Buat masa sekarang ni, takde update erk. Nak tau sebab apa?Sebab saya rasa nak edit balik cerita ni sebab macam merapu pulak. Banyak ayat tunggang-langgang😂
Jalan cerita pun macam hurm paham- pahamlah. Hahahaha.So, dalam kesempatan ni saya nak ucapkan MERRY CHRISTMAS KEPADA YANG MENYAMBUTNYA.♥♥
Dalam ni juga saya nak ambil kesempatan untuk tanya para readers kesayangan erk.
1. Adakah watak Mika betul-betul jadi jahat? Sebab saya memang nak korang benci dia hahahhaha. Menjadi tak watak tu?
2. Mia korang nampak gedik tak dalam cerita ni?
3. Sarah pula nampak sangat lemah lembut kan? Tengok nanti. Saya akan jadikan dia JAHAT. Tapi jahat sementara jelah erk.
4. Nak sad ending atau happy? Cuba bagitau hahaha.
5. Mana yang korang rasa sesuai +layak untuk jadi pendamping Sarah?
a. Sarah♡ Mika
b. Sarah♡Ben
c. Sarah♡ Johari6. Nak baby Sarah girl or boy? Tak boleh twin erk sebab nanti kesian Sarah nak jaga sensorang.
7. Cadang nama untuk baby tu. Kalau boleh letak nama yang serupa Sarah sikittttt. Sikittt je pun boleh. Asal sedap nak sebut. Eidhzjajsbhjsjsiajansjdjdnd.
Tu je nak tanya hahahhaa. Btw, korang tolong-tolong erk promote cerita ni dekat kawan-kawan ke, okay?
Harap korang dapat tunggu dan setia dengan cerita ni sampai Tamat.
Pada yang belum vote mana-mana cerita shuuu.... Pergi vote cepat sebelum mama mengamuk. (Eh tiber)
Silent readers tolonglah munculkan diri anda. Saya tertanya-tanya juga siapa yang baca tapi tak vote. Kot-kot lah crush saya ke tengah baca tak ke bahagia sampai ke syurga😂
Tu jelah nak cakap. Hahaha byeee. Stay safe erk semua jangan nakal-nakal. Jangan lupa tau umur tu nak meningkat kejap lagi HAHAHAH. TUA.
Oky gurau je.Nah lope💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
YOU ARE READING
HANYA SEMENTARA ✔
Romance⚠Known As: MY TEARS!⚠ SARAH IRDINA_ Dia memang seorang gadis yang cantik namun, dirinya tidak pandai dalam bab bergaya dan bersolek. Dalam sekelip mata sahaja, dia telah dikahwinkan dengan Tengku Mikael atas alasan 'terhutang budi'. Siapa cakap pe...