🏫 college 🏫

48 4 0
                                    

Jam 8.30 pagi

Young Heum bangun daripada tidurnya, dia melihat jam di dalam telefonnya. Jam menunjukkan pukul 8.30 pagi dan dia bergegas turun daripada katilnya untuk bersiap-siap untuk ke kolej. Pelajarannya akan bermula pada jam 10.30 pagi, sebelum ke kolej dia dan Johnny akan pergi ke restaurant dahulu untuk bersarapan.

30 minutes later...

Young Heum sudah pun selesai mandi, dia mengambil pakaiannya di dalam almari. Setelah siap memakai pakaian, dia pun duduk di hadapan meja soleknya dan men dye rambutnya kepada 2 warna. Dia kemudian memakai make up apabila telah selesai dye rambutnya.

Setelah 15 minit menghias dirinya, Young Heum berjalan menuju ke arah katil lalu mengejutkan Johnny daripada tidur kerana sekarang jam sudah menunjukkan pukul 9.15 pagi.

"Oppa...Oppa...Oppa...bangunlah dah lambat ni." Ujar Young Heum sambil menggongcangkan pelan badan Johnny

"Euhmmm...Sekarang pukul berapa princess ?" Tanya Johnny sebaik sahaja bangun daripada tidur

"Pukul 9.15 pagi. Cepatlah mandi Oppa, Young Heum ambil kan pakaian oppa." Ujar Young Heum lalu menuju ke arah almari dan mengambil pakaian Johnny

Johnny pun turun daripada katil lalu masuk ke dalam bilik air. Setelah 15 minit, Johnny pun keluar dengan memakai bathrobe.

"Nah pakai ni oppa. Lepastu duduk kat sini, Young Heum nak dye rambut oppa." Ujar Young Heum memberikan baju kepada Johnny lalu menepuk kerusi yang berada di hadapan meja solek

Johnny hanya mengangguk lalu memakai pakaiannya. Setelah selesai memakai pakaian, Johnny pun duduk di hadapan meja solek tersebut. Johnny baru perasan bahawa bajunya dan Young Heum merupakan baju couple.

Young Heum men dye kan rambut Johnny dengan warna yang sama sepertinya, tidak lupa juga Young Heum meletakkan contact lense berwarna biru sama sepertinya juga ke dalam anak mata Johnny.

Setelah siap menghias Johnny, Young Heum mengambil iPhone 12 pro miliknya lalu berselfie bersama Johnny dan post ke dalam instagram nya

─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─

youngheum27

youngheum27

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


♥️ 💭 ↗

Liked by ty.tyong, leehaechan_0606, luwin2810 and 6,123,456 others

youngheum27  Otw go to college with my lovely boyfriend @johnny.youngheum

ty.tyong   Woiii lambat lagi ke kau nak sampai

leejeno   Wow baju couple

na.jaemin   Rambut pun warna sama : )

jungjaehyun   kau tidur rumah Young Heum ke @johnny.youngheum

youngheum27   Tengah otw ni @ty.tyong

luwin2501   Sweet couple. Aku ngan WinWin tak lah Sweet sangat sampai rambut nak warna sama. Kan sayang @luwin2810

view all 2,000,999 comments

─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─

Jam 10:00 pagi

Kini pasangan Johnny dan Young Heum sedang berada di café favourite Young Heum untuk bersarapan pagi sebelum masuk ke college.

Setelah selesai sarapan, akhirnya Johnny dan Young Heum tiba di hadapan college. Mereka berdua turun daripada kereta, lalu berjalan masuk ke dalam kawasan college dengan Johnny yang sedang memeluk pinggang Young Heum. Johnny menghantar Young Heum dahulu kemudian baru Johnny masuk ke dalam kelasnya.

Johnny mengambil bidang business kerana lepas tamat melanjutkan pelajarannya dia akan mengambil alih jawatan ayahnya di syarikat milik keluarga nya.

Namun tidak mereka sangka akan kemesraan mereka menyebabkan mereka tidak di sukai oleh seseorang...

"Aku akan pastikan kau terseksa Lee Young Heum dan aku akan pastikan Johnny tu milik aku seorang." ujar seseorang yang sangat obses akan Johnny yang berada di kantin kolej tersebut

"Bye...Oppa pergi masuk kelas dulu, rehat nanti oppa datang." Ujar Johnny kepada Young Heum

"Bye Oppa!!!! Saranghae♡..." ucap Young Heum lalu mencium kedua belah pipi Johnny

"Nado saranghae my princess..." ucap Johnny sambil mengucup dahi Young Heum





─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─

TBC

yangyangtenwinwin

「05」【C】The Sweet Couple Life ➸ JohnTen ✅Where stories live. Discover now