• PART 2 •

123 9 0
                                    

Jam menunjukkan waktu untuk semua pelajar berehat untuk makan dan sebagainya. Ada yang menuju ke kantin dan menuju ke perpustakaan.

Jungkook yang sedang duduk di kerusi yang terletak di bawah sepohon pokok itu , hanya membelek jari jemarinya. Dengan tiba tiba jimin dan kawan kawannya duduk bersamanya. Jungkook tidak mempedulikan mereka dan hanya terdiam. Jimin menampar kuat kepala jungkook .

"Boleh tak kalau korang berhenti kacau aku? Tolong lah , aku tak pernah kacau korang." Kata jungkook yang memandang mereka bertiga. Namun jimin hanya ketawa.

"Kau dengar sini. Kalau bukan kau , sape lagi yang kiteorang nak kacau? Yela aku nampak dalam sekolah ni , kau je budak paling tak guna , ape dalam hidup kau memang ade buku je ke?" Perli jimin lalu ketawa dengan kuat , begitu jugak taehyung . Hoseok hanya tersenyum .

Kurang bernasib baik , tanpa sedar jimin melihat ke arah hoseok yang hanya tersenyum.

Tanpa berkata apa apa , Tangan jungkook ditarik kuat oleh jimin , dan jungkook dibawa ke sebuah bilik stor di belakang sekolah. Jungkook di tolak kuat oleh jimin , hinggakan dirinya terjatuh ke lantai.

Terlihat mereka bertiga berdiri tegak dihadapinya.jimin memasukkan tangannya ke dalam poket dan melihat ke arah hoseok.hoseok dan taehyung melihat ke arah jimin dengan wajah pelik . Manakala hoseok sudah menelan air liurnya buat kali kedua.

Jimin mengangkat keningnya sambil tersenyum sinis ke arah hoseok.

"Hah?" Kata hoseok dengan nada suara yang sedikit perlahan.

"Aku nak kau belasah budak ni depan aku." Kata jimin lagi.

"Kenapa aku" Kata hoseok pulak.

Namun jimin hanya terdiam dan tersenyum sinis sambil menggeleng kepalanya perlahan.

"Kejab? Ape maksud kau sekarng ni?" Soal taehyung pulak kepada jimin.

Namun jimin hanya terdiam sambil melihat tepat ke arah mata hoseok.

"Ok , aku belasah budak ni sekrang jugak" kata hoseok.

WARNING NI PART +18 SO SAPA YANG TAKUT NAK BACA , AKU SARANKAN TAK PAYAH BACA HAHAHA

Hoseok melihat wajah jungkook yang masih lagi berlebam itu , tanpa berkata apa apa hoseok mengangkat jungkook dengan kuat lalu menumbuk berkali kali di wajah jungkook. Terlihat percikan darah di lantai , kemudian hoseok menumbuk kuat di bahagian perut jungkook.

Belum sempat hoseok menghantukkan kepala jungkook ke dinding , jimin menyuruh hoseok untuk berhenti kerana mereka terdengar bunyi tapak kaki yang manuju ke bilik stor itu.

Mereka semua terdiam buat seketika , beberapa minit kemudian bunyi tapak kaki itu semakin jauh dari mereka.

"Jom blah , kau tunggu aku belum habis lagi dengan kau" kata jimin dan memandang ke arah jungkook. Mereka bertiga bergegas lari keluar dari bilik stor itu.

Jungkook hanya menitiskan air mata , dirinya sudah dibuli sejak dari umur 13 tahun lagi. Namun yoongi tidak tahu tentang perkara ini , jungkook tidak mahu abangnya itu berasa risau ,

Jungkook membesar hanya dengan kasih sayang seorang abang , ibu bapanya sudah bercerai dan membuat haluan masing masing , jadi yoongilah yang membesarkannya , sehinggalah berjaya memiliki sebuah cafenya sendiri.

Dan kerana itulah , bagi jungkook yoongi adalah orang yang paling dia sayangi .

Jungkook hanya terduduk dan hanya termenung ke arah padang sekolahnya. Tanpa sedar , sebotol air mineral dihulurkan oleh seorang lelaki dari belakang. Jungkook menoleh ke belakang dan terlihat taehyung. Namun jungkook tidak mengambil air itu , malah memandang semula ke depan.

Taehyung hanya menghembus nafasnya dan melabuhkan punggungnya di sebelah jungkook.

"Kau nak ape?" Soal jungkook tanpa memandang ke arah wajah taehyung.

Taehyung hanya terdiam dan mengangkat tangannya untuk menyentuh wajah jungkook . Dengan tiba tiba jungkook mencegkam kuat pergelangan tangan taehyung dan menggepak sedikit tangannya. Terlihat wajah taehyung yang sedikit terkejut dengan tindakan jungkook itu.

"Aku tanya kau nak ape?" Soal jungkook yang memandang wajah taehyung. Yang lebih mengejutkan lagi , wajah jungkook terlihat berbeza apabila dirinya sedang serius.

"Ta...tak...aku cuma na..nak tengok mu..muka..kau" kata taehyung dengan nada suara yang sedikit takut , jungkook melepaskan tangan taehyung dan berdiri , kemudian meninggalkan taehyung disitu. Taehyung masih lagi terkejut sehinggakan dirinya tidak mampu berkata apa apa.

 [C] •| PSYCHOPATH |• PJM✓Where stories live. Discover now