ⓣⓦⓞ - Demon

327 87 104
                                    

















Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


















____________________________








Pejam celik, pejam celik,

Kini sudah genap hampir sebulan song Ji Hyo di bawah penjagaan puan kim young ae, seminggu sebelum ibunya song ae ra bertarung dengan mautnya, wanita separuh abad itu telah memberikan hak penjagaan sepenuhnya kepada young ae. Dia tidak mahu melihat satu satunya puteri kesayangannya menangisi kematiannya. Perit untuk terima kenyataan bahawa dia perlu pergi meninggalkan song ji hyo buat selamanya.

"T-tolong jaga j-j-jihyo a-a-aera..d-dia..p-pe-permata sa-saya..la-layanlah..d-dia..sa-sama ma-cam a-anak pe-r-empuan awak.." Ucap aera dengan lemah sebelum maut menjemputnya.

Di saat roh dan jasad aera berpisah, tiada sedikit pun air mata young ae mengalir seakan dia sudah bersedia dengan pemergian wanita tua itu. Sebaliknya, dia terus bangun dan meminta jururawat bertugas untuk mengurukan mayat wanita itu segera.

Tiada sebarang riak, hanya ekspresi wajah yang mendatar.

"Jangan risau aera, song ji hyo akan aku gunakan sebaik mungkin. Terima kasih sebab 'berikan' aku budak tu." Ucapnya separa ikhlas. Terus dia mengorok langkah pergi daripada situ. Tanpa menoleh biarpun sekali ke arah belakang. Laju dia berjalan menuju ke lif.

Bersedia hendak pulang ke rumah dan mengaturkan rancangan liciknya.

"Now..i will hand it over that little girl to my taehyung. At least in the force way." Young ae mengukir senyuman sinis sehala dengan gerakan kakinya. Dia akan pastikan segala rancangannya berjalan lancar.










Hand it over (menyerahkan)

_____________________________________































Jam di dinding tepat menunjukkan ke angka 3 petang, kim taehyung bersiap sedia hendak keluar bersama dengan buah hatinya. Rancangan mereka mahu makan malam bersama di Dinston Hotel, sebelum bergerak menuju ke party wonwoo. Jejaka itu teruja hendak berseronok sepanjang malam sambil ditemani dengan minuman memabukkan dan sudah tentu masa masa berharganya itu diluangkan bersama dengan Han Luna, kesayangannya.

Berkemeja bercorak kulit harimau, berseluar slek hitam yang ketat pada pehanya dan dihiasi dengan beberapa aksesori pada sebelah telinganya dan seutas rantai silver, kesemua barangan yang tergantung pada tubuhnya 100% hasil daripada usaha gigihnya yang berkarier sebagai model. Tanpa meminta wang daripada ibunya taehyung berjaya memiliki barangannya sendiri.

 EGOTISTICAL + TAEHYUNG KIM (TAEHYO) Where stories live. Discover now