- Sveikas, - tariu priglausdama telefoną prie ausies. - Kaip sekasi?
- Puikiai. Ką veiki? - paklausia Dysn.
- Na, am, - labiau susisuku į paltą ir dirsteliu į kavinės pavadinimą. - Ieškau kavinės kurioj turiu papietauti su Isak ir Eilse, o tu?
Eilse buvo Isak draugė, kelis kartus su ja kalbėjausi, ji atrodo draugiška. Ir jei ne ji, mes abu būtumėm aklai pasiklydę Švedijoj, nes Eilse čia gyvena vos ne visą gyvenimą.
- Studijoj. Kaip paieškos? - paklausia Dysn ir fone nusijuokia moteriškas balsas.
- Prastai, senamiestyje labai jauku, bet viskas keistai sunumeruota, - burbteliu. - Ar ten Camille?
- Ji kalbasi su Lauren.
- Pasakyk Lauren labas, o Camille'ei kad jos nemėgstu, - pavartau akis ir jis nusijuokia.
- Camille, - garsas prityla. - Kelsey tavęs nemėgsta. Lauren, tau nuo jos labas.
Camille piktai purkšteli ir Dysn besijuokdamas vėl sugrįžta į pilną garsą.
- Dysn, man labai nepatinka, kad su ja bendrauji, - atsidūstu nusukdama į kairę. Apsidairau. Vis dar ne ta vieta.
- Kelsey, ji tik draugė.
- Draugė su kuria mane išdavinėjai, - suurzgiu. Man taip lengva sugadinti nuotaiką. - Pas tave tų draugių milijonas, ir tau dar jos tarp jų reikia?
- Kelsey, saul-
- Užknisai, iki, - surėkiu į ragelį ir pabaigiu pokalbį. Su lyg nervų priepuoliu, pamatau stiklą už kurio man mojavo Isak su Eilse. Išspaudžiu šypseną ir susikišusi rankas į kišenes pradedu eiti link tos kavinės.
- Sveiki, - vypteliu kabindama paltą ant pakabos ir atsisėdu prie jų.
- Kas ten buvo? - paklausia Isak pasilenkdamas link manęs ir Eilse man stumteli puodelį kavos.
- Nieko, susipykau su Dysn, - trukteliu pečiais. - Bet tai nėra labai svarbu.
- Tu susipykai su savo vaikinu ir tau tas nėra svarbu? - kilsteli antakius Eilse.
- Nah, tiesiog, aš pripratus todėl labai nesureikšminu, - vypteliu.
- Tau jau baigės paskaitos? - paklausia Isak kilstelėdamas smakrą.
- Jo, - linkteliu. - Pavalgom ir galėsim keliauti namo.
- Man baigsis tik pusę penkių, - sunkiai atsidūsta Eilse ir padeda galvą ant stalo.
Po kelių minučių atneša mūsų makaronus. Čia jie tikrai skanūs.
- Isak, mes turim...? - kilsteliu antakį turėdama omeny alkoholį.
- Taip, - linkteli jis. - Vakar nupirkau.
Eilse prunkšteli.
- Jūs apie prezervatyvus?
Susiraukusi nusijuokiu, Isak trinkteli sau per kaktą.
- Apie alkoholį, - nusijuokiu ir pabaigiu valgyt.
- Okei, aš per daug ištvirkus, - Eilse pasiremia galvą ranka ir Isak nusijuokia.
- Ištvirkele, tau paskaita po penkiolikos minučių, - jis baksteli jai per petį.
- O šūdas! - surėkia ji ir staigiu judesiu pašoka iš vietos. Mergina greitai užsiviniojusi šaliką išlekia pro duris, dar prieš tai paskubom atsisveikindama.
- Kas buvo su Dysn? - paklausia Isak atsisukdamas į mane.
- Kai jis buvo ture, susimetė su viena mergina. Ir dabar jie staiga vėl tapo draugais, - trukteliu pečiais. - Sakiau, kad man nepatinka, jog jis su ja bendrauja, bet jam kaip visada nelabai rūpi mano nuomonė, - pradedu gramdyt nuo nago juodą laką.
- Keistas jis, - burbteli Isak.
- Aha, - linkteliu. - Koks skirtumas, įpratus.
- Kelsey, vaikinas neturėtų su tavimi elgtis šitaip.
- Taip, - kilsteliu akis į jį. - Bet elgiasi.
•Jaxon•
Nešiau šešis kavos puodelius į studiją. Pradarau juodas duris ir patenku į blankiai apšviestą patalpą. Pamatęs, kad Camille sėdi ant vieno Dysn kelio, o jis spokso jai į užpakalį, pavartau akis.
- Kava, - burbteliu ir numetu padėklą ant stalo.
Lauren nuneša du puodelius Dysn su Camille, vieną pasiema sau. Likusius pasiema Mat su Jesse.
- Kaip albumas? - paklausiu stengdamasis nežiūrėti į Dysn pusę.
- Su tokiu vaizdu puikiai, - taria Dysn ir Camille sukikena.
- Aš nesuprantu, tu rimtai toks asilas? - suurzgiu ir Dysn klausiamai pažiūri į mane.
YOU ARE READING
netyčia palikau savo širdį tavo miegamajame (npsštm 1) [✔️]
Romancetada, kai mes mylėjom. (2017)