Doelloos lag ik op het bed en staarde naar het plafond. Serieus ik verveel me, en met die gedachte stond ik boos op en liep naar de badkamer. Er moet hier ergens toch wel een raam zitten.
Ik maakte de deur van de badkamer open en liep naar binnen waarna ik de deur achter me snel opslot deed. Ik keek snel om me heen en zag een klein raampje. Tering, veel te klein. Ik deed de raam rustig open en keek met moeite naar buiten.
Oké niet ver hier onder licht dus de dak van de schutting via daar kan ik wel naar beneden springen. Ik heb een probleem en dat is dat deze raam te klein is. Plus deze raam gaat maar half open.
Ik onderzocht de hoeken om te kijken of er schroefjes aan zaten en zag ze al snel zitten. Als ik nou een schroevendraaier had dan lukte me het wel om deze raam dr uit te krijgen maar no way dat dat ik hier een schroevendraaier zou vinden.
Ik opende de badkamer weer en keek in de kasten waar een paar kleren in lagen die waarschijnlijk voor mij zijn bedoeld. Ik opende de latjes en zag alleen maar wat lingerie en douch spulletjes. Er was niet eens een schaar te bekennen.
Oké oké dat word iets verzinnen. Ik keek een kast rechts van me en nam een aanloop. 1..2..3! Ik holde op de kast af en met me schouder bonsde ik hard tegen de kast aan.
Godverdomme als dit niet heeft gewerkt dan weet ik het ook niet meer, mijn arm is kapot. Ik opende de deur van da de kast en trok er wat aan, na 10 minuten schommelen en trekken gaf ik het op en sloeg de deur van de kastt hard dicht.
Een grote knal vulde de kamer en ik was meer dan trots op mij zelf. "Wat gebeurd daar!?". Een zware mannen stem vulde de andere kant van de deur en al gauw werd de deur open geduwd.
Het was die ene gestreste kip van ij de auto. Ik weet het niet opeens viel die kast naar beneden is dit normaal mij opsluiten in een kamer met allemaal oud rommel?, ik had er wel onder kunnen liggen.
"Ach hou je smoel". Met een open mond keek ik hem aan. Tegen wie durf jij zo te praten tegen wie?!. Hij draaide zich met een ruk om en liep op me af. Automatisch liep ik achteruit.
Hij pakte mijn gezicht beet en dwong me in zijn ogen te kijken. Nu pas zie ik een litteken onder zijn oog en een tussen zijn wenkbrauw.
"Luister als jij hier levend uit wilt komen dan hou je je tering bek verdomme!". De woede was uit zijn ogen te lezen en het maakte me best bang. Het leek als of hij me heel even met medelijden aan keek maar dat verbeeldde ik me zeker.
"Ik kom zo terug.". Ik denk dat de schroeven los zitten!. Hij liep de kamer al uit en deed de deur weer opslot. Nu hopen dat hij terug komt met een goede schroevendraaier.
Snel daarna kwam Faycel de kamer binnen met the evil himself en die andere jonge van de auto. "Bilal jij bent van de klusjes yallah maakt die ding ofzo".
Bilal liep naar de kast en beek het. "Deze kast lijkt net geramd man wat is hier mee gebeurd?". Snel keek ik weg en deed als of er iets heel interessants op de vloer lag.
"Souf geef me eens die andere schroeve draaier aan". Bila rolde de andere schroeven draaier richting Soufian terwijl soufian naar Bilal liep om de schroevendraaier aan te geven snel stapte ik een paar stappen dichterbij en schoof de schroevendraaier richting het bed.
De zweet brak me letterlijk uit. Net toen Soufian zich wilde omdraaien begon ik met gillen. Een spin oh mijn god pak m!. Snel!
JE LEEST
Verwacht het onverwachte
RomanceDit is het verhaal van Liya een 19jarige Algerijns/Marokkaans meisje haar leven ging goed, goede band met je broer &familie, altijd het lachende meisje geweest wat wil je nog meer? tot dat d'r moeder overleed. Gelukkig had ze haar beste vriendin Ami...