פרק 23 - הולך להיות מטלטל

3.3K 333 62
                                    

לא היה משהו שנויה יכלה להיות גרועה בו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

לא היה משהו שנויה יכלה להיות גרועה בו. נדמה כאילו בכל מצב היא הייתה בשליטה מלאה. אולי זה פשוט היה הביטחון העצמי שלה שהוציא אותה טוב בכל סיטואציה. היא ידעה הכל, תמיד הייתה לה תשובה טובה והיא שדרה תמיד, תמיד, עסקים כרגיל. היא לא פחדה להיות מי שהיא ועל זה תמיד אעריץ אותה. אני חושב שאון של פעם היה מתבונן בה מהצד ולא חושב שהוא מספיק ראוי לה, שהוא לא מספיק גבר כדי להכיל את כל כולה ולתת מענה לצרכים שלה, ואני לא מתכוון רק למיניים, על אף שאני מבוגר ממנה בשלוש שנים כמעט.

"את מעריצה מישהו, נויה?" שאלתי והבטתי בה מתמרנת בכביש.

"את עצמי," השיבה תוך כדי נהיגה חלקה ואני תהיתי למי היו הביצים להיכנס איתה למכונית אחת ולתת לה את האפשרות להוביל אותו. כנראה שאני אידיוט, כי יש הרבה שיסכימו. אפילו אני.

"את עצמך?" שאלתי בהרמת גבה. "זה נרקיסיסטי."

היא משכה בכתפיה, לא הביטה בי. "מהי הערצה? מודל לחיקוי. כל אחד צריך להעריץ את עצמו, ככה נתחקה הכי קרוב לאמת."

"אני לא קונה את ההצגה הזו," אמרתי והיא הביטה בי ואז חזרה להתמקד בכביש, כאילו לא מבינה איזו הצגה, הרי זו מי שהיא.

"איזה הצגה?" שאלה בתמימות והגבירה מהירות. זה לא הבהיל אותי, מאז גיל שש-עשרה החיים שלי נעים על מאתיים קמ"ש.

"של הבחורה שזורקת זין," השבתי. "משהו מסתתר מתחת."

"שום דבר לא מסתתר, אני האחרונה להיות סגורה ומסוגרת, אני כמו ספר עם כריכה מעניינת ותוכן משעמם," נויה אמרה בפשטות. "הכל בפנים רגיל ונורמטיבי. לא עברתי התעללות. אני האחת מתוך השלוש שלא חוותה פגיעה מינית. יש לי אבא ושני אחים, אפילו אחיין. אל תחפש אש איפה שיש רק עשן." היא העיפה לעברי מבט קצר ואז נענעה בראשה בעדינות. "לך יש קצת יותר מדי מה להסתיר. לא הכל הוא מה שאתה מציג."

"את יכולה לשאול מה שאת רוצה."

"אבל אני לא רוצה לשמוע שקרים."

"אז אל."

"אני לא."

הסטתי את מבטי קדימה. "לאן לעזאזל אנחנו נוסעים?" שאלתי והסתכלתי עליה. היא חייכה, חיוך כזה של זיכרון טוב, אולי על מקום שמעלה בה תחושה טובה.

בלו ג'יי | Blue JayWhere stories live. Discover now