Praėjo savaitė po to įvykio. Isak elgiasi lyg niekur nieko, Dysn man nei rašo nei skambina, nepanašu, kad jis manimi patikėjo. Jis turbūt mano, kad ant jo pykstu ir nenoriu jo matyti, arba atvirkščiai.
Taigi, nugalėjusi principus aš pagaliau jam paskambinau. Ir jis neatsiliepė.
Atsidūstu numesdama telefoną ant sofos. Jei jis dar taip ilgai su manim nekalbės, išprotėsiu.
O jeigu jis žino?
Aš: aš nesuprantu kodėl tu mane ignoruoji
Aš: oho kokie mes jautrūsĮsijungiu instagram, nueinu į jo profilį. Nuotrauka su Sahar, tada su Jaxon, paskui eilinė kur jis užsidengęs veidą. Pravarau komentarus, nieko ypatingo. Tada patikrinu dm'us. Jis ten nieko neparašęs, tik Sahar atsiuntus kelias nuorodas.
Tada sugalvoju patikrinti Twitter, ten jis būna labiau aktyvesnis. Ir neklydau.
@dysndysn: pavargęs pavargęs ir dar kartą pavargęs
@dysndysn: lol kažkas nori mane pasigaut šiauriniam kfc? mes ten būsim ~1-2h
Vypteliu. Jis tikrai nori, kad jo fanai jį sutiktu gyvai. Pavažiuoju žemyn, jis skelbia čia tikrai daug.
@dysndysn: tu mano priežastis absoliučiai viskam.
Įsijungiu komentarus, juose mirgėjo mano vardas tokiuose komentaruose kaip "ar kažkas žino jos twitter" "aw" "ji turi tai pamatyti".
@dysndysn: gyvenu svajonių pasaulyje ir elgiuosi lyg būtum čia, bet iš tikro tu visai kitam žemyne.
Išvažiuoju iš senų post'ų ir nueinu iki naujausių. Vienas buvo paskelbtas prieš penkiolika minučių, jis buvo prikabinęs nuotrauką. Aplinka priminė, net nežinau ką.
@dysndysn: lol.
Staiga trenkiasi buto durys ir į mano kambarį įbėga Isak.
- Kelsey, - jo akys nervingai lakstė po kambarį. Jis giliai įkvepia ir akimirkai susikiša rankas į kišenes, bet greitai jas ištraukia- Maggie pamatė.
- Ką pamatė? - paklausiu sutrikusiu balsu ir lėtai atsistoju nuo lovos. Ką Maggie galėjo tokio pamatyti, kad net aš būčiau įpainiota?
- Uhm, mano nugarą.
Tiksliai.
- Tai pasakyk, kad ten jos darbas.
- Ne! - jis nervingais judesiais perbraukia ranka sau per plaukus ir pradeda vaikščioti ratais makaluodamas ore rankomis. - Tame esmė, kad ji nieko panašaus nedaro!
Kaip mergina gali nebraižyti vaikino nugaros? Turiu omeny, čia pats smagiausias dalykas.
- Kur ji? - atsidūstu. - Aš su ja pasikalbėsiu.
- Koridoriuj. Bet, Kelsey... - jis nuseka paskui mane ir sustabdo svetainėj. - Yra toks vienas dalykas... Tavo vietoj ten neeičiau.
Už durų Maggie isteriškai klykė, negalėjau suprasti ką, durys garsą prislopino.
- Ji man nieko nepadarys, - prunkšteliu ir išsilaisvinus iš jo gniaužtų nueinu prie durų.
- Ne, ne tas. Tiesiog paklausyk gerai-
Prieš jam pabaigus sakinį išeinu iš buto ir sustingstu.
Maggie kažką įnirtingai aiškino Dysn, jis lėtai atsisuka į mane.
Šūdas.
YOU ARE READING
netyčia palikau savo širdį tavo miegamajame (npsštm 1) [✔️]
Romancetada, kai mes mylėjom. (2017)