31

4.2K 217 0
                                    

- Viskas gerai? Atrodai sutrikus, - susiraukia Luke ir sustoja.

- Aš sutrikus? Nebejuokauk, - piktai prunkšteliu ir susikišu rankas į kišenes.

- Neapsiverksi?

- Aš niekada neverkiu. Nebent mane pykina, - pavartau akis ir pradedu eiti toliau.

Tai buvo visiška tiesa, beveik neverkiu. Kiek vaikinų mane paliko ir kiek žmonių mane žemino - nei vienos ašaros. Bet dabar kažkodėl jaučiausi ant ribos.

Kelsey, Kyle negali būti pirmas žmogus dėl kurio verki, įsikalk tai į savo durną galvą.

- Kas paskutinis nubėgs iki vartų tas stato bulvyčių porciją! - surėkiu ir pasileidžiu bėgom į priekį.

Luke skardžiai nusijuokia ir taip pat pradeda bėgti.

•••

- Kelsey, mes taremės tik dėl bulvių, - atsidūsta Luke.

- Bet aš noriu ir vištienos sumuštinio. Negi paliksi savo būsimą merginą be maisto? - kilsteliu antakius.

- Būsimą merginą? - nusijuokia jis.

- Abu žinom kaip čia baigsis, - pavartau akis.

- Tiesa, mergina vėžiojanti mane karutyje man praverstų.

Po kelių minučių gaunu savo sumuštinį. Su lyg mano laimės akimirką suzvimbia mano telefonas. Krutinėje taip kažkas trenkia, kad net supykina. Nejaugi čia ir vėl jis?

Sahar; saulyte, grįžk namo
Sahar: DABAR
Sahar: atsiprašau jei trugdau bet tai rimta
Sahar; grįžk prašau
Sahar: KELSEY ATRAŠYK
; kas yra?
Sahar: NEGAIŠINK IR PYZDINI NAMO!!!
: gerai jau gerai.

- Mes ką tik pradėjom, bet man jau reikia eit, - sumurmu atsistodama.

- Gerai, palydėsiu tave, - trukteli pečiais Luke.

- Aš bėgsiu, - prisimerkiu. - Man reik skubėt.

- Gerai, - prunkšteli jis. - bėgsiu kartu.

•••

Padususi sustoju prie kiemo vartų. Bėgau visą kelią, Luke gaudė orą. Pajutusi, kad vėl ramiai kvėpuoju atsitiesiu ir pradarau vartelius.

- Tu mano mėgstamiausias modelis, - nusišypso Luke.

Dirsteliu į apšviestą namą. Lange mačiau siluetą, jis aiškiai priklausė Dysn.

- Nepabučiuosi manęs? - paklausiu lėtai nusukdama galvą nuo lango.

- Pabučiuosiu.

Atkišu smakrą šiek tiek į priekį ir užsimerkiu. Po kelių sekundžiu pajuntu kaip Luke švelniai ir lėtai savo lūpomis priliečia manąsias.

- Labanakt, Kelsey, - nusijuokia jis atsitraukdamas.

- Nepasiklysi? - prunkšteliu.

- Ne, - jis ir vėl nusijuokia ir dingsta tamsioje gatvėje.

Staiga prisimenu, kad namo buvau parkviesta SKUBIAI, todėl grietais judesiais įeinu į vidų.

- Na, aš čia, - nužvelgiu patalpą.

Madison, Sahar ir Dysn sedėjo prie svetainės stalo.

- Jaxon sesuo atvažiavo, - sumurma Sahar.

- Ir?

- Tai reiškias, kad galim ieškot naujo namo, - piktai atkerta Dysn ir išeina.

Nusivaipau. Tjai rješke kjad jau gjalim ijieškot njeuvo njamo. Ojojoj.

- Kiek laiko ji čia bus? - paklausiu.

- Savaitę. Ir Dysn rytoj tai savaitei išsikrausto pas Mat.

- Kodėl? - prunkšteliu.

- Naomi jo buvusi. Labai chaotiška buvusi.

Lėtai linkteliu. Tik po valandos supratau, kad jos nejuokavo.

Naomi buvo... smarki. Švelniai rudos spalvos, jos plaukai buvo tankiai garbanoti ir styrojo į visas puses. Putlios merginos lūpos darė ją pikta. Arba ji ir buvo pikta.

Na ir kalė.

- Ohoho čia ta nauja mergužėlė? - piktai prunkšteli ji susikišdama rankas į savo baltų kelnių kišenes. - Iš kur tave ištraukė? Iš neįgaliųjų skyriaus?

- O iš kur tave ištraukė, pabėgele? Neturėtum dabar Afrikoj melžt ožkų? - kilsteliu antakius sukryžiuodama rankas ant krūtinės.

- Klausyk, baltaveide, metus lankiau boksą ir vienu prisilietimu galiu atjungti tokią šliūhą kaip tu, - Naomi žengia žingsnį link manęs.

- Oh tikrai? - sarkastiškai nusijuokiu paeidama link jos. - išmegink mane, kale.

Nežinau kuri kuriai kibom į plaukus, bet prisimenu, kad mane išjungė pirmą.

netyčia palikau savo širdį tavo miegamajame (npsštm 1)  [✔️]Where stories live. Discover now