23.

4.9K 224 3
                                    

•Dysn•

Kelsey leido švelniai marškinių medžiagai nuslysti žemyn, ir aš įsimylėjau jos kūną šimtas penkiasdešimt šeštąjį kartą.

Man patiko erzinti ją, ir tuo pačiu turėti po savim. Jaučiausi patenkintas dėl to, kad priversdavau ją jaustis taip gerai, kaip ji priverčia pasijausti mane. Kiekvieną kartą nurengdamas ją jausdavausi lyg gavęs apdovanojimą iškentus dar vieną beprasmę dieną ir gavęs motyvacijos iškęsti sekančią.

Dažnai nepastebiu nieko. Visada skubu, visada kažko laukiu, lekiu nežmonišku greičiu. Pradėjau pastebėti, kad vakarais dangus nusidažo rausva spalva. Pastebėjau, koks gražus vaizdas pro viešbučio langą. Pastebėjau, kad Kelsey niekada nedažo lūpų, todėl bučiuoti ją man buvo vienas malonumas.

Taip pat pastebėjau, kad esu ramus. Priepuoliai nebeužeina taip dažnai.

Kai Kelsey užmigo, atsargiai pasijudinu, ir padedu jos galvą ant pagalvės. Bandydamas kuo mažiau judinti lovą, pasiemu nuo komodos telefoną. Atrakinu jį ir ištrinu visus prancūzaičių numerius.

- Ar tu gali bent naktį nespigint? - burbteli Kelsey atsisėsdama.

Prunkšteliu. Ji tokia niurzga.

- Miegok, vaikeli, - pavartau akis užrakindamas telefoną.

- Ką ten darei? - paklausia ji kilstelėdama smakrą.

- Miegok, - urgzteliu. - Kas tu per žmogus, sugebi sunervuot su dviem žodžiais.

- Ne, čia tik tavo nervai silpni, - vypteli ji ir pasirąžo. Antklodė nuo judesio nusmunka žemyn, apnuogindama jos krūtinę. Kelsey pavarčiusi akis kilsteli ją aukštyn ir aš prunkšteliu.

- Aš nenoriu miego, - pareiškia ji.

- Ir ką dabar daryti?

- Nežinau, mačiau loptopą atsivežei, galim pažiūrėti filmą.

Negaliu su ja nieko panašaus veikti. Ir taip jaučiuos peržengiantis ribas, o ji dar kažko iš manęs nori?

•Kelsey•

Pamatau, kaip Dysn susinervina ir perbraukia ranka sau per plaukus.

- Gerai, žiūrėk filmą, - burbteli jis atsiguldamas. - Aš einu miegot.

- Dysn! - susiraukiu. - Koks tu neįdomus, - burbteliu.

- Kelsey, nenervink.

O dabar aš rimtai supykau.

- Žinoma, nenervink, - suurzgiu. - kas aš tau, sušiktas sekso objektas, ant viso kito visiškai giliai? Aš ir žmogus, man reik kompanijos, negali su manim elgtis kaip su šūdu! Ne, viskas, - išlipu iš lovos. - Aš skrendu namo, - įlendu į pirmą pasitaikiusią suknelę ir ištraukiu iš po stalo tuščią lagaminą.

- Kelsey, kas čia buvo? - susiraukia Dysn atsisėsdamas.

- Kantrybės pratrūkimas, - vypteliu ir suverčiu į lagaminą visus rūbus iš lentynos.

-Ar, tu rimtai? - jis išlipa iš lovos ir apsirengia treningines kelnes. - Nejuokauk taip žiauriai.

- Aš nejuokauju, tu man nusibodai, - aštriais judesiais užsegu lagamina ir atsistoju, bet kaktomuša atsitrenkiu į Dysn.

- Gerai, pažiūrėkim tą filmą, - pavarto jis akis.

- Ne to man reikia!

- Tai ko tau dar reikia?

- Aš.... nežinau, - sumurmu nudelbdama akis žemyn.

Rimtai, kas čia buvo? Ar aš turiu teisę pykt galima sakyt dėl nieko? Pf, žinoma galiu, aš juk moteris.

- Žodžiu. Sėkmės, - burbteliu ir prasmunku pro jį.

- Niekur tu neeisi,- suurzgia jis sugriebdamas mane už rankos ir pasodina ant lovos. - Dabar tu man ramiai paaiškinsi kas per šūdas ką tik čia buvo ir tada mes eisim miegoti.

- Ne, - sukryžiuoju rankas ant krūtinės.

- Kelsey, nenervink manęs, - suurzgia jis suspausdamas mano šlaunis.

- Au, man skauda, - susiraukiu.

- Nejuokauk su manim.

Jo akys juodos. Spaudimas ant šlaunų vis didėjo, skausmas pradėjo signalizuot per visą kūną.

- Paleisk, man skauda! - suinkščiu trenkdama jam per ranką.

Staiga jis atsileidžia, jo akys atgauna normalią spalvą. Dysn pakrato galvą ir atsistoja.

- Šūdas, - jis sunkiai nuryja seiles ir atsistoja. - Kelsey aš atsi-

- Neliesk manęs, - piktai atkertu.

Jis pasižiūri į mane apgailestaujančiu žvilgsniu. Tada pasiema striukę ir išeina iš apartamentų. Išgirstu kaip koridoriuj atsidaro ir užsidaro liftas.

Sunkiai iškvėpiu orą ir pasikeliu suknelę. Ant šlaunų tiesiog švietė mėlynės.

Ištraukiu iš Dysn lagaminą jo loptopą ir pasijungiu pirmą pasitaikiusį filmą.

Man reikia kuo greičiau iš čia išsinešdint.

netyčia palikau savo širdį tavo miegamajame (npsštm 1)  [✔️]Where stories live. Discover now