28

4.7K 223 0
                                    

Turbūt kvailai pasielgiau, bet papasakojau visiškai viską, nieko neslėpdama. Ir apie tai kaip greitai jis mane suerzina, ir tas visas mano dramas kurios neturi pagrindo.

Madison suneria savo pirštus ir sukanda savo žando vidinę pusę.

- Tu supranti, kad taip nebus amžinai? Jis susiras merginą, arba tu susirasi vaikiną ir kažkuris liks įskaudintas.

- Žinau, be-

- Kelsey, jūs klimpstat. Jis pavydi, tu pavydi. Įsimylėjot vienas kito kūnus, bet abu turit tragiškai nesuderinamus charakterius. Jis tave erzina nieko nedarydamas, tu nori jo tik sau, taip pat ir jis. Dysn nėra pastovus, jis amžinai nueina į kairę. Ar jauti, link ko suku? Šita meilė pasmerkta dar net neprasidėjusi.

- Kokia dar meilė, - susiraukiu. - tu ne taip viską supratai.

- Kelsey, aš tavo vietoj nutraukčiau viską tuoj pat. Susirask normalų vaikiną, įsimylėk. Būdama toj agentūroj tam turi daug šansų. Nebežaisk ir ieškok ko nors rimto.

Lėtai linkteliu.

O jei aš noriu, kad Dysn būtų tas "kažkas rimto"?

- Daugiau niekada, - vypteliu.

•••

O taip, Kelsey, daugiau niekada, kur gi ne. Ir tikrai ne tu dabar nervingai judini koją Dysn automobilyje, kol jis važiuoja link artimiausio viežbučio dėl privatumo.

Dysn laikė ranką ant mano kelėnio ir nuo to kažkas mano pilve dar labiau sproginėjo. Po penkiolikos minučių jis jau rakino kambario duris. Stebėjau kaip jos lėtai užsidaro. Su trinktelėjimu Dysn sugriebė man už žandikaulio ir atakavo mano lūpas. Nebuvo laiko ar kantrybės nusigauti iki lovos, jis nuplešė mano drabužius čia pat prie sienos.

"Kelsey, aš tavo vietoj nutraukčiau viską tuoj pat. Susirask normalų vaikiną, įsimylėk."

Garsiai suaimanuoju ir apsiviju jo liemenį kojomis. Šalta siena lyg adatėlėm badė man nugarą, viduj tiesiog sproginėjau.

"Kelsey, jūs klimpstat. Jis pavydi, tu pavydi. Įsimylėjot vienas kito kūnus, bet abu turit tragiškai nesuderinamus charakterius. Jis tave erzina nieko nedarydamas, tu nori jo tik sau, taip pat ir jis."

Nagais perrėžiu jo nugarą ant senų randų, pajuntu kaip pradedu visa kratytis. Kelios akimirkos, ir jau rėkiau jo vardą euforijoj.

"tu nori jo tik sau, taip pat ir jis."

Atremiu galvą jam į petį. Viskas kas girdėjosi tai mūsų garsus kvepavimas ir ritmingas širdies plakimas. Pirmą kartą pati susirandu jo lūpas ir pabučiuoju. Paslėpiu savo veidą jo kaklo įlinkyje ir atsidustu.

•••

Naktinė Kalifornija yra graži. Stebėjau lekiančias šviesas pro automobilio langą ir be perstojo galvojau apie pokalbį su Madison. Jis dar labiau sujaukė mano mintis, jei atvirai.

Parvažiavom. Dysn užgesina mašiną, ir išlipo. Padariau tą patį.

- Dysn, - sugriebiu jo ranką. - Mums reikia nustoti susitikinėti. Na, am, tiesiog taip elgtis.

- Ką? - jis susiraukia. - Ką čia nusišneki? Kelsey, ką turi omeny?

- Nebegalim taip, - kiekvienas mano žodis tiesiog strigo mano gerklėje. - tai neturi logiškos pabaigos...

- O tai tu vadini logiška pabaiga? - jis pašaipiai paklausia. - Sakyk atvirai, susiradai vaikiną?

- Ką? Ne, - susiraukiu. - Tik dedu tašką kol viskas nenuėjo per toli.

- Ne, žinai, tu užknisi, - pakrato jis galvą ir piktai atidaro namų duris. - Nesitikėjau iš tavęs šito.

Linkteliu.

Dysn trenkia namų duris, viduj kyla triukšmas.

Daugiau niekada.

netyčia palikau savo širdį tavo miegamajame (npsštm 1)  [✔️]Where stories live. Discover now