Kayla pov.
- O tai kažką keičia? – jau prisijungė į pokalbį ir Tomlinson.
Man keičia viską. – mintyse sau patvirtinau.
- Gali keist. – įsikišo Liam, pažiūrėdamas į mus.
- Jėzau, chebra, chill. – nuraminau arba bent bandžiau juos ramint. – Mes gi draugai, o patys norėjot, kad bendrautumėm, tad, kai jau bendraujam, dabar kažkokias bangas beprasmes keliat. – pavarčiau akis.
- Okey, okey. – pradėjo Sophia burbuliuot.
- Mes tikim. – su fake smile'u pažiūrėjo į mane Angela, o aš nieko nepagavau, bet what ever. Pagyvensim, pamatysim, kas čia bus toliau.
~ ~ ~ Kitą dieną ~ ~ ~
- Tai daug prikvietei ten tų savo draugelių iš įžymaus gyvenimo? – paklausiau, kai ėdžiau savo kriaušę. – O pala... Kiek tau metų? - pasidomėjau, kaip visiškai pasimetusi gyvenime.
- Kayla, tu rimtai? – išgirdau broliuko balsą. – Aš už tave dviem metais vyresnis. – atsidusdamas leptelėjo.
- O tai negalėjai iškart pasakyt, kad 21, o čia man dar skaičiuot dabar reikėjo. – bambėjau ir vėl atsikandau.
- Nebūk čia inkštiras.
- Kas tokia? – susiraukusi paklausiau ir stebėjau tą Liuciferį, kuris praeidinėjo pro svetainę, kur aš sėdėjau. Luke nieko man neatsakė, o tik su kažkokia keista šypsena pažiūrėjo į mane. Žodžiu, nesuprantu aš jo kartais. – Tau ne laikas eit ruoštis? – logiškai susimąsčiau.
- Gi spėsiu susiruošiu. – sugrįžo atgal į svetainę, laikydamas rankoj telą. - Ko tu čia dabar mane skubini? Lauki kada viena liksi vėl namie? – išsidrėbė priešais mane.
- Tavo žiniai, aš varau į tavo gimcę kartu ir ten bus mano draugai, nes aš juos pakviečiau ir žinau, kad tu nepyksi. – viską dėsčiau, kai sukramčiau savo kriaušytės kąsnį.
- Kas tau leido?! – pradėjo putotis Hemmings, o aš pavarčiau akis.
- Ai, nerėk čia ant manęs. – numojau ranka. – Ir taip ten prisikvietei visko dafiga, kad dar 10 žmonių nesudarys skirtumo. O maisto vis tiek visad po tokių baliukų lieka, tad į minusą neįšoksi.
- Gerai, gerai. – bumbėjo. – Pakalbėsim apie tai vėliau, nes einu ruoštis, o tai rimtai nesuspėsiu, o po to vėluosiu.
- Tai džiaukis aš nuvešiu. – šyptelėjau, kai Luke atsistojo nuo sofos.
- Aha, paguodei.
- Žinau. – išsišiepiau su evil smile'u ir toliau spoksojau TV.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Kol broliukas ten kuitėsi savo kambarį velniai žino kiek ten laiko, aš spėjau susiruošt, išsiplaut plaukus, pasidažyt ir apsirengt. Neįsivaizduoju, kaip įmanoma kuistis ilgiau už merginą. Sėdėjau apačioj ir dūsavau laukdama Luke. Galėtų jis greičiau, nei čia jubiliejus, nei ką. Šiaip gimtadienis ir vsio, o čia ruošiasi kaip į didžiausią balių.
Pradėjo skambėt Liuciferio telefonas ant svetainės stalo, tad aš palinkusi pažiūrėjau, kas čia jam skambina. Jo mergina.
- Luke, tau skambina Lea! – užrėkiau per visą namą ir labai tikėjausi, kad jis mane išgirdo.
- Tai pakelk! – atrėkė, o aš truktelėjau pečiais ir paėmiau tą jo telą nuo staliuko, kuris nesiliovė čia skambėt, tad pakėliau.
K: - Aliooo? – nutęsiau į ragelį, kai į pridėjau prie ausies.
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)