התגעגעתם? כי זו נגה ואני חזרתי😁

55 7 18
                                    

טוב אז אחרי איזה שלושים שנה שלא הייתי כאן הגיע הזמן שאני אחזור לא?
בשלושים שנה האלה שלא הייתי פה אני עומדת לספר לכם בערך כל מה שקרה לי...
*ברגע זה המוח שלי מתרוקן בדברים להגיד*
טוב.. אז הספקתי להיות בהולנד. אז אני אספר לכם.
אחרי 4 או 5 שנים שלא טסתי ממש התרגשתי אז היה לי הרבה.. פיפי... עשיתי 3 פעמים לפני המטוס,כשנכנסו למטוס עשיתי, המטוס היה ירוק (מה לעזאזל) וצפוץ רצח רציתי למותתתת. אני ישבתי ליד החלון כי אני אוהבת להסתכל על נוף. למרות של על מה אני יכולה להסתקל ב9 בערב דרך חלון של מטוס?
לא משנה, הטיסה עברה בהצלחה ונחתנו, היה איזה 4 מעלות והייתי עם סווצרט אבל ניצלתי כל רגע כי מתי בפעם האחרונה שמעתם שבישראל יש 4 מעלות חוץ מבחרמון?
התנחלנו 5 ימים אצל דוד של אבא שלי, אני ואמא שלי חלקנו מיטה זוגית. זה סיוט לישון ליד אמא שלי למה אתם שואלים? היא נוחרת כמו משאית!!! האהאהאהא. הלילה הראשון עבר סבבה כי הייתי עייפה אז נירדמתי יחסית מהר וחזק. (אני ישנה כמו בול עץ תשאלו את עדי)
כמה שעות אחר כך הלכנו לשוק והכל הלך ממש סבבה. אכלתי מלא נאבדנו קצת ואני מצאתי את הדרך (איכשהו קיבלתי את היכולת לנווט מאבא שלי) קניתי גרבים של מריחואנה הרי בהולנד מותר לעשות סמים. (אל תעשו סמים ילדים)
יום אחרי הלכנו להלן(?) אם ככה קןראים להזה,היה ממש כיף.
ביום השלישי (ניראלי זה היה היום השלישי.או יום שישי. לאיודעת) עשינו סיור גרפיטי שאמור לקחת שעתיים וחצי. הייתי הכי קטנה שם היה מפדח תכף תבינו למה.
הכל הלך סבבה אבל בתחילת הטיול דיברנו על אמסטרדם על הסמים והזנות שזה מותר ושמרשים את זה כי כולם מרוויחים מיזה ובלה בלה בלה, ואז הגענו לסמטה הכי צרה בכל אסיה (אם אסיה זו היבשת שלנו)
ובסימטה הזו יש את החלונות האדומים,אם אתם לא יודעים מה זה בעיה שלכם.
סתם זה חלונות שהם כיויכול אדומים עם

זונות.(😥)
אז הלכנו מיסביב והלכנו הלכנו מלא ומלא
ואז הגענו לחלק החדש של העיר, איפה שמותר לעשות גרפיטי וסמים קיצר הכל מותר שם. היה שם בית מלון על מנוף.
מהמהמ מי המפגר שילך להזהנ אהאהאאהא.
הגרפיטי היו ממש יפים ןשם סיימנן את את הסיור. התחלנן לחזןר לעבר המעבורת (שהייתה בחינם) והיה שם ריח ממש מתוק של חשיש וזה עדיין תקןע לי באף (אל תהרגו אותי אבל היה להזה ריח יחסית טוב)
ןאז נרדמתי צוהוריים ולא הצלחתי לישון בלילה. וכמו שאמרתי קודם אמא שלי נןחרת ממש חזק. אז ישנתי עם אוזניות על הכי חזק והצלחתי להירדם, ואז אמא שלי פאקינג מעירה אותי ואומרת שהמוזיקה מעירה אןתה.
אהאהאאההטהט מה ניראלל שאת מעירה אותי ןאןמרת לי את זההההה.
אני מדלגת על כמה ימים למרןת שאין לי ממש שמץ של מןסג באיזה יום הייתי כבר.
אז הלכנו להלן שוב והלכנו לסטרבאקס (בפעם השנייה שלי בטיול) ולא היה איפה לשבת אבל אני הייתי צריכה פיפי, אז ישבנו איפה שהיה וביקשתי מאמא שלי שתביא לי קפה קר .
אמא הלכה להזמין ובזמן הזה ישבו לידי חתיכים לא מהעולם הזה.
ישב באלכסון מצד יצים שלי הכי חתיך.
ואז איזה חבר שלו קם (הןא ישב לידי) והחתיך התיישבת לידי. אןמייגד כמה חתיך הןא היה אי אפשר לתארר אני אסים תמונה😍😍
אמא שלי התחילה לדבר כאילו כלום, כאילו באמת כלום אפשר לחשןב שהם יודעים עיברית (אןלי הם כן?) ןאז היא "צילמה אןתי" ולא ידעתי שהחתיך יושב ממש קרןב עלי אז הןא גם היה בפריים "ממש בטעות" (אין אמא את גאןנה)

 אןמייגד כמה חתיך הןא היה אי אפשר לתארר אני אסים תמונה😍😍אמא שלי התחילה לדבר כאילו כלום, כאילו באמת כלום אפשר לחשןב שהם יודעים עיברית (אןלי הם כן?) ןאז היא "צילמה אןתי" ולא ידעתי שהחתיך יושב ממש קרןב עלי אז הןא גם היה בפריים "ממש בטעות" (אין אמא ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

דיייו נכון שהוא חתיךךךך😍😍😍
לא משנה.
יום אחרכל היינו שוב באותו המקום וישבנו לאכול באיזה בית קפה חמןד כזה. ותקפה אותנו יונה. אשכרה יונה מה לי ליונים?
ואז כמעט נכנסתי לחנות של סמים. (אופסייי)
נאבדנו ןאני כמו תמיד יודעת להציל את המצב ןהצבעתי על איזה עמוד של כנסייה רנדומלית ואמרתי לאמא שלי "בןאי נלך לשם" אז הלכנו לשם ומישם ידעתי את הדרך לתחנת רכבת (כן נגה הכל טוב? זו את?)
וזה בערך מה שהיה.
זהו....

אה ולפני שבוע הלכתי לראות את הסרט של QUEEN.
ואני מאןהבת בשירים שלהם (לפחות השיר "רפסודיה בהומית") ןהשחקן ששיחק את המתופףףףףף גיזזז הוא חתיךךךךךךך😍😍😍😍😍
וזהו.
מקווה ש 700 ומשהו מילים הספיקו.
ניתראה פעם הבאה😉

משועממים? זה הספר בשבילכםWhere stories live. Discover now