Canlarımm birtanelerimm ben geldimm hem de yeni bölümle. Hem sizi hem de yazmayı kadar özledim ki.🥹🥰
Bundan sonra daha da sık görüşeceğiz. Elimden geldiğince sık sık bölüm atacağım söz veriyorum.🫶
Sizden ricam bana oy ve yorumlarınızla destek olmanız. Şimdiden iyi okumalar.🥰🥹🙏
İnstagram- Aslihan_yokus
~~~~~~~~~~
Üşüyordum...Bedenim titrek bir mum alevi gibi durmaksızın titriyordu.
Neresi olduğunu bilmediğim bir yerdeydim.
Üzerimde ne zaman giydiğimi hatırlamadığım bembeyaz bir elbise vardı. Eteklerinin uçları kurumuş kan lekeleriyle bezenmişti.
Gözlerimi gökyüzünde gezdirdiğimde dolunayın kızıllığı ruhumu korkuyla ürpertti.
Uçsuz bucaksız bir ormanın tam ortasındaydım ama bir gariplik vardı.
Ağaçlar etrafımı çember şeklinde sarmalamıştı.
Ayaklarımın altındaki çakıllı toprak ben adım attıkça canımı acıtıyordu. Bunu umursamadan çemberin içinde kendi etrafımda yürümeye devam ediyor, bir çıkış yolu arıyordum.
Ormanın içinde duyduğum vahşi hayvan sesleri saniyeler geçtikçe yakınlaşıyordu.
Ben küçük adımlarla yürümeye devam ederken duyduğum tıslama sesiyle bir anda arkama döndüm.
En az 10 Metre büyüklüğündeki iki yılan bana doğru hızla sürünüyordu.
Simsiyah pulları dolunayın ışığında parıldarken gözlerinin rengi cehennemi anımsatıyordu.
Gözlerim korkuyla büyürken yılanlar bana yaklaşmaya devam edip etrafımda dönmeye, daire çizmeye başladılar.
Buradan hemen gitmeliydim. İçimde beni boğan çok kötü bir his vardı.
Yılanlardan biri tam önümde durup yüzünü yüzümün hizasına getirdi ve o kıpkırmızı gözlerini gözlerime dikti.
" Seni bulduk Sermina. Artık bizden kaçamazsın! Annen benim olamadı ama sen benim olacaksın! "
Etrafımda dönmeye devam eden diğer yılan ayaklarımdan başlayarak bedenime dolanmaya başladı.
Ona karşı gelmek, kurtulmak istesem de bilmediğim bir güç beni sımsıkı tutuyor, hareket etmemi engelliyordu.
" Onu burada boğup öldürebilir, Amir'den intikamımızı alabiliriz Cuhen. "
" Asla! Ona asla zarar vermeyeceğiz İftit! Bunu aklından çıkar! Amir'den intikam almak için daha güzel planlarım var ama önce onu artık buradan götürmemiz gerekiyor. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZAB-I AŞK 1 & 2
ParanormalAYLARCA PARANORMAL KATEGORİSİNDE 1.SIRADA YER ALDI! AZAB-I AŞK 1 VE AZAB-I AŞK 2 SERMİNA'NIN LANETİ TEK KİTAPTA! BU KİTABI OKUMAYA CESARETLİYSEN BİLDİĞİN TÜM DUALARI OKU VE ONLARIN SENİ ELE GDÇİRMESİNE ASLA İZİN VERME!!! AslhnYks KAPAK: @Gon...