PART 35

6K 168 5
                                    

Aiman yang baru balik dari tempat kerjanya terus pergi ke dapur untuk membuang sampah.Dia ternampak ada tisu yang ada darah.Aiman mengambil tisu tersebut lepastu tu dia membuang semula dan masuk ke bilik.

Dia nampak sarah yang baru keluar dari bilik almari bajunya."bie nak tanya betul ke sayang kahak berdarah tadi"tanya Aiman.Sarah terkejut lalu dia mendiamkan diri.

"Bie tanya ni betul ke tak"jerit Aiman Sarah mula mengeluarkan air matanya  lalu dia terus lari masuk ke bilik almari dan terus mengunci.

Sarah menangis sepuas-puasnya lagi sekali dia terbatuk berdarah lalu dia terus mencari kain.Darah yang dia batuk tadi terkena lantai.

Aiman sedang membuka pintu bilik almari tu dengan cepat apabila dia terdengar batuk dari dalam bilik tersebut.Setelah Aiman dapat membukanya dia ternampak ada beberapa titisan darah berada di lantai dia terus mencari Sarah apabila dia ternampak sarah dengan muka pucat dan memegang kain yang dipenuhi dengan darah.

Aiman terus lari ke arah Sarah yang duduk di penjuru dinding."sayang"Aiman cuba memegang Sarah tetapi di tepis oleh Sarah.

Air mata Aiman mula mengalir kerana dia melihat isterinya."please sayang please jangan buat bie risau"kata Aiman.

"sayang benci bie sayang tak tengok muka bie"Aiman tahu disebabkan dia Sarah jadi macam ni.

"jom kita pergi klinik"ajak Aiman sambil mencuba memegang tangan Sarah.Sarah terus menangkat tangannya  lalu dia meletakkan di dinding agar Aiman tidak sentuh dia.

"Tak biar sayang mati lagi bagus bie kan suka sayang mati sebab bie tak boleh cerita  masalah bie kat sayang tak dapat cakap dengan sayang"Marah Sarah.

"please jangan cakap macam tu ye memang ni semua salah bie bie mengaku yang bie salah tapi jom masuk bilik bersihkan diri sebelum doktor peribadi Mama sampai.

"tak nak"akur Sarah sambil mengeluarkan air mata yang sangat deras.

"please jangan buat bie macam ni please "pujuk Aiman Sarah mendiamkan diri.Aiman terus mendukung Sarah lalu dia membawa Sarah masuk ke bilik air.

"bie mandikan sayang ehh"kata Aiman sarah hanya mendiamkan dirinya.Semasa Aiman mandikan Sarah banyak jugak air matanya jatuh.

Selepas mandi dan memakai baju Aiman terus menjemput doktor peribadi Mamanya untuk check isterinya.

Selepas check doktor peribadi Mama terus berjumpa dengan Aiman."doc macam mana dengan isteri Aiman"tanya Aiman.

"isteri Aiman terlalu stress dan menyebabkan kanser itu terjadi balik please doktor sarankan jangan bagi fia terlalu stress sebab serta-merta kandungannya akan terjejas"jawab Doktor tersebut.Aiman hanya menangguk lalu Aiman mengucap terima kasih sebelum Doktor tersebut keluar dari rumahnya.

Selepas itu,Aiman terus naik ke bilik untuk melihat keadaan isterinya.Dan disebabkan kes ni jugak balik kampung ditangguhkan.

Aiman melihat isterinya sedang menutup matanya dan menarik selimut lalu dia terus pergi ke katil dan baring disebelah Sarah.Dia memeluk isterinya dari belakang.Sarah menangkat tangan Aiman yang berada di perutnya  lalu dia meletakkan tangan Aiman di atas bantal Aiman supaya Aiman tidak boleh memeluknya.

Aiman mengeluh llu dia menarik isterinya supaya dia boleh melihat muka Sarah."bie nak minta maaf"kata Aiman lalu dia mendekatkan tubuhnya  dengan Sarah dan memeluk sarah dengan erat.

BERSAMBUNG!!

SORRY AHH GHA INGAT NAK BUAT PART NI SEDIH TAPI MACAM TAK SEDIH JE..

MY HUSBAND MR SWEET {C]Where stories live. Discover now