Chapter 4

1.2K 81 7
                                    


טום לא יכל להסית את מבטו מקלריסה שישנה, הוא שמע את נשמותיה העולות והיורדות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

טום לא יכל להסית את מבטו מקלריסה שישנה, הוא שמע את נשמותיה העולות והיורדות. ערמה של ספרים הייתה מונחת על יד המיטה על הריצפה. איך שערה החום מתבלגן שהיא ישנה.
אבל כבר היה מאוחר הוא היה צריך ללכת לישון גם הוא, למרות שלא הצליח

הנער חזר לחדרו והתיישב ליד שולחן הכתיבה, מחברת הציור שלו הייתה פתוחה, במחברת היו מצוירים זאבים מכל מיני סוגים, ועיניהם.
ציור שהוא התחיל היה של נערה ישנה, היו בציור הצללות שהתחיל לפני כמה ימים, בגלל זה הוא היה צופה בקליירי ישנה כמעט כל לילה.

בסופו של דבר הוא נרדם על שולחן הכתיבה שלו כשהעיפרון בידו.

_

כשקלריסה התעוררה הבית היה שקט, היא קמה מהמיטה שלה והתמתחה, לבשה מכנסיי טרנינג וגופיה לבנה צמודה, אספה את שיערה לפקעת רפויה ויצאה מהחדר. בחדר ממול ראתה את טום על יד שולחן הכתיבה שלו נשען על ידיו ישן, היא צחקקה והתקדמה לעברו.
המחברת שלו הייתה פתוחה ככה שראתה על מה הוא עבד, זה היה ציור של נערה שישנה וליד המיטה שלה ערמת ספרים, היא קיבצה גבות, ואז הסמיקה כשהבינה שצייר אותה.

לא רוצה להפריע לו לישון היא ירדה למטבח, על המקרר היה מודבק פתק.


יצאתי לעבודה עם ג'יימס ולוקאס נחזור בערב, יש אוכל במקרר או שאתם יכולים לצאת לצוד, לבחירתכם.
אמילי תחזור בצהריים.

אמבר😘


קלריסה החזירה את הפתק למקרר ופתחה אותו, היו שם קופסאות עם בשר ותפוחי אדמה, הנערה לקחה חלב, היא הרתיחה מים ולקחה כוס מארון הכוסות, שמה אבקת קפה וסוכר, המים רתחו והיא שפכה אותם לכוס והוסיפה חלב מבהירה את המשקה הקהה, כשהתיישבה על יד השולחן פתחה את ספר הקריאה שהורידה איתה מחדרה וקראה כדי להעביר את הבוקר השקט.

קלריסה לגמה מהקפה שלה כשטום נכנס למטבח פורע את שיערו ומפהק, "בוקר טוב" אמרה לו, הוא הסתכל עליה הנהן ולקח ספל כדי להכין לעצמו קפה, רק שאת שלו הוא שותה בלי חלב, כשהתיישב לידה שאל, "איפה כולם?"

קליירי הצביעה על הפתק שהיה תלוי על המקרר, "אהה".

"תוכניות להיום?" שאל הנער
"לנסוע לעיירה למצוא עבודה ושיעורים אונליין, " ענתה קלריסה לוגמת מהקפה.

Wolf From Birth (HEB)Where stories live. Discover now