פרק 5 - המסיבה על החוף

6.3K 348 7
                                    

היי כולם! אני טסה לשבוע אז אני לא אספיק לעלות פרק,והחלטתי לעלות אותו עכשיו במקום שבוע הבא. מקווה שתהנו :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
פרק 5 :
כבר שבוע עבר ולא היה יום שלא נפגשתי עם אולסי. אבל את מייק, לעומת זאת לא ראיתי כל השבוע. הוא התעלם ממני בזמן האחרון ואפילו לא בא לאימונים. לא נעלבתי כי ידעתי שאנחנו לא ממש חברים, אני סתם מישהי שהוא פגש שנבחנה לקבוצת הכדורגל מבלי שהיא ידעה אפילו שלזה היא מסכימה אבל זה לא ממש עניין אותי. עדיין הרגשתי משהו כלפיו. משהו שלא הרגשתי אף פעם. לא סיפרתי לאולסי כלום על זה. זה ממש לא נעים להגיד למי שהיא החברה הכי טובה שלך פה, כביכול שיש לך רגשות כלפי החבר שלה.
אני ישבתי וצפיתי בטלוויזיה כשנשמעה דפיקה בדלת. אולסי עמדה שם עם שמלה קצרצרה בצבע ורוד מסטיק, עם כתפייה אחת. השמלה הייתה זוהרת, ותרמה לעגילים שלה. היו לה נעלי עקב לבנות ושיערה הבלונדיני היה פזור על כתפיה.
״אנחנו הולכות למסיבה תתלבשי.״ היא הודיעה ואני הרמתי גבה. אם היא חושבת שהיא יכולה לבוא לבית שלי באמצע היום ולהגיד לי שאני הולכת למסיבה שאני בכלל לא יודעת איפה או עם מי או עם מה ... אז היא צודקת. בסוף נכנעתי בגלל שלא היה לי משהו יותר טוב לעשות. היא עלתה לחדר שלי וחיטטה לי בבגדים. מה שלא מצא חן בעיניה, מצא את עצמו זרוק על המיטה בבלאגן, ומה שכן נראה לה נחמד ויעיל, מצא את עצמו נח בעדינות על הכורסא בעוד שהיא נועצת מבט חשקני.
״אז של מי המסיבה?״ שאלתי והיא החזיקה בידה שמלה סגולה פרחונית. היא זרקה אותה על המיטה.
״מקסי, מארגן המסיבות התותח של הנערים בקליפורניה. המסיבה פה בהמשך החוף.״ היא החזיקה שמלה תכולה עם תחרה וזרקה אותה עליי. ״קדימה תתלבשי!״ היא הפצירה בי. נכנסתי לשירותים ולבשתי את השמלה. אחרי שהצלחתי סוף סוף לשים אותה כמו שצריך יצאתי. על פניה של אולסי התפרס חיוך מאוזן לאוזן.
״גאד את מדהימה!״ היא ספקה כפיים ומשכה אותי על הכורסא. היא הוציאה תיק איפור והחלה לשים לי סומק. אחר כך אייליינר ולבסוף ליפגלוס. כשהיא סיימה, היא עזרה לי לסדר את השיער יפה. הסתכלתי על המראה. נראתי מישהי שונה לגמרי. מישהי אחרת. שמתי את הנעלי בובה שחיכו לי ליד המיטה (מאחר ואני ועקבים לא חברים כל כך טובים) וירדנו למטה. אמרתי לאמא ואבא שאנחנו הולכות לארוחת ערב. זאת הייתה הפעם הראשונה ששיקרתי להם אבל אם הייתי אומרת להם שאני הולכת למסיבה בחוף הם היו מושכים אותי אחורה, שמים לי אזיקים ולא הייתי רואה את החוף עד סוף החופשה, התפלאתי שהם האמינו לי כי התירוץ הזה היה די עלוב אבל הדבר הראשון שחשבתי עליו. בכל מקרה, ירדנו אל החוף. ככל שהתקדמנו המוזיקה נשמעה חזק יותר והאורות נראו ברור יותר. המסיבה התחלקה לשניים. חלק מהמסיבה הייתה בתוך האולם שליד החוף, וחלק יצאו לחגוג בחוף עצמו. נכנסנו לאולם ורק האורות הצבעוניים נראו לעין. היה שם אלכוהול ולמרות שאולסי ניסתה לשכנע אותי לא שתיתי. היא לעומת זאת לא נראתה בלי כוס ביד.
״לפני הריקודים תכירי את חברה שלי? שמהיום היא גם שלך.״ היא אמרה והצביעה על נערה בגילנו בעלת שיער חום מתולתל ועיניי דבש. גובהה ממוצע והיא לבשה שמלה שחורה שהגיע עד אמצע הירך.
״שרלוט.״ היא הושיטה את ידה. לחצתי אותה. הצגתי גם אני את שמי. אולסי אמרה שמחר נלך כולנו לסרט כדי שנכיר יותר טוב. שרלוט הסתובבה לעבר בחור גבוהה שלא קלטתי האם צבע השיער שלו חום או שחור מרב חושך, שלא לדבר על עיניים שבכלל לא ראיתי. אולסי לקחה עוד משקה אלכוהולי ומשכה אותי לעבר רחבת הריקודים הצפופה.
״תמשכי בחור ותרקדי איתו.״ היא צעקה לי. ריח האלכוהול נדף מפיה. זה היה ריח לא טוב אבל זה לא היה נראה לזוג השיכור שבלע אחד את השני כאילו הם לא מסריחים מאלכוהול. אולסי משכה בחור והחלה לרקוד איתו. אמנם אני רוצה לשנות את האופי שלי אבל אני לא מתכוונת למשוך בחור שאני לא מכירה ולרקוד איתו. התיישבתי על אחת הכורסאות שבצד. הייתי היחידה. כולם חגגו והשתכרו.
״אליסון?״ נשמע קול מצד ימין שלי. הסתכלתי הצידה וראיתי את ג׳ייסון. הוא נראה מופתע. את האמת גם אני מופתעת מעצמי.
״ג׳ייסון,״ קמתי וחייכתי אליו ״מה קורה?״
״בסדר, מה שלומך?״ הוא שאל וחיבק אותי. חיבקתי אותו חזרה. ואז הרפנו.
״מעולה.״ אמרתי מחייכת שוב. זה היה רגע די מביך. פתאום הוא משך את ידי והוציא אותנו החוצה.
״בא לך טיול על החוף?״ הוא שאל והנהנתי. הורדתי נעליים והתחלנו ללכת על החוף. בהתחלה היה שקט, לא ידעתי מה להגיד, כנראה שגם הוא לא. אבל אז ניסיתי לחשוב מה אולסי הייתה עושה במצב כזה. היא בטח הייתה זורקת את הנעלי עקב וקופצת למים. אבל אני לא אעשה את זה. רק עמדתי קרוב אל החוף וטבלתי את רגליי במים.
״אני אוהבת את הים,״ אמרתי מסתכלת למטה. הוא הביט בי מחייך.
״מה?״ שאלתי לא מבינה מה משמעות החיוך שלא.
״את רוצה להיכנס לבפנים?״ הוא שאל ואני הסתכלתי עליו בבילבול. כנראה כולם פה בקליפורניה חושבים משוגע כמו אולסי.
״לא, אתה משוגע?״ שאלתי צוחקת. הוא לא ממש הקשיב לזה כי הוא הרים אותי וזרק אותי אל המים. מזל שהשמלה שלי לא נהייתה שקופה.
״מה אתה עושה?!״ צעקתי עליו והוא צחק. גם אני צחקתי. ״אתה רוצה חיבוק?״ פרסתי את ידי לצדדים, בהיכון לחיבוק. הוא החל ללכת אחורה בבהלה ואני רצתי אחריו. בסוף תפסתי אותו וחיבקתי אותו. גם הוא נרטב. היינו במרחק של מטר אחד מהשנייה. ואז הוא לקח צעד אחורה. הבנתי שהוא לא מעוניין. לא שאני הייתי אבל עדיין הייתה לי תחשוה רעה.
״יש לי חברה.״ הוא אמר לבסוף והנהנתי בראשי.
״לא חשבתי אחרת.״ חייכתי. עכשיו המצב באמת הפך למביך. הסתכלתי הצידה והמבט שלי נח על ליזי. ליזי?! מה היא עושה פה?! הלכתי בעצבנות לכיוונה שג׳ייסון רודף אחריי. משכתי את ליזי הצידה. היא התגלגלה מצחוק והיה אפשר להריח את ריח האלכוהול החזק מפיה.
״ליזי מה את עושה פה?״ שאלתי אותה כועסת. היא רק צחקה והתיישבה על החול.
״כיף!״ היא המשיכה לצחוק. היא חיטטה בכיס של המכנסיים הלבנים שלה והוציא חבילה של סיגריות. פה באמת כעסתי עליה. חטפתי את זה מידה, למרות שהיא כבר הוציאה סיגריה אחת. היא הוציאה מצית והדליקה - שואפת את העשן ואז נושפת החוצה.
״מה את עושה?!״ זרקתי את הסיגריה מפיה על החול - דורכת עליה כדי שתתכבה.
״מעשנת, חשבתי שאת חכמה.״ היא צחקה שוב.
״זהו, את באה הביתה.״ אמרתי שמה את ידה סביב צווארי. למזלי ההורים שלי הרגישו בודדים אז הלכו לערב הורים אצל ההורים של מייק. נכנסתי לבפנים והודעתי לאולסי שאני הולכת. היא הנהנה והמשכתי בדרכי.
״את צריכה הסעה הביתה?״ הוא שאל והנדתי בראשי. המשכתי ללכת כשכובדה של ליזי עליי. נכנסתי הביתה. לא היה שם אף אחד. השכבתי את ליזי על הספה והבאתי לה מים. היא שתתה את הכל בבת אחת. אחרי כמה דקות שישבתי לידה היא נרדמה. נכנסתי להתקלח והחלפתי את השמלה הרטובה בגופיה ומכנסי ספורט קצרים. כשירדתי למטה ראיתי שלישי עדיין ישנה על הספה. העברתי אותה לחדר, הדלקתי מזגן וכיסיתי אותה עד הסוף. כדי שההורים שלי לא ידעו שהיא הייתה במסיבה. נשמעה דפיקה בדלת. ראיתי את מייק.
״מייק!״ חייכתי אבל הבעת הפנים שלו נראתה מודאגת.
״בואי! אבא שלך בדרך לבית חולים.״ הוא משך את ידי החוצה מהבית.

Summer loveWhere stories live. Discover now