Chapter 13

791 63 9
                                    

טום וקלריסה חיכו לאמילי שתחזור, ובזמן הזה ניסו להשיח את דעתם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

טום וקלריסה חיכו לאמילי שתחזור, ובזמן הזה ניסו להשיח את דעתם. טום היה במטבח וחימם ארוחת ערב בשביל השלושה בזמן שקלריסה יושבת על הכורסא וקוראת ספר שכבר קראה. שדוו ישבה על יד השולחן של הסלון וציירה על דף, היא גבהה בעוד כמה סנטימטרים ונראתה בת 4 או 5.
טום שלח מבטים מודאגים כל הזמן לכיוון הבנות שישבו בסלון, הוא גם בדק את השעון שלו והסתכל על החנייה דרך החלון של המטבח כל חמש דקות.

שדוו קמה מהרצפה והתיישבה על הספה מסתכלת על קלריסה קוראת.
"הכל בסדר?" אמרה קלריסה.
שדוו הנהנה, טום קרא להן לבוא לאכול.
כשנכנסו למטבח הוא ניגב את ידיו. שדוו התיישבה על יד השולחן וקלריסה עזרה לטום להגיש את האוכל.
אחרי שהתיישבו גם הם, לקחו אוכל לצלחות שלהם ושדוו ישבה מולם מבטה היה בצלחת שלה.
"למה את לא לוקחת אוכלת?" שאל טום, "את מתביישת?"

שדוו הנהנה וטום חייך, "את לא צריכה להתבייש יש מספיק אוכל, עם את רעבה תאכלי."
שדוו הרימה את מבטה וחייכה, העיניים השחורות שלה נצצו בגוון אפור. טום וקלריסה החליפו מבטים, "אז, מתי אמילי חוזרת?" שאלה קלריסה.
"היא נקעה בבית החולים כי הייתה צריכה לטפל במשהו, אבל היא בדרך," ענה טום בזמן שלעס את העוף בפיו. שלג המשיך לרדת בחוץ וקול הנקישה של העצים בחלון נשמע מבהיל את הנערים והילדה.

קלריסה לא ידעה מה מוזר יותר, לשבת על יד ילדה בת כמה שעות שנראית בת 6 שלא יודעת כלום על הגורל שלה? או ליד טום אחרי מה שקרה מוקדם יותר, היא עדיין חשבה על ההרגשה.
היא גם יכלה להרגיש את ההילה שלו ואת חום גופו ששיגר.

אחרי שסיימו לאכול טום הוביל את שדוו בחזרה לסלון, הוא העלה אותה על ברכיו וניסה ללמד אותה משחק עם הידיים, היא אכלה דיי הרבה בארוחת הערב ועדיין נראתה כבת 6. קלריסה פינתה את השולחן, את השאריות זרקה לפח, שטפה את הכלים וניקתה את השולחן, על הריצפה היא יכלה לראות כתם דם קטן ויבש מלפני כמה שעות ששכחה לנקות. היא לקחה מטלית לחה, חזרה למקום של הכתם ושפשפה אותו.

הטלפון שלה התחיל לצלצל וכשענתה לו זו הייתה גרייס מהצד השני של הקו. "שלום?" אמרה קלריסה ונשמעה מובכת.
קלריסה שמה כביסה במכונה במרתף וחזרה למעלה, היא התיישבה ליד שדוו שראתה סרט בטלוויזיה.
גופה של הילדה הפסיק לגדול כרגע אך טום וקלריסה לא ידעו איך תיראה ביום למחרת. בינתיים טום ישב על יד שולחן העבודה שמאחורי הספה וכתב נספח למקום עובדתו כי הוא לא עומד להגיע בימים הקרובים מאחר והוא זה שצריך לטפל בשדוו בזמן שקלריסה ואמילי בעבודה ובבית הספר.

Wolf From Birth (HEB)Where stories live. Discover now