Roman sa vrátil až po poludní. Keď otvoril dvere, zbadal ako mu na posteli leží princezná a hrá sa so svojim vrkočom. Prekvapene otvoril ústa.
„Vy.. Vy... Vyzeráš strašne sexy a zvodne." Vyjachtal.
Laura sa usmiala.
„Takto si si to predstavoval?" Spýtala sa.
„Podobne, ale nečakal som že budeš vyzerať až tak nádherne." Odpovedal Roman a stále sa na ňu užasnuto pozeral. „Mám chuť ti niečo splniť.. hocijaké želanie, okrem pustenia na slobodu."
Laura premýšľala. Veľa vecí by tu chcela. Od lepšej postele až pot niečo na zábavu. Nakoniec sa rozhodla..
„Keď sme sa raz rozprávali, som ti vravela, že rada kreslím. Čo keby si mi doniesol niečo na kreslenie? A inak asi budem mať v dohľadnej dobe opäť krámy a nechcela by som aby sa tieto krásne šaty zafarbili krvou keď pretečiem. Tak by som chcela ešte nejaké vložky alebo tampón." Požiadala Laura.
„No to ti všetko zabezpečím teda keď už si teda teraz taká krásna. Ale najradšej by som teraz ťa jemne vyprášil keď si už princezná. Sľubujem, že budem jemný." Dodal a stiahol si gate. Pomaličky prišiel k Laure a nadvihol jej sukňu kostýmu. Pomaličky jej prechádzal s rukami po stehnách. Potom preniesol jednu ruku na je plece, stiahol jej z jedného pleca kostým a nežne jej pobozkal plece. Následne ju pobozkal priamo na pery. Následne jej ho tam pomaličky vsunul a popri tom ju hladkal po tvári. Laura sa už ani nebránila, bola zvyknutá na to že každú chvíľku mala sex. Ale nikdy sa pri ňom neuvoľnila. Po chvíľke cítila ako to do nej Roman po prvý krát vypustil. Prekvapene naňho pozrela.
„No si ma tak vzrušila, že som nestihol a aj keby ho skôr vytiahnem tak by som ti tie princeznovské šaty zašpinil a to nechcem." Povedal Roman a ešte dodal: „A šak keď si moja priateľka, tak snáď ak sa zadarí tak by bolo aj decko."
Laura sa neprestávala čudovať..
„Dieťa? S TEBOU??? To snáď nie. A keby aj. To by som ho porodila do tohto väzenia?" spýtala sa rozhorčene.
„No, ak by som videl, že si tehotná, tak by som si ťa zobral k sebe hore. Zatiaľ si musíš vystačiť s týmto tu. A viem, že by si ma neoklamala, hneď si to viem overiť. Vankúš na holom tele neschováš." Povedal Roman.
Laure svitla iskierka nádeje. Ak bude tehotná pôjde k nemu a z tade bude väčšia šanca ujsť. Lenže predstava ako beží tehotná ju trošku zarazila. Zaumienila si že tým sa bude zaoberať neskôr.
„A možno mám pre teba ešte jedno prekvapenie ktoré sa ti možno bude páčiť. Ale ešte budeš musieť na to ešte dlho čakať. Zatiaľ si vystač s tým čo máš. Adios" odzdravil Roman pobozkal ju na pery a odišiel.
Tak jubilejná desiata časť je napísaná :) a aj príbeh dosiahol krásneho čísla vyše 1K videní. Veľmi Vám Ďakujem za podporu a aj za to, že ste netrpezlivý s čakaním na ďalšiu časť, lebo vidím, že vás ten príbeh baví. :D A snáď sa dostaneme spolu k ďalším okrúhlym číslám :) A tiež budem vďačný za každý hla, prečítanie, koment alebo kritiku :) M. K.
YOU ARE READING
Uväznená
Mystery / ThrillerLaura si žije klasický život tínedžerky. Lenže po ceste zo školy ju unesie neznámy chalan a ocitne sa v pivnici pripútaná k stene. Prečo ju uniesol? Čo chce s ňou spraviť? Zachráni sa Laura? Prečítajte si príbeh a všetko sa dozviete. NOVÁ ČASŤ...