11 >> Mark | Stalker | <<

427 35 23
                                    

Calling for dear requester~~💕

Requester; keiwonwoo- | Bae Haerin.
Genre; Romance + Comedy.
Story line; Ikut author~~
Situation; Highschool.

Aku adalah pembantu Presiden Kelab Fotografi.Jadi aku akan kerap menggunakan kamera sekolah atau kamera milik aku sendiri untuk menangkap gambar pelajar-pelajar dan guru-guru untuk di masukkan ke dalam majalah sekolah.

~ ~ ~

"Haerin! Bae Haerin! Fokus lah.Awak berangan apa tu?" celah ketua Presiden Kelab Fotografi aku,Chanhyung.

'Kacau ah mamat ni. Nak berangan pasal Mark pon kacau. Dengki ah tu' aku merengus geram.

"Nae,nae..saya fokus!" jawab aku dengan suara yang dibuat-buat tanda protes.

"Eumm..baik lah! Macam yang korang semua dah tahu,sekolah kita akan mengadakan hari sukan.So,saya nak awak semua bagi kerjasama untuk menyiapkan majalah sekolah. Terutama sekali Haerin! Awak kena memainkan peranan penting bila hari sukan nanti. Arrachi?!" semua pelajar di dalam kelab fotografi itu mengangguk tanda faham termasuk diri aku.

"Semua boleh bersurai" Dengan pantas aku keluar daripada bilik mesyuarat itu.Malas untuk mendengar celoteh si Ketua Chanhyung itu.

Krinnggg!!

Aku mengayunkan langkah menuju ke locker untuk mengambil barang yang paling aku sayang iaitu kamera milikku. Pada waktu rehat aku akan selalu pergi ke locker untuk mengambil kamera. Tapi hanya pada masa yang sesuai.

Cikgu pon tak kesah aku bawa kamera ni ke sekolah kerana aku memang ahli Kelab Fotografi. Selepas itu aku melangkah pergi menuju ke kantin untuk mengisi perut yang kosong.

Skip...

Ketika aku menyuakan roti ke dalam mulut. Tiba-tiba mata aku tertarik pada satu susuk tubuh lelaki,aku melihat wajahnya.

'Macam tahu-tahu je aku tengah cari dia' aku tersenyum sendiri.

Dengan pantas aku meletakkan bungkusan roti di atas meja makan lalu mencapai kamera untuk menangkap gambar nya.

CLICK!!

'Yepp! Dia nampak segak sangat bila pakai baju seragam sekolah setiap hari. Mesti dia sibuk sekarang ni dengan latihan badminton' kau mengeluh perlahan.

+NCT DREAM IMAGINES | 엔씨티 Dream {CLOSED}Where stories live. Discover now