Chapter 8

895 77 11
                                    

קלריסה חזרה הביתה ולא שכחה אפילו לרגע את השיחה בינה לבין הזאב הזר, קולין, היא הייתה חייבת לדבר איתו, למרות שהייתה צריכה לחכות ליום שלמחרת, היא לא יכלה לחכות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

קלריסה חזרה הביתה ולא שכחה אפילו לרגע את השיחה בינה לבין הזאב הזר, קולין, היא הייתה חייבת לדבר איתו, למרות שהייתה צריכה לחכות ליום שלמחרת, היא לא יכלה לחכות.

השעה הייתה תשע בלילה כשחזרה לבית, היא תהתה על מה הוא רוצה לדבר איתה ומה כל כך חשוב עד שהתחילה להתהלך הלוך וחזור במטבח מה שעיצבן את אמבר והיא שאלה אותה למה היא כל כך לחוצה.

"זה כלום, אני לא לחוצה פשוט מתרגשת לקראת מחר" מה שהיה חצי נכון, כי (1) היא הייתה לחוצה ו-(2) היא ממש חיכתה ליום למחרת. 'למה הוא כל הזמן חובש כובע?' השאלה עלתה לה לראשה בזמן שניסתה לקרוא בסלון אך ללא הצלחה.

כשנכנס קולין לחנות הוא חבש כובע צמר אפור והבגדים מכנס ג'ינס שחור וחולצת טי אפורה, אולסטר שחור. מה שהיה לוק שבאמת התאים לזאב עם אתם שואלים אותה לפחות, הרי גם היא לובשת בגדים קהים.

קלריסה פשוט נשכבה על הספה תוהה לעצמה דברים כך שעוד יותר שאלות עלו לראשה, 'איך יכול להיות שאני נקבת אלפא עם אני חלק מלהקה שהאלפא בה הוא לוקאס?' והייתה צריכה לחכות עד מחר כשתיפגש עם קולין והוא יוכל לענות עליהן, ועל איך הוא קשור לעולם הזאבים. העיניים שלה נעצמו והיא נרדמה על הספה.

טום לא הבין למה קלריסה לא קוראת. זה לא מתאים לה, הרי היא הייתה יכולה לקרוא בכל מצב, אפילו כשלוקאס היה מעצבן אותה בכך שיילל בחוץ כל הלילה מה שגרם לכולם לכאוס עליו חוץ מקלריסה שהייתה כל כך שקועה בספר שלה ולא שמה לב למה שקורה סביבה.
אוקיי חוץ מריח של ארוחת ערב.

_

כשנכנס לסלון הוא ראה אותה ישנה על הספה והחליט שהוא צריך לשים אותה במיטה כדי שיהיה לה נוח, טום הרים אותה ועלה במדרגות לחדרה משכיב אותה במיטתה שהייתה מסודרת, הוא כיסה אותה בשמיכה ויצא מהחדר וסוגר את הדלת מאחוריו.

טום יכל לשמוע את נשמותיה הקלות ואת ליבה הדופק והרצון התגבר אבל הוא היה חייב לשלוט בעצמו לפני שישתגע, הוא יצא מחלון חדרו ועלה לגג שם התיישב וחשב מרגיש את הלחץ שהיה לקלריסה ורצה לדעת למה היא מרגישה כך.

טום הרים את ידו והסתכל על כף ידו בזמן שחץ קטן של מים מסתובב סביבו, הוא התחיל ללמוד לשלוט בכוח שלו, מקווה שגם קלריסה תלמד לשלוט בשלה. הוא הרגיש כאילו חלק ממנו חסר, והוא לא ידע מה, יכול להיות שזו קלריסה אבל ניסה שלא לחשוב על זה, הרי היא לא רואה אותו ככה.

Wolf From Birth (HEB)Where stories live. Discover now