Hoofdstuk 8

4.8K 190 21
                                    

Ik pakte mijn Nike petje en zette m op ik heb me dus ziek gemeld om naar huis te gaan want die Charaf maakt me gek, nog even daar met hem zijn en ik sloeg m op zn bek. Net toen ik op mijn scooter stapte kreeg ik een berichtje binnen van een onbekend nummer

onbekend : Hee schoonheid dacht je zo snel van me af te zijn?. Ik wist gelijk dat het die Charaf was hoe the fuck kwam.. Urgh zeker van de jongens of iemand uit de klas. Hoe dan ook ik deed even dom dus stuurde ik een bericht terug met : wie ben je mongool zoek een leven en val me niet meer lastig zo wel komen er maatregelen ik hoop dat deze waarschuwing de eerste en de laatste is laat mij met rust voor dat je er spijt van krijgt.

Ik kreeg snel een berichtje terug onbekend : oh Liya je bent het mooist als je zo highclass doet wist je dat, en ik weet dat jij weet wie ik ben schat.
Onbekend : jij gaat en moet hoe dan ook van me houden Liya.
Ik negeerde die sukkel en stapte op mn scooter onderweg naar huis

Eindelijk thuis
Ik kwam binnen en deed de deur achter me dicht ik liep naar de keuken ja ik had echt hongeeerr!. Tot ik stopte midde in de woonkamer Amine. Hij stond gelijk op en liep naar me toe "Liya soryy wollah sorry Liya kom terug alsjeblief Liya ik.." Wat doe jij hier?

"Ik wachte op je Liya alsjeblief" Hoor je niet in de lounge te zitten? vroeg ik hem droog en liep langs hem heen naar de keuken. Natuurlijk liep hij achter me aan hij pakte me vast en knuffelde me "Sorry ik heb je zo gemist Liya alles aan je heb ik zo gemist vergeef het me sorry dat ik zo een slechte broer ben"

Die knuffel hé die knuffel had ik al een tijdje nodig. hem vertrouwde knuffels ik snikte diep. Ik heb jou ook gemist.

Daar zaten we dan samen snikkend in elkaars armen we kunnen echt niet zonder elkaar en al helemaal niet als we ruzie hebben. "Ik heb je kook kunsten nu al ge mist eh bolle" hij lachte door zn tranen heen,het was kwart voor 2 dus ik had tijd om met Amine te praten.

Amine we moeten praten hij knikte en we liepen naar de bank. Dus? "Duss.." Waarom ga je stoppen met school? "Liya je weet dat school niks voor me is" Ja en? School vind niemand een pretje maar je toekomst begint daar Amine.

"Liya houd er over op ik wil het gewoon niet oké." Oké maar wat ben ne van plan om te doen dan met je leven? Ik bedoel hoe wil je later rond komen zit je in een bende ofzo lachte ik of deal je doe je aan die shit ik begon met lachen en kon niet meer stoppen, hij keek serieus voor zich uit en werd een beetje bleekjes.

Amine ? Nee toch je doet het niet toch? "WAT nee wat bedoel je .. tuurlijk niet Liya what the fuck!" Ik weet niet wat er met jou is maar ik maakte maar een grapje "Haha ja ik weet, ahahaha" hij lachte overdreven.

Wat doe je dan? "Ik ehu.. Werk bij een vriend die dure spullen verkoopt aan die kakkers enzo.. Ik kan die dure spullen dan brengen naar die mensen en daar afgeven enzo.." Wat zijn dat
voor duure spullen?

"Dingens je wee toch ehm die ene .." Die ene wat Amine ? "Meubels" hij knipte met zijn vingers "Meubels". Kifesh meubels, maar oké dan ? Als je er goed mee verdient. "Ja en Liya ik hou van je echt ik was de vorige keer gewoon chagrijnig"

Je klonk dronken.. "Wat nee? Hoe kom je daar bij" weet ik veel , ik zag dat het kwart over 2 was. Amine ik moet weg naar ehum.. Even naar buite met vriendinnen. "Is het weer goed tussen ons?" Hmm ik weet het niet ik verwachte een uitgebreide cadeau enzo weetje of misschien wel een Sorry feestje met een lange speech langs al onze vrienden grijnsde ik.

Hij keek me droog aan gaf me een stomp op mijn arm, blauwe plek zometeen. "We gaan wel een keer winkelen bolle oké" Is goed ik moet gaan doeei.

Net toen ik de deur uit liep ging mn telefoon het was Enes. Hallo antwoordde ik "Heey prinses waar kan ik je komen halen?" Emh wacht me op in die steegje daar bij centrum de Bus oke? "Is goed ben daar over 10minuten" Okee tot dan lachte ik. Ik pakte mn scooter en reed weg.

Verwacht het onverwachteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu