• TAHUN 2012 •

147 13 0
                                    

Apabila sudah menjejak kaki ke sekolah menengah , Jimin membuat keputusan untuk tinggal bersama kawannya iaitu hoseok dan taehyung . selepas kematian ibu bapanya , jimin mula berdikari , harta yang tidak seberapa , ditinggalkan oleh ibubapanya itu dapat membantu kos hidupnya sedikit.

Akibat mempunyai kisah silam yang menyakitkan , jimin kini menjadi seorang pembuli , di sekolahnya
. Dan mangsa buli yang sering dibulinya iailah , seorang lelaki yang bernama jeon jungkook.

WARNING NI PART +18 SO SAPA YANG TAKUT NAK BACA , AKU SARANKAN TAK PAYAH BACA HAHAHA

Jungkook diheret masuk ke dalam tandas oleh jimin dan kawan kawannya. Sampainya di tandas , jimin mengangkat koler baju jungkook dengan kuat.

"Kau nak bagi tau cikgu ke?" Kata jimin dengan nada suara yang sedikit menakutkan , tatapan matanya yang tajam itu membuatkan jungkook semakin takut.

"Ta..tak aku tak bagitau pun" kata jungkook , lalu jimin membetulkan semula koler baju jungkook , jimin memandang jungkook sambil tersenyum sinis , dengan tiba tiba jimin menumbuk kuat ke wajah jungkook , sehinggakan bibir jungkook sedikit pecah.

"Kalau aku kena panggil dengan cikgu. Kau tau la nasib kau" kata jimin yang sedang menarik kuat rambut jungkook. Terlihat jungkook yang hanya mengangguk perlahan . Hoseok dan taehyung hanya tersenyum sinis melihat keadaan jungkook yang menahan sakit.

"Aku belum puas lagi la dengan kau ni" kata jimin lalu menarik tali leher jungkook menuju ke dalam tandas dan mendekatkan wajah jungkook di lubang mangkuk tandas.

"Kau mesti penat kan , takpe aku bagi kau rilek kejab" kata jimin lalu mencelup kepala jungkook kedalam air yang bertakung di dalam mangkuk tandas itu.

Hoseok menarik semula kepada jungkook sambil tersenyum.

"A..aku janji...ak..aku tak akan bagitau apa a...ape kat cik..." Belum sempat jungkook menghabiskan kata katanya itu, hoseok mencelup mukanya sekali lagi , dan hoseok menarik rambut jungkook dengan kuat hingga dirinya tersandar ke dinding. Tidak cukup dengan itu , taehyung menyepak kuat jungkook.

"Ok dah jom blah" kata jimin yang tersenyum sinis , lalu mereka bertiga berjalan keluar dari tandas meninggalkan jungkook.

Jungkook hanya memeluk tubuhnya sambil menitiskan air mata. Wajahnya yang masih berdarah itu dibasuh oleh jungkook agar darah tidak mengalir dengan banyak. Bajunya yang sedikit basah itu dibuka dan diperah.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jungkook melangkah masuk ke dalam kelas dengan wajah yang lebam dan baju yang sedikit basah.

Semua murid melihat ke arahnya dengan wajah yang pelik , termasuklah gurunya sendiri.

"Jungkook..? Kenapa ni?" Soal gurunya yang sedikit risau.

"Errr..saya jatuh tangga tadi , lepastu basuh muka , sebb tu baju saya basah , maafakn saya sebab masuk kelas lambat" kata jungkook yang masih lagi boleh tersenyum. Lalu jungkook berjalan menuju ke kerusinya , terlihat beberapa murid yang menutupi hidung mereka , lelaki yang bersebelahan jungkook jugak berganjak sedikit dari mendekati jungkook . jungkook hanya terdiam dan berasa sedikit malu.

Waktu sekolah sudah tamat , semua murid mula pulang ke rumah masing masing , ada yang menaiki kereta , dijemput oleh ibu bapa dan berjalan kaki , salah satu pelajar yang berjalan kaki pulang adalah jungkook.

Jungkook berjalan dengan perlahan , akibat tendangan yang kuat tadi , membuatkan badan jungkook sedikit lemah.

Tiba tiba bahu jungkook ditepuk perlahan oleh seorang lelaki , jungkook hanya meneruskan perjalanannya tanpa menoleh kebelakang.
Terkejut jungkook apabila badanya ditarik kuat oleh lelaki itu , dan terlihat mereka bertiga. Hoseok , taehyung dan jimin yang memandang tajam ke arahnya.

"Kau asal tak berhenti ," kata taehyung yang menampar kuat kepala jungkook.

"Ok lah aku malas nak cakap banyak , nah , aku nak esok , kalau tak , kau tau kan ape yang kiteorang nak buat dengan kau?" Kata jimin yang melemparkan begnya itu kepada jungkook.

"Ta...tau" kata jungkook dengan nada yang sedikit ketakutan , jimin mengusap lembut rambut jungkook sambil tersenyum.

"Bagus" kata jimin dan mereka bertiga pergi meninggalkan jungkook.

 [C] •| PSYCHOPATH |• PJM✓Where stories live. Discover now