Chapter 12

721 64 0
                                    

שלוש יריעות באוויר והדבר היחיד שחשבה עליו היה מי נפגע

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

שלוש יריעות באוויר והדבר היחיד שחשבה עליו היה מי נפגע. "טום," מלמלה, לא היה לה איכפת יותר, גופה נקרע מעליה והיא קפצה מעל הגדר ורצה לכיוון הבית, היא חייבת להגיע לשם.

הריח באוויר השתנה והיא יכלה להריח את הדם והגופות, טום לא היה אחד מהם אבל היא יכלה להריח את דמו שזיהתה בכול מקום, הוא זז, הלך לכיוון הבית, ואת כל זה יכלה להרגיש אז היא רצה אפילו יותר מהר.

_

את הסיפור של מה שקרה היה אפשר להריח באוויר, שלוש זאבים יצאו לטיול או לצוד ביער, ציידים פלשו לטריטוריה וירו שלוש יריעות, לכל זאב אחד, שניים נפלו, מתו. אבל כדור אחד פספס במקצת ופגע בזאב השני, הוא לא יכל להישאר שם ולהיהרג כמו הזאבים לפניו, הוא התקדם למקום מבטחים בו יוכל להיות בטוח ובצורתו הרגילה.

קלריסה נזכרה שטום, מישל, מירה והתינוק החדש היו בבית אבל האוכל כנראה לא היה מספיק רך, הזאבים שנפלו היו הזוג הרוסי, ריח הדם שלהם היה שונה ומר יותר מזה של טום שדמו היה מתוק יותר.

הציידים נעלמו כשהגיעה למקום הפיגוע וכך גם מירה ומישל, קלריסה ראתה שביל של קרח ההולך בכיוון הנגדי מהבית, היא הלכה לשם לאט וראתה את הציידים קפואים בגלל הקרח.

היא שאלה את עצמה מה היה יכול לגרום וכך. קרוב לציידים הקפואים היו גופותיהם של מירה ומישל הקבורים בשלג.

לא היה מה לעשות יותר הם היו מתים. קלריסה הריחה את ריח דמו של טום המתפשט באוויר, היא המשיכה לרוץ לכיוון הבית, כשהגיעה לקו החנייה של הבית צורתה השתנתה והיא חזרה לעצמה. טום היה שכוב על מדרגות הבית גם הוא בצורתו הרגילה עם יד מדממת.

קלריסה חזרה לצורתה הרגילה ורצה לכיוון טום ושמה את ידו הבריאה מאחורי עורפה והקימה אותו, הוא היה על סף התעלפות ואיבד די הרבה דם. הדלת הייתה נעולה וחיפשה מהר את המפתח שלה בכיס מכנסייה. ידיה רעדו כשהוציאה אותו ופתחה את הדלת.

היא העלתה את טום במדרגות והכניסה אותו למטבח מושיבה אותו על הכיסא הקרוב ביותר ורצה להביא את התיק הכבד של העזרה הראשונה מהמחסן. אמילי לימדה אותה להשתמש בדברים
והיא הוציאה את היוד מהתיק ביחד עם כמה תחבושות וסידרה אותם במהירות על השולחן בזמן שטום התנשם על יד השולחן מחכה שהיא תעשה משהו. הוא לא יכל לדבר מרוב כאב.

Wolf From Birth (HEB)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu