שעת סיפור עם עדי

101 9 7
                                    

כי אין מספיק שטויות שעולות בספר הזה.

אז היום בזמן העבודה הייתי צריכה לקחת ילדה בכיתה ד' למורה פרטית וגם חברה שלה באה איתנו.
בהתחלה הכל היה סבבה (לא באמת אבל מה אכפת לי אני מקבלת על זה כסף) ואז עברנו ליד בית הספר שלי. זה היה בסביבות שלוש בצהריים וראינו את המורה למדעים (לא שלי אישית... בכללי כזה😂) יוצא מבית הספר עם תיק של ספורט (אז כנראה שהוא כבר סיים ללמד לפני). לא הסתכלתי עליו יותר מדי כי זה לא עינייני והוא לא מכיר אותי אישית אבל יש לי הרגשה שהוא שונא אותי כי כל המורים שונאים אותי והוא תמיד דופק לי סתם ככה מבטי שנאה כאלה במסדרון, אבל הילדה שלקחתי לשיעור הפרטי התחילה ללחוש לחברה שלה כזה "תראי אותו הוא לבוש כמו בחורה"  בגלל שהוא הלך עם שורטס (שוב, אחרי שעות בית הספר הכל בסדר זה לגיטימי לגמרי).
אז אמרתי להן שהוא מורה בבית הספר שלי ושזה לא יפה להגיד עליו ככה רק בגלל שהוא גיי. ופה בערך נדפקתי. כי הן לא ידעו מה זה גיי. איזה ילד בכיתה ד' לא יודע מה זה גיי?!
אז הסברתי להן שזה בסך הכל גבר שאוהב גברים והן שאלו שאלות ממש מוזרות אבל בסדר לא נורא. ורק כשחזרתי הביתה הייתי כזה "רגע... יכול להיות שלא הייתי צריכה להגיד לה?"...

לסיכום עכשיו אני בונה על זה שהיא לא תפלוט משהו מוזר ליד אמא שלה, ונסיים בצילום מסך של משהו שבת דודה שלי כתבה לי בוואטסאפ כדי ממש לעודד אותי.

לסיכום עכשיו אני בונה על זה שהיא לא תפלוט משהו מוזר ליד אמא שלה, ונסיים בצילום מסך של משהו שבת דודה שלי כתבה לי בוואטסאפ כדי ממש לעודד אותי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

בחור בשורטס שאוהב בחורים. זה מהדברים המוזרים שאני לא רוצה שהיא תפלוט.

משועממים? זה הספר בשבילכםWhere stories live. Discover now