Part 23

9.1K 231 8
                                    

Hari sekolah. Bella pergi sekolah dengan Afiq. "Balik sekolah nanti kemas barang kau, pindah rumah aku" kata Afiq. "Tapi saya tak nak" Bella membantah. "Berani lah kau lawan aku. Aku cakap pindah, pindah! Kalau kau degil juga, siaplah kau!" Marah Afiq dalam kereta.

Bella keluar dari kereta setelah sampai. "Uii harini ada budak pergi sekolah naik dengan cikgu hensem"kata Lin. Dahlia mengangguk sahaja. "Apa cerita?" Tanya Dahlia. Bella menangis di situ juga. Dahlia dan Lin pelik. "Kenapa ni Bella?" Tanya Dahlia. "Aku dah kahwin" kata Bella sambil mengelap air matanya. "What?! Kahwin?!" Lin dan Dahlia terkejut mendengar. "But with who?" Tanya Lin. "The guy who send me just now" balas Bella. "Cikgu Afiq?!" Jerit mereka lagi. Tapi tiada siapa dengar. Bella mengangguk. "Please simpan cerita ni elok elok. Aku tak nak orang tahu. Boleh kan?" Tanya Bella. Dahlia dan Lin mengangguk.

Kringgg!
Waktu persekolahan tamat. Semasa hendak balik Naif berjalan menghampiri Bella. "Kenapa?" Tanya Bella. "Nak jalan dengan awak lah" balas Naif selamba. Bella hanya diam dan meneruskan jalannya. Apabila hampir tiba di bilik sukan, pintu bilik itu dibuka dari dalam. Afiq keluar dan masa itu Bella dan Naif lalu dihadapannya. "Bella!" Jerit Afiq. Naif dan Bella berhenti. Bella dah agak dah Afiq akan marah. "Naif awak balik dulu ya? Cikgu nak jumpa Bella sekejap" kata Afiq. Naif mengangguk lemah. Kecewa tidak dapat balik bersama Bella. Bella menghampiri Afiq di hadapan stor sukan. Afiq menarik tangan Bella masuk ke dalam stor sukan itu. "Cikgu sakit.." Bella mengaduh sakit. "Kau ni memahg tak faham bahasa ke?" Kata Afiq sambil mencengkam tangan Bella. Dahi Bella berkerut. Afiq menolak Bella dan jatuh ke tilam lompat tinggi. Saat Bella jatuh, tudung Bella terselak dan menampakkan leher putihnya. Afiq tiba tiba bernafsu. Afiq menghempap Bella. Bella memukul dada Afiq. "Cikgu lepaslah saya nak balik" rayu Bella. 'Janganlah sejarah berulang di tempat yang sama' mohon Bella didalam hati. Afiq menarik tangan Bella ke atas. Bella meronta ronta. Afiq mendekatkan bibirnya ke bibir Bella. Afiq menjamah kasar bibir Bella. Lembut. Bella masih meronta ronta dan memalingkan muka nya ke kiri dan ke kanan. Lama Afiq menjamah bibir Bella. Selepas itu Afiq bangun. "Ni baru permulaan Bella. Tunggu lah kau nanti" kata Afiq sambil membetulkan kemejanya. Bella masih terbaring di atas tilam itu. Bella menangis semahu mahunya.

Cikgu Suami ku?!Where stories live. Discover now