PART 32

6.1K 167 5
                                    

Dengan secara tiba-tiba Aiman break kecemasan kerana kereta depannya bermasalah.Nasib baik Aiman sempat menahan Sarah daripada kepalanya terkena dashboard.Aiman terus melihat isterinya.

Sarah terus menangis selepas kejadian tersebut.Aiman mula risau kerana Sarah menangis lalu Aiman membuka seatbelt dan terus memeluk Sarah.

Aiman terus memandu kereta untuk mencari stesen minyak yang berdekatan.Setelah Aiman menjumpai stesen mintak tersebut Aiman terus parking kereta lalu dia terus pergi ke pintu Sarah.Aiman membawa sarah duduk di seat belakang bersamanya.Sarah memeluk Aiman sambil teresak-esak.

"sorry sayang bie tak sengaja break macam tu"kata Aiman sambil mengusap belakang sarah supaya sarah tenang.

"sayang bie bawak sayang pergi klinik ehh"tanya Aiman lalu sarah mengelengkan kepalanya.

"tak...apa...sayang just terkejut"jawab Sarah.Makin lama tangisan semakin berhenti.Aiman mula rasa lega.

"Sayang"panggil Aiman.Aiman menolak sarah sedikit lah rupanya dah tidur.Aiman tersenyum melihat isterinya tidur lalu dia meletakkan isterinya di kerusi yang baru Aiman turunkan.

Aiman memakaikan Sarah seatbelt lepastu Aiman terus masuk ke tempat memandu.Sampai sahaja di Mama terus Aiman pandang ke belakang.Aiman keluar dari keretanya dan menyuruh Pak guard tolong jagakan keretanya.

Aiman terus masuk."Ma oh Ma"jerit Aiman.

"Mama ada kat dapur ni"jerit Mama.Aiman terus pergi ke dapur dan melihat Mama yang sedang masak.

"Ma Aiman nak balik rumah la "kata Aiman yang sedang rasa masakan Mamanya.

"la kenapa sampai hati tak nak dinner dengan Mama ehh"

"bukan macam tu Mama tadi masa kat shopping mall kan Aiman ada perasaan satu kereta ni dia ikut Aiman sebelum Aiman buat u-turn dia potong Aiman melepas tu dia berhenti mengejut nasib baik la tadi Aiman berhenti"Kata Aiman Mama yang sedang masak terkejut.

"habiatu Sarah macam mana dia okay tak mana dia Mama nak jumpa"risau Mama.

"dia kat dalam kereta tengah tidur menangis jugak dia tadi Aiman tenangkan Sarah lepastu dia tidur"terang Aiman.

"okay la macam tu Aiman bawa la dia balik rumah"kata Mama lalu dia menyambung masakannya.

"hm..okay Aiman nak naik ambik beg"Aiman terus naik ke biliknya.Setelah dia kemas baju-bajunya di turun ke dapur."Ma Aiman balik dulu ehh"kata Aiman sambil mengulurkan tangan untuk bersalaman dengan Mamanya lalu Mama menyambut salaman anaknya.

"Hm..jaga bini tu elok-elok tau kalau ada masalah tu selesai elok-elok "Aiman hanya menangguk untuk menandakan yang dia faham."dah pergi kesian Sarah kat dalam kereta tu"Arah Mama.

Aiman terus pergi kereta dan meletakkan beg tersebut dalam bonet lalu dia terus masuk kereta.Aiman pandang Sarah yang berada di belakang dan kandungannya yang mencecah 3 bulan.Tiba-tiba mata Sarah terbuka lalu matanya memandang ke arah Aiman.

BERSAMBUNG!!!

MY HUSBAND MR SWEET {C]Where stories live. Discover now