Chapter 7

870 75 6
                                    

השיעור התחיל בכך שאמרו להן לעשות חימום מהיר לפני שישלחו לרוץ במסלול הריצה של היער עם בית הספר, ככה שקלריסה עשתה את המבוקש מיד אחרי שאספה את שיערה לקוקו גבוה על קודקודה חושפת את מצחה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

השיעור התחיל בכך שאמרו להן לעשות חימום מהיר לפני שישלחו לרוץ במסלול הריצה של היער עם בית הספר, ככה שקלריסה עשתה את המבוקש מיד אחרי שאספה את שיערה לקוקו גבוה על קודקודה חושפת את מצחה.

ובקשר לריצה? היא רצה, וירדה מהשביל של המסלול הבית ספרי נכנסת עמוק יותר אל תוך היער, בית הספר נמצא בצד השני של הכניסה ליעד כך שלא היה קרוב לבית, המשפחה שלה לא תדע שעברה את הגבולות בהם הייתה צריכה להישאר בזמן הלימודים בשביל להיות קצת יותר רגילה לשם שינוי בחייה.

_

בינתיים המורה לספורט חיכתה להן שיחזרו מהסיבוב.

קלריסה קפצה מעל סלעים וענפים, עד שהגיעה לקרח יער, היא האטה ונשכבה על הדשה כדי להירגע, זה היה טוב להיות רחוקה מהשטח הבית ספרי בזמן הלימודים, הם לא ידעו איפה היא ובגלל שהשביל הריצה הוא בסביבות החמש קילומטר והיא עם היכולות שלה היא פשוט עשתה סיבוב גדול יותר. היה לה זמן.

קלריסה הושיטה ידיים לצדדים והסתכלה עליהן, לא יודעת מה היא עושה היא התרכזה בכוח שלה והסתכלה על היד שלה יוצרת אש קטנה ומיד נחבאת. 'מה זה היה?' שאלה את עצמה, 'איך זה קרה?' ואז המוח שלה התמלא בשאלות.

היא קמה מהאדמה ונעמדה על רגליה, נשמה עמוק והתחילה ללכת, החושים המחודדים שלה עזרו לה לחזור על עקבותיה חזרה לגבולות בית הספר ומסלול הריצה.

היא חזרה לרוץ בפעם במהירות הגיונית לבני אדם עולה על השביל וחוזרת רואה את הבנות העוצרות מדי פעם בשביל להתנשם או ההולכות, היא עקפה אותן לא מראה שום חולשה כל שהיא.

כשהגיעה חזרה למגרש היא שמעה את המאמנת באה לכיוונה, "עוד כמה יש מאחורייך?" שאלה.
"כמעט כולן," ענתה הנערה וחייכה.

"אני רואה, טוב, את יכולה ללכת לעשות חימום קצר. ובקשר אליהן למה שאמרו בחילת השיעור, אל תיקחי אותן ללב, אתן כולכן בגיל ההתגרות.
"אני יודעת, תודה," קלריסה עקפה אותה והלכה לאזור הספסלים שם שתתה מים וראה את השאר חוזרות מהריצה תשושות. הם הסתכלו עליה, בקושי מזיעה וחייכנית, הן גיחכו בהתנשאות.

שיעורי הספורט הבאים יהיו מעניינים גם הם.

_

זה היה השיעור האחרון מה שאומר שחוזרים הביתה, קלריסה הלכה למלתחות והחליף בגדים, אבל לא רצתה להיתקל בבנות האחרות אז פשוט יצאה מהר בלי להסתכל על אף אחד והתחילה לחפש את גרייס.

Wolf From Birth (HEB)Where stories live. Discover now