• PART 10 •

88 9 0
                                    

Namjoon hanya terdiam tanpa berkata apa apa.

"Asal kau diam? Sekarang aku tanya kau lagi sekali , ape yang taehyung bagitau kau?" Soal jimin yang memasukkan tangannya ke dalam poket seluarnya.

"Dia  sempat bagitau aku semuanya kalau kau tak menyibuk datang belakang sekolah" kata namjoon yang memandang tepat ke arah mata jimin. Begitu juga jimin .

"Yeke? Heh, hebat jugak aku ye , datang tepat pada masanya , kau nak tau ape yang dia nak bagi tau?"Soal jimin yang tersenyum.  Namjoon melihat jimin tanpa berkata apa apa .

Tiba tiba jimin memandang bangai taehyung dan mengusap lembut kepala bangkai itu.

"Taehyung , alang alang dia dah ade kat sini , kau bagitau la ape yang kau nak bagitau tu , aku tak marah pun , cepat la" kata jimin yang tersenyum lalu memandang ke arah namjoon.

"Kau gile ke!?" Kata namjoon. Jimin berdiri semula dan memeluk bahu namjoon.

"Cikgu nam . Joon? Ok macam ni lah cikgu , disebabkan taehyung tidur nyenyak , aku taknak kacau dia , kesian" kata jimin yang tersenyum. Namjoon masih lagi hanya terdiam.

"Aku rasa aku tau ape yang taehyung nak bagitau kau , sini aku cerita . Jungkook . Aku tak tau ape kaitan kau dengan dia , tapi . Kalau kau nak tau , macam yang kau cakapkan tadi , yes betul lah , aku la yang menghancurkan hidup jungkook tu , aku pukul dia , macam macan lagi la , ah satu lagi , pasal dia terjun bangunan tu , well memang dia buat tu sebab aku , ye aku nak dia mati tapi itulah. Tak mati pulak si tak guna tu. So kau mesti tau dia ade mana sekarang kan? Tell me now , mana dia . Senang la sikit aku nak bunuh dia" kata jimin yang tersenyum sinis  . Dengan tiba tiba namjoon menumbuk kuat di wajah jimin.

"Kau memang binatang " kata namjoon.

"Kuat jugak kau ni ye ,kalau kau fikir aku sorang yang buat semua ni . Kau silap , kalau kau nak tau binatang ni jugak lah terlibat. Oh sorang lagi , hoseok" kata jimin yang masih lagi tersenyum sambil menunjukkan jari telunjuknya ke arah bangkai taehyung itu.

"Kau memang gila , sekarang baik kau ikut aku" kata namjoon yang menarik tali leher jimin. Dengan kuat jimin menolak namjoon.

"Pegi mana? Balai polis? Hah , so kau nak bawak aku g balai polis , lepastu nak aku mengaku semua benda ni? Hem aku rasa la kan , cadangan kau tu tak akan sempat kau buat lah , yela lagipun aku tengok kau ni macam letih je , so aku boleh je tolong kau , kau boleh rehat sepanjang masa macan taehyung ni , kau cube tengok seronok je dia tido , sampai tak nak bangun " kata jimin sambil tersenyum sinis .

Terlihat namjoon yang semakin lama semakin mengundur.

"Selangkah lagi kau mengundur . aku tembak kau" kata jimin yang mengacukan pistol tepak ke dahi namjoon . Riak wajah jimin sangat serius. Terlihat namjoon terseyum sinis.

"Aku fikir kau ni bijak , rupenya tidak , kalau kau tembak aku , bunyi tembakan mesti kuat , dan orang ramai akan datang sini , habislah kau." Kata namjoon yang tersenyum sinis. Begitu jugak jimin yang tersenyum sinis. Tiba tiba jimin memasang sesuatu di pistolnya dan mengacukannya semula.

Sangkaan namjoon kepada jimin ternyata salah , jimin memasang Suppressor pada pistolnya , jadi bunyi tembakan tidak dapat didengari. Jimin meletakan jari telunjuknya ke arah kepalanya sambil tersenyum sinis .

WARNING NI PART +18 SO SAPA YANG TAKUT NAK BACA , AKU SARANKAN TAK PAYAH BACA HAHAHA

Tanpa teragak agak , jimin menembak kaki namjoon ,terlihat kakinya yang berlubang mengalirkan banyak darah berwarna merak pekat.

Jimin mendekati namjoon lalu menarik kuat rambutnya.

"Aku tak suka orang yang cabar aku" bisik jimin ke telinga namjoon , meremang bulu roma namjoon selepas mendengar bisikannya itu.

"Kau tau tak aku rimas dengar kau bebel dari tadi , so boleh tak kalau aku diamkan kau?" Soal jimin lalu memasukkan pistonya ke dalam mulut namjoon. Jimin terseyum sinis dan menembak tanpa belas kasihan. Peluru telah menembusi Langit di dalam mulut namjoon hingga ke kepala.

Boleh dilihat betapa banyak darah yang mengalir. Jimin terseyum manis dan berlari semula ke kelasnya.

Sebelum masuk ke kelas jimin sempat menghapuskan pistolnya dengan mengetuk menggunakan batu besar sehingga hancur . Untuk menghapuskan segala bukti .

"Cikgu!? Saya jumpa mayat di belakang sekolah!?" Kata jimin dengan cemas kepada gurunya yang sedang mengajar.

"Park jimin! Ape yang kamu merepek ni!? Dari tadi kamu tak masuk kelas dan sekarang aku cakap bende pelik pulak kat sini! Sudah kamu berdiri di luar nanti habis waktu saya kamu ikut saya , kita pergi bilik disiplin , perangai kamu ni tak ubah ubah , kamu nak jadi ape? Saya tak faham lah dengan kamu ni , asal ada kes je , masalah je, muka kamu yang muncul . " Marah gurunya dengan tegas.

"Betul cikgu saya tak tipu , tengok ni ade darah! Saya jumpa mayat taehyung dengan cikgu namjoon .  Percaya la cakap saya ." Kata jimin untuk meyakinkan mereka.

Bulat mata semua orang selepas mendengar kata kata jimin itu.

"Kamu semua tunggu disini , jangan ke mana mana , jimin ikut saya dan tunjukkan tempat tu" kata gurunya.

Dengan cepat mereka pergi mendapatkan pertolongan dari semua guru dan pergi melihat kejadian.

Sampainya di sana , terduduk melutut seokjin melihat kawan baiknya dalam keadaan mata yang masih terbuka . Seokjin memeluk erat namjoon , sambil menitiskan air mata. Kemunculan yoongi membuatkan semua orang terkejut.

"Yoongi? Ape kamu buat disini? Kan saya dah cakap duduk dalam kelas!" Marah gurunya , namun yoongi tidak menghiraukan kata kata gurunya itu , terlihat mata yoongi sudah menitiskan air mata.

"KIM NAMJOON!" Jerit yoongi lalu memeluk namjoon dan seokjin.

Mereka semua hanya melihat mereka bertiga berpelukan dan menitiskan air mata dan melihat ke arah bangkai taehyung. Guru guru mula merelaikan pelukan mereka dan cuba menenangkan mereka. Manakala jimin sudah memerhatikan kelakuan mereka berdua dengan wajah yang serius.

 [C] •| PSYCHOPATH |• PJM✓Where stories live. Discover now