○Madison○
"Sköt det snyggt nu Madds." Jag kan nästa känna hans flin innan han drar sin hand över min rygg och vänder på mig så att jag kan se honom i ögonen. Han drar upp en tändare innan han tar min hand och tänder en låga mot min handflata vilket får mig att dra åt mig den. "Sådär lätt är det för mig att tända eld på dina visioner." Han drar mig närmre honom, så att jag känner hans andetag slå mot min hals. "Lika lätt är det för dig att bara göra precis vad vi kommit överens om." Säger han dovt mot mitt öra innan han kysser min kind vilket får mig att rysa i hela kroppen. Jag vill knuffa bort honom och säga som det är till Nicole men det kan jag inte göra. Det är för Leo, det är för Leo, det är för Leo. Jag tänker inte låta honom gå igenom mer och om det är detta som måste göras så måste jag göra det. Jag vet att han hade gjort samma för mig om inte mer."Maddie?" Jag vänder mig om och ser Nicole titta förvånat på mig.
"Hej!" Ler jag så gott jag kan.
"Va- eller, du, vad gör du. Här?" Frågar hon och tittar konstigt på mig.
"Jag? Hänger typ."
"Hänger? Här?" Jag nickar.
"Mm ja, japp. Jag duvet behöver lite nytt umgänge typ?" Hon höjer på ögonbrynen.
"Okej... är Bella eller typ någon här?" Jag skakar på huvudet.
"Nej, bara jag."
"Så vem är du här med?" Jag vänder mig om och ser att Grayson pratar med någon annan. Jag vänder blicken tillbaka till Nicole innan jag hinner få ögonkontakt med honom och pekar istället bak.
"Grayson." Säger jag så övertygande jag kan.
"Grayson? Skämtar du nu elle-."
"Nej nej, nej alltså, nej. Han är faktiskt asnice."
"På riktigt?"
"På riktigt. Jag lovar."
"Okej säger du det så." Jag ler och tar ett djupt andetag.
"Du vi ses." Säger jag och kramar henne kort innan jag vänder mig om och går mot Grayson.
"Var det svårt eller?" Skrattar han vilket bara får mig att vilja spy.
"Jag gjorde vad du bad mig. Snälla prata inte med mig nu."
"Drama queen." Jag spärrar upp ögonen och slår ut med armarna.
"Amen vad är det för fel på dig? Ni tvingar mig att sluta umgås med mina vänner och vara med er för att ni ska låta Leo vara ifred."
"Ja det är inget tvång precis."
"Det vet du lika bra som jag är det visst är."○Nicole○
Där kom det. Det som bröt isen. Maddie är inte här för nytt umgänge och definitivt inte frivilligt med Grayson. För det första hade hon aldrig velat och för det andra hade Leo aldrig tillåtit Grayson att komma nära Maddie då han är bästa vän med Cody som ville skada henne på den där festen. Något är fel och Leo vet förmodligen inte något om att Maddie befinner sig på djupt farlig mark. Jag kan vara här för de inte hade skadat mig men Maddie - utan tvekan ett av deras största "offer".Jag måste få tag i Leo, och det snabbt.