Kayla pov.
- Manau, ji pasakė tau aiškiai, kad paliktum ją ramybėj. – įsikišo balsas. Velniškai pažįstamas ir žinomas. Mano Louis.
- Tomlinson, tu nesikišk į tai, kas tau nepriklauso. – pareiškė gan piktokai Irwin, pažiūrėdamas į rudaplaukį. Prasideda... Ir kodėl būtinai per mano broliuko gimtadienį..?
- O kodėl manai, kad ji tavo? – įsikišo mėlynakis ir pažvelgė į Ashton. Jie stovi vienas priešais kitą ir dar laido žaibus vienas į kitą. Man atrodo, kad čia viskas pasibaigs ne itin gerai... Nuojautą turiu.
- Chebryte, nesipykit. – pradėjau kištis į visą šitą košę, kol jie nepradėjo čia dar muštis ar ko. - Gi čia Luke gimcė, paskui tas užsišiks, kad sugadinom viską.
- Tu pasakyk jam. – reikalavo Louis ir mūsų akys sukontaktavo.
- Ko aš vėl nežinau? – sudejuodamas ir atsidusdamas, pažiūrėjo į mane Irwin. – Pala... Ar tu vėl su juo susimetei? – paklausė dakart, stebėdamas mane ir toliau, o man kažkodėl pasidarė nejauku. Idk kodėl. Tiesiog iš lempos kažkokios.
- O ką pavydi? – atšovė jam Tomlinson ir mane prisitraukė prie pat savęs, apsikabinęs per liemenį.
- Verksi, Kayla, ir vėl, pamatysi. – pasakė su pokerface'u man Ashton, o aš nieko nepagavau, tad tik kelis kartus sumirksėjau, kai jis jau nestovėjo priešais mane, o tuomet pasisukau į Louis.
- Ką jis norėjo tuo pasakyt? – susimąstė mano vaikinas.
- O ką žinau. – truktelėjau pečiais, stovėdama prie jo ir pažvelgdama į tas mėlynas akis. – Pavydi turbūt. – pridūriau.
- Žiūriu, ramybės neturėsim. – atsiduso.
- Tai negi aš kalta, kad bernus prie savęs atvilioju? – paklausiau kažkokios nesąmonės, kad net pati nepagavau, ką pasakiau.
- Tu - mano. – sumurkė man į kaklą, o miriau, kai pajaučiau jo karštą kvėpavimą, atsimušantį į mano odą, tad išsišiepiau. – Gal nori pas mane šiąnakt? – pasiūlė šiek tiek pamąstęs.
- O tai ką mama ir kiti pagalvos? – logiško klausimo paklausiau, žiopsodama į jį.
- O jų nėra... – paslaptingai nutęsė, o tuomet vaikino veide atsirado pedo smile'as. Okey...
Ashton toliau man nesirodė akyse, nors tiksliau man ir Louis, tad buvo ramu. Mes ir toliau niekam nieko neskelbėm, ir nerodėm savo atnaujintų santykių kitiems. Kol kas jiems to žinot, manau, nereikia. Taip čia viskas aplinkui greit vyksta.
Išgėriau tik šampano taurę, nes nenorėjau pasigert, tad tik simboliškai aš ją ten pakėliau ir atsigėriau ne daug, nes man dar gi vairuot reiks ir vežiot čia visus aplinkui. Iš Sophia ir Liam sužinojom, kad Niall šiandien čia nėra, nes jis pas brolį buvo išvažiavęs.
Suvalgiau torto didžiulį gabalą, nes tas tortas buvo bele kaip skanus, tad apsirijau, o Luke iš manęs žvengė, kai pamatė, kaip aš tą tortą valgau, tad nukilinau jį ir kimšau toliau.
Toliau sėdėjau prie savo draugų, tad per daugiausiai nesigilinau į brolio sveikinimus. Sėdėjom nuošaliau ir kalbėjom apie bet ką, kaip ir dažniausiai. Nieko naujo, nieko keisto. Prasėdėjom čia ilgai ir nenuobodžiai, o po to kažkur vidury jau ryto dauguma pradėjo skirstytis.
Tad tarp tų visų žmonių ir mes. Visi aplinkui kvietėsi taksus, tad spėju čia tuoj bus kalnas taksų. Galėsim jaučiu varyt į taksų lenktynes, jei tokios yra šiam pasauly. Na, o jei nėra, tai atsiras greit.
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)