hantar pulang

56 6 0
                                    

Selepas menyambut birthday Young Heum, Johnny menghantar Young Heum pulang ke rumah pada jam 11 malam. Young Heum menyuruh Johnny menghantarnya pulang kerana esok mereka harus masuk ke kolej seperti biasa.

Johnny sudah menyuruh Young Heum untuk menginap kat apartment nya tetapi Young Heum tidak mahu, katanya di apartment Johnny tidak mempunyai pakaiannya. Mungkin Johnny akan membeli pakaian untuk Young Heum dan letak di dalam almari miliknya supaya Young Heum boleh menginap di apartment nya pada bila-bila masa.

Setelah tiba di rumah Young Heum, Johnny mem parking kan keretanya di halaman rumah Young Heum. Johnny menutup enjin keretanya dan apabila dia pusing ke arah Young Heum, ternyata Young Heum sudah pun tertidur. Johnny tidak sampai hati untuk mengejutkan tidur princess nya dan dia pun menelefon Taeyong untuk membuka kunci pintu rumah.

"Hello...Taeyong, boleh tak kau buka pintu rumah ni ? Pintu ni berkunci. Aku dah tengok kunci dalam beg Young Heum tapi takde kunci. Aku ngan Young Heum ada kat depan rumah ni."

"Ha ok ok. Kau tunggu jap aku baru nak keluar bilik ni." Ujar Taeyong kepada Johnny

"Ha cepat sikit. Young Heum dah tidur ni" ujar Johnny yang masih lagi dalam kereta

"Yelah...Yelah...Kau ni bising pulak aku tengah otw turun tangga ni." Ujar Taeyong yang sedang turun daripada tangga lalu menuju ke arah pintu utama rumah

"Ok" jawab Johnny lalu meletakkan panggilan telefonnya dengan Taeyong

Selepas 2 minit bercakap telefon dengan Taeyong, akhirnya pintu rumah utama pun terbuka dan menampakkan Taeyong dengan baju tidurnya.

Johnny yang nampak akan Taeyong yang sudah membuka pintu itu, terus dia keluar daripada kereta dan dia berjalan pergi ke arah kanan pintu keretanya lalu membukanya. Johnny mengangkat princess nya ( Young Heum ) dengan bridal style, lalu menuju masuk ke rumah Young Heum. Taeyong pun menutup pintu rumah mereka lalu mengunci nya sekali. Johnny menaiki tangga dan menuju ke arah bilik Young Heum yang berada di tingkat 2 diikuti oleh Taeyong belakang Johnny.

Apabila tiba di hadapan bilik Young Heum, Johnny hendak memulas tombol pintu itu namun agak kesulitan kerana dia sedang mendukung Young Heum lalu Johnny pun menyuruh Taeyong untuk membukakan pintu untuknya.

"Kau boleh tak jangan jadi patung kat situ, tolonglah aku bukakan pintu ni." Suruh Johnny kepada Taeyong apabila Taeyong hanya melihat sahaja

"Ishhh!!!! Yelah..." ujar Taeyong akur lalu membukakan pintu bilik Young Heum untuk Johnny

"Kamsahamnida" ucap Johnny lalu masuk ke dalam bilik Young Heum kemudian menutup pintu tersebut setelah Taeyong turun untuk masuk ke dalam biliknya yang berada di tingkat satu.

Johnny membaringkan tubuh kecil Young Heum di atas katil kemudian dia meletakkan handbag Young Heum di atas meja solek. Setelah meletakkan handbag milik Young Heum, Johnny berjalan ke arah katil Young Heum dan duduk di atas katil sebelah kiri Young Heum.

Johnny menyelak rambut hadapan Young Heum yang menutupi mata itu lalu dia mengucup dahi Young Heum kemudian turun ke bibir Young Heum. Hanya menempel bibir sahaja.

Walaupun hanya menempel bibir, Young Heum terjaga daripada tidurnya dan dia melihat Johnny berada di hadapannya dengan tangan kanan Johnny berada di atas kepala Young Heum.

"Euhmmm...Oppa, kita ada kat mana ni ? Dah sampai ke ?" Tanya Young Heum kepada Johnny dengan suara seraknya kerana baru bangun tidur

"Kita dah sampai princess. Sekarang kita ada kat dalam bilik princess. Dahlah, princess tidur. Oppa dah nak balik ni, kita jumpa kat esok. Esok oppa datang jemput princess lepas tu kita pergi kolej sama-sama." Ujar Johnny sambil mengusap lembut rambut Young Heum

"Ani...Sekarang mesti dah lewat malam, oppa tidur kat sini je lagipun pakaian oppa ada kat dalam almari Young Heum. Bahaya memandu tengah malam ni." Ujar Young Heum tidak setuju apabila Johnny mahu pulang pada lewat malam.

Korang mesti nak tahu kan kenapa pakaian Johnny boleh ada kat rumah Young Heum tetapi pakaian Young Heum takdak kat apartment Johnny ?

Biar Yena bagitahu korang

Ini disebabkan Johnny selalu menginap dan tidur di rumah Young Heum apabila Young Heum tinggal bersendirian dan Young Heum pula tak pernah lagi tidur di apartment Johnny.

"Oklah...Oppa tidur kat sini, dahlah princess sambunglah tidur tu esok lambat nak bangun pergi kolej." Ujar Johnny lalu baring di sebelah kiri Young Heum kemudian menarik selimut hingga menutupi badan mereka berdua

Setelah menarik selimut, Johnny memeluk tubuh Young Heum kemudian mengucap selamat malam.

"Good night my princess. Have a nice dream. Dream about me." Ucap Johnny lalu mengucup dahi Young Heum

"Good night too my prince. I always dream about you." Ucap Young Heum pula lalu memejamkan matanya




─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─

TBC

yangyangtenwinwin

「05」【C】The Sweet Couple Life ➸ JohnTen ✅Där berättelser lever. Upptäck nu