PART 17

4.1K 140 0
                                    

"Jom mandi pantai?"Ajak Sarah sambil bangun dari kerusi malas.Aiman mengelengkan kepala lalu menutup matanya.

Muka Sarah yang tadi senyum terus masam.Sarah terus pergi ke tepi pantai untuk merendamkan kakinya manakala Aiman memandang Isterinya kat tepi pantai lalu dia terlelap.

Apabila Sarah perasaan yang suaminya sedang tidur dia terus pergi kat tempat lain dia tahu Aiman akan risau kalau tak ada kat tempat yang dia last tengok.Sarah pergi kat truck Aiskrim yang agak jauh dari tempat Aiman tidur.

Selepas dia tertidur selama 5,dia membuka matanya untuk pastikan isterinya apabila dia membetulkan kedudukkannya dia sudah nampak Sarah kat tempat yang dia rendam tadi.

Dia terus berdiri untuk mencari isterinya yang hilang.Sarah memerhati Suaminya dari jauh sambil makan Aiskrim yang dia beli tadi.

"hah tidur lagi tu la orang ajak pergi mandi pantai dia tak nak"Sarah menahan gelaknya lalu dia membeli aiskrim semula untuk suaminya dengan dia.

Selesai dia membeli aiskrim dia terus membuat muka biasa sambil jalan kat arah Aiman.

Aiman yang tengah serabut mencarinya dalam air.Akhirnya dia gelak Sarah mula keluar kat mulutnya.

Aiman memusingkan badannya dan dia nampak Sarah sedang aiskrim kat kedua-dua tangannya." boleh tak jangan buat bie risau"Kata Aiman sambil keluar dari air.

"sayang beli aiskrim je and then tengok-tengok bie dalam air cari sayang"Jawab Sarah.

"ye la mana bie tak takut sayang tu dah la tak reti swimming mana tahu sayang lemas ke apa ke"Air mata Aiman mula jatuh.

Sarah terkejut dengan Aiman yang sedang memeluknya sambil menangis."janji dengan bie jangan buat macam tu lagi?"Sarah menanggukkan kepalanya.

"bie jangan la nangis sayang okay la sorry sebab pergi  tak bagitahu bie"Perasaan rasa bersalah muncul kat hatinya.

"ok ok bie maafkan tapi....."Aiman melepaskan pelukkannya lalu mengambil kedua-kedua aiskrim lalu pergi letak aiskrim kat kotak tahan sejuk.

apa la yang gha merepek ni??

Aiman datang semula kat Sarah lalu dia mengangkat sarah untuk membawa  Sarah masuk dalam air.

Sarah hanya tergelak bila Aiman mencampak dia air."jahat!"Sarah menarik tangan Aiman dengan kuat supaya Aiman jatuh.

"tadi siapa yang ajak mandi?"Aiman memandang isterinya yang masih kat bawah.Sarah terus bangun lalu menolak Aiman sampai jatuh.

"memang sayang ajak tapi tak best kalau sorang je yang kena air"Aiman memandang Sarah dengan senyum.Aiman menarik tangan Sarah supaya Sarah duduk di depannya.

Aiman terus memegang pipi Sarah lalu dia dekatkan mukanya dengan muka Sarah.Mereka bercium dengan keadaan matahari terbenam.

BERSAMBUNG!!!

SORRY AYAT GHA MALAM NI PELIK SANGAT SEBAB MENGANGTUK NAK SIAPKAN PART INI TAPI IT'S OKAY DEMI KORANG GHA SANGGUP BUATTT!!!!



MY HUSBAND MR SWEET {C]Where stories live. Discover now