PART 10

4.3K 157 2
                                    


Daniel mencampak Irsyad kat atas sofa dan dia mengeluarkan pisaunya dari pocketnya.Daniel meletakan pisau di leher Irsyad.

Tangisan Irsyad mula kuat."MUMMY"Jerit Irsyad kerana dia sedang takut apa yang dilakukan oleh Daniel.

"Daniel"Jerit seseorang dan membuat hati Daniel mula geram lalu terus Daniel turun dari badan Irsyad sambil mengiris sedikit tangan Irsyad.

"Kau nak apa?and kau siapa nak masuk campur ahh"Marah Daniel sambil menunjuk pisau di depan muka Syafik.

"kurang ajar"Tanpa Syafik menjawab soalan Daniel terus Syafik menumbuk Daniel.

"kau ni tak serik lagi ke hah"Satu tumbukan kena di muka Daniel."tak faham bahasa ke hah yang kau nak kacau rumah tangga orang apahal?"Lagi satu tumbukan kena kat muka Daniel.

Sampai penat Syafik kerjakan Daniel.Tak sampai 20 minit polis pun sampai di rumah Aiman.
................................

Aiman terus bergegas ke Airport apabila PAnya kata filghtnya petang.

Setelah sampai di Malaysia dia terus call Syafik sambil menahan Teksi.

"Syafik kau kat mana aqdah  sampai Malaysia ni"

"Aq kat hospital yang Sarah bersalin haritu Aiman please cepat"

"jap Aq on the way sampai sana tunggu tau"

"hah okay"

Sampai sahaja di hospital Aiman terus lari mencari  Syafik."Syafik"Aiman berlari ke arah syafik apabila dia ternampak Syafik sedang menunggu di luar."syafik macam mana dengan isteri aq?Irsyad okay tak?"Risau Aiman.

"Irsyad kena pisau kat lengan dia tapi dia okay yang Sarah ni aq tak tahu tapi dia ada luka kat kepala dia maybe dikena tolak sampai jatuh tangga yang si bintang tu aq dah settlekan"Jelas Syafik.

"sekarang ni wad Irsyad kat mana?"

"ada kat wad kanak-kanak katil no 4"Jawab Syafik.

"okay okay aq pergi jumpa Irsyad dulu nanti kalau ada apa-apa jadi kat isteri aq call aq"Aiman terus pergi ke wad kanak-kanak.Sampai sahaja di katil Irsyad Aiman nampak Hanim sedang memujuk Irsyad supaya berhenti menangis.

Hanim yang sedang memujuk Irsyad terus melihat Aiman yang sedang berdiri melihat Irsyad sedang memeluk Hanim.Aimanterus duduk di sebelah katil Irsyad."Irsyad daddy ni"Irsyad terus melepaskan pelukannya dari Hanim apabila dia terdengar suara Aiman.

"daddy"Irsyad terus memeluk Aiman."daddy kenapa daddy balik lambat ir...syad...ta..kut.."Air mata Aiman mula jatuh apabila dengar perkataan Irsyad.Kesian Irsyad kecik-kecik dah kena macam ni.

"sorry ye sayang Irsyad jangan takut ehh daddy ada kat sini Irsyad kena kuat ehh daddy janji lepas ni daddy tak akan tinggal Irsyad,Mummy dengan Amani ehhh"Aiman mencium ubun-ubun Irsyad.Tak sampai 5 minit akhirnya irsyad tidur di dalam dakapan Aiman.

BERSAMBUNG!!!

SORRRY HANTAR LAMBAT AND LUPA NK WISH HAPPY NEW YEAR..................

MY HUSBAND MR SWEET {C]Where stories live. Discover now