פדיחה של עדי

202 17 13
                                    

בדצמבר היה לבן דוד שלי בר מצווה (וואוווווו מזל טוב🎊) וזה היה יום מאוד מפדח. קרו לי שני דברים מביכים אבל אני יותר אתרכז בשני אז את הראשון אני ממש אתקצר.

אז בבוקר הלכנו לבית כנסת וחוץ מבן דוד שלי היה שם עוד מישהו שחגג בר מצווה, והוא היה חתיך רצח. לקראת הסוף תמיד זורקים טופי אז החלטתי להיות ממש חכמה ולזרוק כמות אדירה של טופי ישר על הראש שלו... כתוצאה מכך פגעתי לו בעין והוא התחיל לבכות. באמצע הבית כנסת. זה היה הרבה יותר ממשפיל. וזאת הייתה הנקודה שירד לי ממנו😊.

באותו יום בערב הוא חגג במועדון עם המשפחה המורחבת בהגזמה שלו וכמה חברים שלו. וגם שם כמובן היה מישהו חתיך (כי אני תמיד הכי מביכה ליד חתיכים), רק שהוא היה פי אלף יותר חתיך מהקודם אבל גם פי אלף יותר גדול ממנו (הייתי נותנת לו 18-19). כמו בכל מועדון שחוגגים בו בר/בת מצווה הייתה שם צלמת מגנטים, ובואו רק נגיד שהחתיך ההוא היה גם ממש פוטוגני... אז חשבתי... היא צילמה אותו... כשהוא לא הסתכל... והדפיסה שני מגנטים... אז אולי הוא לא ישים לב אם אני אקח אחד...😅 כן אני סתומה אני יודעת אבל חוויתי אי שפיות באותו יום כפי שכבר הבנתם. הלכתי ללוח של המגנטים באלגנטיות ולקחתי את המגנט באלגנטיות ואז הסתובבתי כדי לברוח משם ומה מסתבר? שהוא עמד מאחורי כל הזמן הזה וראה אותי לוקחת את המגנט! כמובן! הוא דפק לי את הפרצוף של הלייפ וממש נלחצתי ממנו אז פשוט החזרתי את המגנט ללוח עדיין באלגנטיות ופשוט הלכתי מהצד השני. למזלי כבר נגמר האירוע וכמה דקות אחרי כבר חזרנו הביתה אז אני לא אפגש איתו יותר. לעולם. עד לבת מצווה של בנות דודות שלי.
-
-
-
-
-
לכל התעניינים אין לי מושג מי זה היה או מאיזה צד של המשפחה שלהם הוא (מן הסתם לא צד שאני מכירה).
אני אפילו לא יודעת איך קוראים לו! זה היה ממש משפיל😂 מאחלת לכם בחיים לא לעבור את זה😊😂😘

משועממים? זה הספר בשבילכםWhere stories live. Discover now