Bab 9 + Bab 10

3.3K 67 28
                                    

9

Setelah pemergian Iskandar, Najwa mengalami depresi yang amat teruk sehingga menyebabkan fokusnya terhadap pelajaran dan Sofea terganggu. Nasib baiklah sepanjang dia bersenggama dengan Sofea, tiada langsung sebarang benih yang sempat bercambah dalam diri perempuan itu.

Disebabkan keinginan Najwa untuk terus bersenggama dengan Sofea kian memuncak, mereka telah dikahwinkan oleh ibubapa Sofea dengan ditemani Pak Adam. Kini, mereka berdua bebas berasmara ketika malam Jumaat dan semestinya mereka memilih port keramat mereka untuk melampiaskan nafsu.

"Awak, jom naik port. Saya bosanlah belajar biologi. Baik buat amali."

Najwa menyeru Sofea dari luar kelasnya. Disebabkan mereka berada dalam kelas berlainan, kadang-kala semakin sukar untuk mereka bersama walaupun dalam masa seminggu. Cuba untuk menyalurkan nafsunya ke arah yang halal, Najwa sabar menanti waktu Sofea lapang agar mereka dapat terus menyulam rasa cinta mereka.

Nafkah yang lain? Beres. Najwa sering buat kerja part-time dan duit gajinya digunakan untuk menyara hidup mereka. Apa yang Najwa buat tidak pula diketahui Sofea, namun gaji Najwa amat lumayan, setanding gaji seorang programmer.

Sofea kadang-kala berasa insecure apabila melihat junior-junior lain menggesel-gesel manja dengan Prince kesayangannya. Maklumlah, Prince telah diangkat untuk menjadi fasilitator, maka berduyunlah junior yang mahu memikat.

Mahu saja dia mengarahkan mereka agar menjauhi suaminya, namun mana mungkin dia akan berbuat sedemikian. Peraturan melarang pelajar berkahwin sewaktu sedang belajar! Apa yang dia mampu buat hanya bersabar dan berdoa agar Najwa tidak berselingkuh. Dia bimbang Najwa akan mencari yang lain kerana dia sendiri agak sibuk menguruskan persatuan pelajar setakat ini.

Ajakan daripada Najwa tadi membuatkan dia sedikit berdebar kerana sudah lama mereka tidak bersama. Beraninya Prince Sofea ini mengajak mereka bersenggama di siang hari. Tidakkah dia takut ditangkap guru?

Sebenarnya dia juga amat dahagakan belaian jejaka itu dan dia mengambil keputusan untuk keluar dari kelas Matematik yang amat membosankannya. Sebaik sahaja dia keluar daripada kelas, bahunya diraih lembut oleh Prince dan dia dipimpin menuju ke arah sebuat stor yang sudah lama tidak digunakan.

Pintu stor dikunci rapat sebelum Prince cermat membuka tudung Sofea dan mencium lehernya. Tangan Sofea pantas membuka baju kepunyaan Prince dan mereka pun berbaring di atas sehelai karpet yang siap dibentangkan di tengah stor.

"You never fail to amaze me, dear."

Kucupan Prince membuatkan Sofea terleka dalam dunianya. Sempat Sofea mengingatkan Prince bahawa mereka hanya punya masa selama 20 minit sebelum peralihan kelas lain. Akur dengan masa yang amat suntuk, Prince pantas. Malangnya, saat dia leka menikmati tubuh Sofea, loceng sudah berbunyi dan Sofea pantas meninggalkannya.

Sedih dengan tindakan Sofea, Prince hanya mengucup lembut ubun-ubun wanita kesayangannya sebelum dia keluar dari stor itu. Sempat dia melambai-lambai perempuan itu sebelum ada figura lain yang datang dan memeluknya kejap!

"Si...siapa awak?"

"Saya dah lama minat kat abang. Saya sungguh-sungguh cintakan abang. Saya sudi untuk meniduri abang, saya tahu abang sedang gersang sekarang."

Bagai orang mengantuk disorongkan bantal, budak tersebut menjadi tempat Prince melampiaskan nafsu bersama rakan-rakan lain. Sudah pasti mereka mengenakan kondom kerana tidak mahu ada kaitan dengan budak itu lagi setelah selesai parti bersama. Tanpa Prince sedar, ada sepasang mata yang memerhatikan segala perbuatannya.

...

Sekembalinya ke kelas, ternyata muncul satu wajah asing bersebelahan tempat duduknya. Hairan dengan status manusia yang tiba-tiba muncul, pantas Najwa menegurnya dengan muka yang manis.

IDENTITI - sebuah novel Nurul Najwa A'thirahWhere stories live. Discover now