30.BÖLÜM: KABUS

5.5K 363 433
                                    

Keyifli Okumalar❤
~~~~~~~~~~~~~~~
Bazı anlar olur ki insan kendisini arafta sanır. Gerçekler düşlere, düşler gerçeklere karışıverir. Doğru ve yanlış anlamını yitirir.

Eftelya, kocasına sarılarak yattığı yatağından " Hayııııır! " diye çığlık çığlığa bağırarak uyandı. Her yeri kan ter içinde kalmıştı. Kalbinin atışına nefesini yettiremiyordu.

Kocası telaşla saate baktığında 03.03 olduğunu gördü. Karısı, bundan önceki gecelerde de aynı saatlerde aynı şekilde sıçrayarak uyanmıştı. Elinden gelen tek şeyi yapıp karısını sakinleştirmeye çalıştı.

" Şşşt!  Geçti hayatım. Bak hepsi kâbustu geçti. Ben yanındayım sakin ol. "

Eftelya, derin derin nefesler alarak gözlerini kapattı ve kocasına yaslandı. Güvende olduğunu hissediyordu lakin karnındaki doğmasına sadece iki ay kalmış bebeği için endişeleniyordu. Ona bir şey olursa dayanamazdı.

" Çağ- Çağlar bu defa çok, çok kötüydü. Ger- gerçek gibiydi. "

" Bir tanem sakinleş ve bana yavaş yavaş kâbusunda neler gördüğünü anlat. "

" Her şey ço- çok karma karışık. Ben, üniversitede son sınıf psikoloji okuyordum. Sen benim kapı komşumdun. Beni yıllardır seviyordun. Sonra ben seni ret edince Hassan adında bir hocaya gidip bana büyü ya- yaptırdın ve Amir denilen bir cin bana musallat oldu. Sonra bir sürü korkunç olay yaşamaya başladım.  Annemler beni evlerine götürdüler. Aksen ’den bana yardım etmesini istedim.  Annemlerin evinde yaşarken karşı eve taşınan yeni komşumuz Anıl ile tanıştım ve bir süre sonra sevgili olduk. Ben bu arada bir sürü kötü olay yaşamaya devam ettim. İfrit diye bir cin benimle uğraşmaya başladı.  Sonra sen Anıl ile benim sevgili olduğumuzu öğrendin. Yeniden Hassan hocaya gidip yardım istedin. Hoca da Cuhenna kabilesinden Cuhen adında bir Cini büyüyü yapması için görevlendirdi.  Sonra Amir denilen cini seven İfrit bana işkenceler yapmaya devam etti. Cuhen de İfrit’e yardım ediyordu. Amir beni ikisinin kötülüğünden kurtarmak isterken Cuhen bizi kaçırıp işkenceler etti. Sonra ben ve Amir gizlice dini nikâh ile evlendik hatta öncesinde elime kına yakıldı. Anıl karşıma çıkıp bana düğün gecesi aslında Amir olduğunu itiraf etti ve biz... Anlamışsındır umarım, o gecenin ertesi günü annemin evinde uyandım Cuhen ve İfrit misafir kılığında gelip tüm ailemi ve Aksen'i gözümün önünde işkence ede ede öldürdü. Sonra aradan yedi ay geçti. Polis arkadaşım Can ile evlendim çünkü Amir'den hamileydim. Amir resmi nikâhtan sonra beni kaçırdı ve başına gelenleri anlattı. Seni akıl hastanesine kapattığını, Hassan hocayı boğarak öldürdüğünü, her şeyi. Sonra Zakir, İfrit ve Cuhen gelip karnımı yardılar ve bebeğimi benden aldılar. Her şey çok gerçek gibiydi. Yemin ederim çektiğim her işkencenin acısını hissettim. Hatta senin ve Amir'in düşündüklerini de biliyordum bu defa. Çok korkuyorum Çağlar. "

  Çağlar, karısının bu gördüğü kâbusları, doğumuna az kaldığı için yaptığı strese bağlıyorken aslı hiç de öyle değildi.

  İkisi üç yıl önce üniversitede tanışmışlardı. Çağlar öğretim görevlisiyken Eftelya Edebiyat bölümü son sınıf öğrencisiydi. Birbirlerine ilk görüşte âşık olmuşlardı... Öyle ki üniversitedeki hocalar bile ikisini birbirine çok yakıştırıyorlardı.

Yaklaşık bir yılın ardından Çağlar daha fazla dayanamamış ve Eftelya’ ya evlenme teklifi etmişti. Teklifin üzerinden altı ay sonra artık karı koca olmuşlardı.

Evlilikleri masalsı bir güzellikte değildi lakin kötü de denilemezdi. Eftelya'nın hal ve hareketlerinde gün geçtikçe değişmeler başladı.  Durduk yere sinirleniyor, insan içine çok fazla çıkmak istemiyor ve Çağlar'a karşı mesafeli davranışlar sergiliyordu. Özellikle hamilelik haberinden sonraki aylarda bunlara gerçeklikle düş arasında kaldığı kâbuslar da eklenmişti.

AZAB-I  AŞK 1 & 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin