discharged

74 6 0
                                    

So guys Yena skip dulu tentang Johnny yang mencari pelaku yang mengurung Young Heum di dalam bilik air tu. Nanti Yena cerita siapa yang telah mengurung Young Heum.

Btw enjoy my writing : )






ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ

☞♥Ⓣⓗⓔ Ⓢⓦⓔⓔⓣ Ⓒⓞⓤⓟⓛⓔ Ⓛⓘⓕⓔ♥

ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ

Setelah seminggu berada di hospital, kini Young Heum di benarkan untuk pulang walaupun dia masih belum pulih sepenuhnya dan kerana dia sudah bosan untuk tinggal di hospital dan mahu di rawat di rumah sahaja. (Jap...Jap...Apa yang Yena tulis ni ? )

Johnny hanya ikut sahaja permintaan Young Heum kerana dia tahu bahawa Young Heum akan terus memaksanya dengan membuat aegyo atau berpura-pura merajuk. Jujur Johnny katakan bahawa dia tidak tahan melihat wajah Young Heum membuat aegyo kerana Young Heum terlalu comel.

Sekarang ini di Hospital Bangkok, Johnny sedang mengemas pakaian milik Young Heum manakala Young Heum pula sedang bersiap dan menghias dirinya kerana selepas discharged daripada hospital mereka tidak pulang terus ke rumah. Johnny mahu membawa Young Heum ke restaurant favourite Young Heum. Sebenarnya, Johnny ingin membawa Young Heum setelah Young Heum sembuh sepenuhnya namun apabila di fikirkan semula lebih baik ia membawa sekarang kerana lagi 2 hari mereka akan pulang ke Korea. Cuti semester mereka akan habis lagi 4 hari.

Setelah siap mengemas pakaian milik Young Heum, Johnny terus ke arah bilik air kerana risau akan Young Heum yang terlalu lama di dalam bilik air. Johnny takut sesuatu yang buruk terjadi kepada Young Heum. Johnny trauma apabila dia mengingat balik kejadian yang pernah menimpa Young Heum 5 hari yang lalu iaitu Young Heum terkurung di dalam bilik air dalam keadaan yang sangat lemah.

Johnny mengetuk pintu bilik air setelah sampai di sana

Tokk

Tokk

Tokk

"Princess...Princess...Princess ok tak kat dalam tu ?" Tanya Johnny dengan nada sedikit risau

Tiada jawapan daripada Young Heum. Johnny mengetuk pintu itu sekali lagi.

Tokk

Tokk

Tokk

"Princess...Princess...Princess" panggil Johnny sambil mengetuk pintu itu bertalu-talu

Tiada jawapan lagi namun Johnny nampak yang tombol itu berpusing tanda ia akan buka dan setelah 2 minit akhirnya pintu itu terbuka yang menampakkan Young Heum dengan pakaiannya yang terlihat sangat cantik dan sesuai dengan diri Young Heum.

Johnny yang melihat itu terus menarik Young Heum ke dalam pelukannya. Jujur Johnny katakan bahawa dia sangat risau apabila Young Heum tidak merespons panggilannya.

"Kenapa princess tak respons panggilan oppa ? Princess tahu tak yang oppa risau kalau sesuatu yang buruk terjadi kepada princess." Ujar Johnny yang masih lagi memeluk Young Heum

"Sorry oppa. Tadi Young Heum tak tahu kalau pakaian ni sesuai tak dengan princess" ujar Young Heum dengan suara seraknya untuk meminta maaf kepada Johnny sambil mengusap pelan belakang Johnny yang masih memeluknya itu

"Princess dengar sini cakap oppa. Princess pakai apapun tetap cantik di mata oppa" ujar Johnny sambil melepaskan pelukkannya dengan Young Heum kemudian menatap Young Heum

Young Heum yang mendengar itu hanya tersenyum kemudian dia melingkarkan kedua tangannya pada leher Johnny dan menginjatkan dirinya agar sama tinggi dengan Johnny untuk mencium bibir Johnny.

"Oppaa~rendahkanlah sikit badan oppa. Young Heum tak sampai nak cium bibir oppa" rengek Young Heum dengan suara seraknya pada Johnny

"Kenapa nak kena rendahkan badan oppa kalau oppa boleh dukung princess ?" Ujar Johnny lalu mendukung Young Heum ala koala

Yang di dukung hanya menjerit terkejut

"Cium oppa" suruh Johnny kepada Young Heum yang berada di dalam dukungannya

Young Heum hanya akur lalu dia mengucup bibir Johnny itu dengan lama kerana dia sangat rindukan bibir Johnny itu setelah seminggu dia berada di hospital.

Johnny menutup matanya, merasakan betapa keringnya bibir Young Heum itu. Dia merindukan bibir itu setelah seminggu tak dikucup. Kerana selama seminggu ini, Young Heum kelihatan agak lemah dan tidak bertenaga bahkan tidak mahu bercakap dengan sesiapa termasuk Johnny.

Selepas 5 minit, akhirnya ciuman mereka terlepas dan Johnny menatap Young Heum sambil tersenyum.

"Dah jom kita pergi makan" ujar Johnny yang masih lagi mendukung Young Heum

"Jom...Tapi oppa turunkanlah Young Heum, Young Heum boleh jalan sendiri" ujar Young Heum menyuruh Johnny menurunkan dirinya

Johnny akur, dia pun menurunkan badan Young Heum kemudian dia mengambil beg pakaian milik Young Heum yang berada di atas katil itu lalu keluar daripada ward sambil memegang tangan Young Heum...





















ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ

☞♥Ⓣⓗⓔ Ⓢⓦⓔⓔⓣ Ⓒⓞⓤⓟⓛⓔ Ⓛⓘⓕⓔ♥

ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ

Sorry kalau pendek sebab Yena memang dah kekeringan idea dan sorry juga kalau penulisan Yena agak kurang untuk di fahami. Yena memang dah banyak merapu since quarantine.

TBC

yangyangtenwinwin

「05」【C】The Sweet Couple Life ➸ JohnTen ✅Where stories live. Discover now