Chapter 11

774 65 3
                                    

היה מוזר ללכת עם קולין, הוא היה הרבה יותר גבוהה ממנה ומהיר אז הוא הלך לפניה אבל נעצר פתאום, קלריסה הייתה צריכה לעקוף אותו כדי לראות למה הוא עצר

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

היה מוזר ללכת עם קולין, הוא היה הרבה יותר גבוהה ממנה ומהיר אז הוא הלך לפניה אבל נעצר פתאום, קלריסה הייתה צריכה לעקוף אותו כדי לראות למה הוא עצר. אלכס וסיימון עמדו מולם, קולין היה נראה טיפה מוזר וסמוק.

"קולין, הכל טוב?" שאל סיימון.
"כן, הכל טוב" הוא קפץ, אלכס שניסה לא לצחוק קיבל מרפק בצלעות מסיימון וגרם לו להתכווץ.
"היי," אמרה קלריסה שהרגישה גמדה.
"או היי קלייר" אמר סיימון, אלכס נראה כועס, "הבנות מחכות לך, הן בכניסה הדרומית," אמר.
"תודה" אמרה ועקפה את סיימון ואלכס מזיזה אותם טיפה הצידה כדי שתוכל לעקוף אותם.

היא התקדמה במסדרון לכיוון הכניסה הדרומית, ליד אמה קלריסה לא הרגישה גמדה כי גם היא הייתה יחסית נמוכה, אולי יותר גבוהה ממנה בסנטימטר או שניים אבל עדיין. לעומתן גרייס הייתה הגבוהה מבניהן, היא גם לבשה נעליים שהגביהו אותה בכמה סנטימטרים נוספים.

"היי קלייר," אמרה אמה כשהתקרבה אליהן.
"היה כל כך מוזר לעמוד על יד סיימון, אלכס וקולין, הם ממש גבוהים, או שאני ממש נמוכה," צחקה.
"את פשוט נמוכה," אמרה אמה.

החיוך של קלריסה נעלם ואמה וגרייס התחילו לצחקק אבל הצטרפה אליהן לאחר מכן.
אחרי כמה זמן הן ראו את הבנים באים לכיוונן ככה שכל אחד הלך לכיתתו, ככה קלריסה מצאה שקולין למד איתם באותה כיתה, שואלת את עצמה איך לא שמה לב לכך קודם.

אלכס נשען על משענת הכיסא בזמן שהיא מניחה את הציוד על השולחן כדי להגיש למורה יותר מאוחר. לפני שהמורה נכנס אלכס החליט לשאול את קלריסה עם היא רוצה לבלות איתם את אחרי הלימודים. אבל היא אמרה לא בנימוס מאחר והיו לה אורחים בבית.

המורה נכנס לכיתה מתחיל ללמד.

"רציני? הוא בכלל יודע על מה הוא מדבר?" שאל קולו של קולין בראשה של קלריסה, היא הסתכלה עליו והוא בדיוק הסתובב אליה וקרץ, היא עשתה גלגלה את עיניה וחזרה והסתכל על המורה, אבל לא יכלה להקשיב לו כי דעתה עדיין הייתה מוסחת בגלל שקולין המשיך לדבר איתה.

"רק, אומר" המשיך, "ועם תשימי לב ריחו של דיוויד מתקרב מה שאומר שהעבירו אותו לכיתה שלנו, אז זה עומד להיות סיוט לרבע שעה הקרובה".
"או, יופי" רטנה בקול רם, אלכס הפנה אליה את מבטו והדלת נפתחה, דיוויד נכנס נותן פתק למורה ומתיישב במקום פנוי ליד נערה גבוהה עם שיער חום מתולתל קצר, הוא הסתובב אל קולין וגלגל עיניים בלגלוג חוזר להסתכל על המורה.

Wolf From Birth (HEB)Where stories live. Discover now