Epilogue

382 17 5
                                    

עברו עשר שנים מאז תקרית החורף

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

עברו עשר שנים מאז תקרית החורף.

עשרים שנה מאז עברה לגור בחברת הזאבים.

קלריסה בת העשרים ושש.

אחרי השנתיים בתיכון היא סיימה בהצלחה. עם סיום התיכון היא החליטה לעזוב את העיירה הקטנה כדי ללמוד באוניברסיטה. מג'יימס נפרדה לפני שנים מאחר והחליט להפוך לזאב נצחי עם הלהקה שם. אמבר לעומתו שהייתה בהריון באותו זמן החליטה להישאר עם התינוק שלה ולגדל אותו בבית על יד העיירה הקטנה.

ג'יימס כן היה מגיע מדי פעם לבקר ולקחת את הגור הקטן לסיבובים וניסה כמה שיותר להישאר בקשר עם המתגוררים בבית. הם היו משפחה מפוצלת אבל זה לא הפריע להם אבל חיזק את הקשר בין ההורים לילדם הקטן.

לוקאס עזב לאלסקה שלוש שנים אחרי ג'יימס, קלריסה כבר עזבה את הבית בשלב הזה, טום עבר למעונות של האוניברסיטה אחרי שהבין שלגור בבית ולנסוע לעיר כל בוקר זה קשה החליט לקחת עליו את האחריות.

השנתיים האלה היו קשות לקשר של קלריסה וטום אבל הם הצליחו לקיים אותו למרות המרחק, עם היכולות שלהם בתור זאבי יסוד ואלפות הדיבור דרך המחשבות ממש עזר להם לשמור על השפיות.

קריסה למדה במקום שונה וחזרה הביתה בחופשים, בשלב מסוים היא הפסיקה לחזור ולכן טום היה מגיע לבקר אותה בעיר בה היא גרה באותה תקופה. היא הפסיקה לצאת לצוד ולא השתמשה בכוחות שלה כדי להיות רגילה כמו בני האדם סביבה. להשתלב בחברה קראו לזה.

אבל רק בחופשת הקיץ כשהייתה מבקרת את אמבר והבן שלה והייתה מצטרפת אליהם לצייד. אבל הייתה חוזרת מוקדם יותר בגלל שהייתה צריכה להשלים דברים. לא רק זה שהיא התחילה לעבוד אחרי סיום הלימודים האקדמיים.

האם הקשר שלה ושל טום התנתק? האם הם בכלל רואים אחד את השני?

הם נפגשים בחופשים כן, הם מבקרים אחד את השני. אבל הקשר נהייה יותר ויותר קשה עכשיו שהם כבר מבוגרים מספיק בשביל לדאוג לעצמם וגרים המקומות שונים. ולגור אחד עם השני לא היה בדעתם.

למרות שהיו ביחד כל השנים האלה הם לא נפרדו אבל גם לא היו ביחד. הם כן עשו דברים כשהיו ביחד, הם כן יצאו, אבל זה לא היה עד כדי כך רציני בשביל לרדוף אחד אחרי השני. למרות שקלריסה כן הרגישה שהיא רוצה שירדפו אחיה ושיישארו איתה.

Wolf From Birth (HEB)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ