01

2.3K 274 65
                                    

𝙙𝙖𝙮 𝟭 ;
the last friday.

" taeyong! "

lelaki bersongkok hitam dan baju melayu putih itu menoleh apabila nama samarannya dipanggil. dia mengangkat kening ke arah lelaki yang memanggilnya tadi,juga bersongkok dan berbaju melayu putih.

taeil mengerling ke arah bawah bangunan aspura sambil menyeluk tangan ke dalam poket baju melayunya. " dorang dah balik. "

taeyong mengangguk perlahan. mereka berdua berjalan seiringan ke arah empat orang sekawan yang memasuki perkarangan ruang asrama. rakan mereka yang lain mengikut dari belakang.

" ada jumpa pak guard tak? " soalnya dengan wajah yang serius.

empat orang sekawan iaitu yangyang haechan renjun dan shotaro menggeleng. sama juga jeno,jaemin dan sungchan yang baru tiba di hadapan taeyong. mereka kelihatan hampa sekali.

" takde bang tinggal squad kita je dalam sekolah ni. semua dah balik. " kata haechan agak gelisah.

sampin baju melayunya telah dibuka lalu disangkut di bahunya. rakan-rakannya yang lain hanya mengeluh perlahan. riak wajah mereka yang selalunya ceria menjadi muram.

taeyong menghela nafas. " hm,sokay. jom jumpa member yang lain. " mereka mengangguk lalu berjalan ke dalam bangunan aspura bersama-sama.

ah,macam mana dorang boleh terperangkap?

nantikan di chapter seterusnya pada 15 Disem—

okay okay. meh kita flashback cepat.

alkisah,di suatu pagi jumaat yang hening. pelajar-pelajar sekolah menengah lelaki arau sedang berkeliaran di mana-mana sahaja. ada yang tersadai di koridor ada yang pergi kantin,ada yang tolong cikgu bawa barang dan ada yang berjalan masuk ke dalam kelas.

semuanya diperhatikan oleh jaehyun dan winwin melalui tingkap bilik squad mereka. seram jugak la sebab diperhatikan oleh dua jejaka segak tapi takpe asal segak kita okay je.

squad 23.

squad yang paling popular dan misteri di sekolah menengah lelaki arau. squad yang mempunyai member tetap 23 orang itu menjadi antara kelab wanted para guru-guru.

mana taknya ahli kelab mereka adalah antara pelajar-pelajar cemerlang sekolah tersebut. dah la handsome,pandai pulak tu.

itu yang selalu didengari dari mulut sekolah menengah yang berdekatan dengan sekolah menengah lelaki arau.

▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼

𝐒𝐐𝐔𝐀𝐃 𝟐𝟑 ✔ + 𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐔𝐑𝐕𝐈𝐕𝐎𝐑𝐒 | 𝐍𝐂𝐓𝟐𝟎𝟐𝟎 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang