○Leonard○
"Kolla vem Maddie tog med sig." Säger Ryan flörtigt och knuffar lätt till mig. Jag sneglar upp på Izabella och tittar sedan ner i min mobil igen.
"Och?" Han flinar och tänder en cigg.
"Du jag har nog sett hur du kollar på henne." Jag fnyser bara till svar även om jag kan medge att hon är vacker att titta på. "Hon är good bara så att du vet."
"Jag är varken blind eller dum i huvudet Ryan. Dessutom är hon Maddies bästa vän." Säger jag med blicken ner i min mobilskärm. "Med andra ord. Jag vet." Han blåser ut rök från sina skadade och säker helt svarta lungor medan han nickar.
"Säger du det så. Jag bara varnar dig."
"För vadå?"
"För vad du ger dig in i." Jag studerar henne medan jag höjer på ögonbrynen.
"Jag har ju inte ens gett mig i något?" Än.
"Nej men om du skulle få för dig något. Så vet du. Hon är good. Och hon vill antagligen inte ha något med någon av oss att göra."
"Jag vet, vi är olika. Dessutom är jag inte intresserad av henne." Ryan förflyttar även han sin blick mot henne och rycker tillslut på axlarna.
"Du har nog rätt. Ni hade inte passar bra tillsammans ändå. Jag menar titta på dig, du är, tja du och Bella är Queen of the good girls." Jag nickar ännu en gång åt hans uttalande som jag på något sätt inte alls gillar.
"Jag vet."