איך יכול בנאדם פשוט להעלם? ועיני לא הצליחו לנוח מלחפש אותו.

אפילו בזרועותיו של הגבר שעמו אני עכשיו, יושבת בחיקו ומנשקת אותו בתשוקה, עיניו עצומות ועיני מביטות סביב, מתרוצצות בחלון, אולי יופיע עכשיו?

הגבר שאיתי נעצר, ידיו עוד על מותניי הכמעט חשופות. "את מוטרדת."

אני מהנהנת. משפילה את מבטי מטה, ישנו אוהל בתחתוניו. אני מתפלאה על הרגישות שלו, לשאול אותי איך אני מרגישה, וזה לא שאני מנשקת פחות בלהט... אבל כנראה זה דבר שמרגישים, בגוף.

"את רוצה לספר לי?"

אני מנענעת בראשי לשלילה ומלטפת את צווארו, מביטה בעיניו דרך ריסי הצבועות במסקרה שחורה שסאכין הביאה לי במתנה. אצבעות ידי השניה עוברות לאורך גבו, בשקע של עמוד השדרה.

"את רוצה שנפסיק?" הוא שואל, אני מניחה שאני מבלבלת אותו. ומה אני יכולה לעשות בנידון? אשתדל להיות ספציפית.

"לא. נמשיך, רק לאט." אני לוחשת על אוזנו והוא מהנהן. ידיו על מותני והוא מקרב אותי אלי, נושק לשפתיי ולוטף את עורי.

אני כל כך עייפה אחרי האקט, אפילו שהוא היה זהיר ואיטי בזמן שחדר אליי, לא הפעיל עלי כוח רק המון ליטופים ותנועותיו היו כמו גלים הנושקים אל החוף; עדינים אך מעצימים.

אני נרדמת בזרועותיו לאחר מכן, וקמה בבוקר במיטתו הגדולה. אני בדרך כלל לא שמה לב ולא אכפת לי אם הגבר עשיר או עני או היכן הוא גר, העיקר שיש לו מספיק כסף לקונדום. מתברר שזה שהייתי איתו בלילה קודם, גר בבית שלא ראיתי את גודלו אמש.

חמה // 16+ // האנה בי קייWhere stories live. Discover now