B.B.M : 24

4.6K 239 31
                                    

"You tak rasa Mikael akan cari kita ke, baby?"soal Syabella. Kepalanya yang berada di atas dada Izzwan dibetulkan. Tali baju satin yang terlucut di naik kan kembali.

Mustahil bekas tunang tidak jadinya itu akan berdiam diri. Dia sangat kenal dengan Mikael. Lelaki itu sangat cekap dan tangkas. Tak kan la tempat persembunyian mereka pun Mikael tidak dapat nak jejak? Lagipun Mikael mempunyai team hacker yang sangat hebat. Syed Luth Zulfaqar, Arriyan Khairin dan kembarnya, Arriyan Hairrin. Ketiga mereka merupakan hacker yang paling hangat dalam dunia hitam ini. Mustahil sekali mereka bertiga tidak dapat menjejaki tempat persembunyian Izzwan dan Syabella.

"Mulut kau boleh diam sikit tak! Serabut la aku dengan kau ni!"tengking Izzwan. Kepala Syabella yang berada di dadanya ditunjal kuat kemudian ditendang Syabella hingga Syabella jatuh dari katil itu.

Syabella meringis kesakitan. Itulah hidupnya sekarang. Sekejap dilayan seperti puteri. Sekejap dilayan seperti hamba. ..

"Kau bangun sekarang!"arah Izzwan kuat. Tali bathrobe yang berikat dilepaskan hingga tiada seurat benang pun di badan tegap nya.

Syabella menurut. Jika dilawan pastinya dia makin sakit dipukul lelaki itu.

"Strip now!"

"Tapi I penat la Wan. Luka melecet tu pun tak sembuh lagi.."Syabella berkata perlahan. Wajahnya ditundukkan ke lantai. Tidak berani memandang wajah Izzwan yang bakal bertukar menjadi syaitan sebentar lagi.

"I don't fucking care. Strip now Syabella"

Nak tak nak baju tidurnya dibuka.

"Nice baby"Izzwan tersenyum. Pandangannya bertukar.

Pandangan penuh nafsu.

Dan ini lah kehidupan seorang Ungku Syabella. Mahkotanya hilang. Harga dirinya tergadai. Dan dirinya menjadi hamba nafsu Izzwan Lee.

Sekejap dilayan seperti puteri. Sekejap seperti hamba abdi. Dan acap kali nya, dia dilayan seperti pelacur kelas atasan. Pada mata Izzwan dia hanyalah perempuan pemuas nafsu. Harga diri dan maruahnya di pijak-pijak oleh lelaki itu. Bukan lelaki, lebih kepada syaitan yang bertopengkan manusia.

(ˢᵏⁱᵖ)

Syirah membetulkan rambut nya. Jam di dinding bilik Darwia dikerling.

'Dah pukul 3 pagi? Wow lama jugak aku pujuk dia ni.'

Wajah sembap Darwia diusap lembut. Gadis ini sudah dianggap seperti saudara kandung. Suka dan duka mereka kongsi bersama. Dia cukup faham betapa Darwia menyayangi Achap. Cinta telah berputik sejak gadis itu mengenali Achap pada umurnya 15 tahun! Tambahan pula Achap cinta pertama Darwia. Sejujurnya Darwia seorang yang suka bertukar pasangan kerana dia seorang yang cepat bosan. Namun hanya pada Achap rasa cinta itu berkekalan hingga umur Darwia menginjak 20-an.

"Aku balik bilik aku dulu tau. Kau rehat. Sayang kau!"bisik Syirah perlahan. Rambut Darwia dibetulkan sedikit lalu dahi Darwia dikucup perlahan.

Pintu bilik dibuka Syirah. Keadaan bilik yang gelap namun masih cukup terang bagi Syirah kerana lampu malam di sisi katil mereka masih terbuka.

Tubuh Mikael yang sedang baring membelakangi Syirah dipandangnya.
'Dia dah tidur la tu. Lagipun dah jam 3 pagi'

Tuala dicapai lalu dia bergerak ke bilik mandi.

Mikael mengintai pintu bilik mandi. Sebenarnya dia belum tidur lagi. Macam mana nak lena an bini tak de dekat sebelah.

Dia bukan apa au. Dia cuma .. risau. Hah Risau!

TM | | BabyGurl Mr.Mafia - C -Where stories live. Discover now