76.

3.4K 171 10
                                    

- Įdomu, jei pabėgčiau iš čia, ar man būtų labai didelis šakės? - burbteliu kai Dysn ir Jaxon jau stovejo prie durų.

- Aha, - prunkšteli Jaxon. - Didesnis jei Dysn penis.

Išpūčiu akis ir žiobteliu.

- Ką tu čia...

- Kelsey, tu klykei, - sukrizena Isak.

- Neklykiau!

Dysn užverčia akis į lubas ir pradeda trepsėti viena koja.

- klykei!

- Kodėl tokie dalykai negali likti be komentavimų, - burbteliu ir atrakinu duris.

Jiems išvažiavus sunkiai atsidūstu.

•••

- Kas tau nutiko, moterie? - suprunkščia Maggie man atsisėdant į vietą.

- Dysn vakar buvo atskridęs, - dirbtinai išsišiepiu ir pajaučiu pasitenkinimą kai jos lūpos persikreipė iš pykčio ir susinervinimo.

- Pasakojai jam, kad aš čia?

- Ne, - prunkšteliu. - o turėjau?

Ji pavarto akis ir nusisuka. Ta mergaitė kuo toliau, tuo labiau man darosi nesuprantama. Turi tokį kaip Isak, ko jai dar rūpi tas Dysn? Nors kaip sakoma, kekše pavirtus normalia nebetapsi.

Visas paskaitas prasedėjau pasirėmusi galvą ranka ir galvodama apie tai ką palikau Kalifornijoj. Nemaniau, kad gyvenimas be jų gali būti toks nuobodus. Tingiai padedu galvą ant stalo ir pradedu skrebinti užrašus. Suzvimbus mano telefonui pakeliu galvą ir atrakinu jį.

Dysn: tavo liemenėlė mano lagamine
: galėsi prisimint kad egzistuoju prieš cheatindamas
Dysn: ha ha ha.
Dysn: nejuokinga
: ups
: kaip sekėsi?
Dysn: parskridom
Dysn: Sahar verkia nes tikėjos kad parvešim ir tave ;ddd
: ;( o galėjot
Dysn: ką Isak?
: XDDD BAIK
: man paskaita iki
Dysn; mokinkis moterie mokinkis

Šypteliu ir pabandau pradėti klausytis to ką pasakoja dėstytojas, bet man tas nelabai sekėsi, nes vos tik pabandžiau susikaupti mano telefonas ir vėl suvibravo

Isak: Wyyy kada baigsi?
: greit, o kas?
Isak: man reik tavęs
: tai nuskambėjo keistai
Isak: naiiiin
Isak: paaiškinsiu kai grįši.

Susiraukiu ir pažiūrėjus į laikrodį pradedu krautis daiktus. Pasibaigus paskaitai patraukiu per kiemą link bendrabučio. Staiga atsitrenkiu į kažkokią merginą ir jos daiktai pabyra ant žemės.

- Gal laikas pradėt žiūrėt kur eini? - piktai paklausiu ir peržengiu per jos daiktus.

- Atsiprašau, - burbteli ji atsitūpdama.
Pavartau akis. Žioplė.

•••

- Tavo žmona namie, - surėkiu atidarydama ir uždarydama duris.

- Tavo vyras labai laukė, - prunkšteli Isak mane pasitikdamas.

Čia buvo viena iš mūsų draugystės keistenybių. Tas vyro ir žmonos dalykas tikrai buvo juokingas.

- Tai kas tau buvo? - paklausiu lengvai susiraukdama ir atsirėmiu į svetainės komodą.

- Um, - jis žengia žingsnį link manęs. - Šiandien atvažiuoja mano tėvai, ir...

- Ir..? - lėtai linkteliu galvą nenutraukdama akių kontakto.

- Ir... Tai kvaila, - suprunkščia jis nusukdamas akis į dešinę, tada vėl jas sugražina ant manęs. - Negaliu Maggie rodyti kaip savo merginos, ta prasme, jie žino, kad turiu merginą, bet nežino nei jos vardo ar panašiai. Mano mama nekenčia tokių dirbtinių kaip ji, todėl...

- Na jau ne, - surėkiu išsisukdama nuo jo ir nueinu į kitą svetainės kampą. - aš tikrai neapsimetinėsiu tavo mergina!

- Kelsey! Maldauju, labai prašau! - jis puola ant kelių prieš mane ir suglaudžia delnus.

- Ne, aš tikrai nesivelsiu į šitą!

- Ar tau sunku apsimest kad tavo vaikinas yra ne Kyle o aš kelias valandas? Maniau mes draugai, - pavarto jis akis atsistodamas.

- Pirmiausia, jis tau ne Kyle o Dysn. O antra, taiiiip, mes draugai, bet... - nutylu pamatydama jo veido išraišką. - Baik su tom akim! - užverčiu akis.

- Kelseyyy, sauleleee, - suzyzia jis suimdamas mano rankas.

- Gerai, - pavartau akis. - BET mes susitarsim. Aš apsiemetu tavo mergina, o tu savaitę plauni indus, vaikščioji su marškinėliais, su manim penktadienį prisigersi, IR nusivesi mane savaitgalį į KFC. Ir tu mokėsi.

- Išgert su tavim man nesunku, - nusijuokia jis. - Tu geriausia, - sukrizena jis kaip mažas vaikas ir apsikabina mane.

Kartais aš per daug gera.

netyčia palikau savo širdį tavo miegamajame (npsštm 1)  [✔️]Where stories live. Discover now