פרק 12 - השקר הגדול

4.8K 266 8
                                    

לפני שאני אתחיל את הפרק רציתי להגיד תודה לכל מי שקורא את הסיפור :) , אני מצטערת אם הפרק הזה טיפה משעמם, אני משווה שתהנו! קריאה נעימה ושבת שלום

-------------------------------

כבר שלושה ימים שהצלחתי להתחמק ממייק. לא רציתי לעשות לו את אותו הדבר שהוא עשה לי, אבל לא הייתה לי ברירה. לא יכולתי להיפגש איתו, כי אז הייתי צריכה לשקר לו ולהגיד לו שאני לא אוהבת אותו. ושניצלתי אותו בשביל נקמה. שכל זה היה שקר. רק הסתכלתי בחלון שהשקיף לים. יצאתי למרפסת שהייתה שם. הרגשתי לרגע כמו בסרטים. עומדת במרפסת והרוח מעיפה את השיער שלי. ואז נזכרתי בנשיקה שלי עם מייק. היא הייתה הראשונה. וכן הרגשתי משהו. מזה פחדתי. אני לא טובה בלהביע רגשות, להגיד ׳אני אוהבת אותך׳, להיות במגע עם מישהו.

אני לא יודעת אם זה היה המקום הנכון, הזמן הנכון והבן אדם הנכון אבל זה הרגיש ככה. נכנסתי חזרה לחדר. לא ידעתי מה לעשות. כמו שאמרתי בקליפורניה כמעט כל יום יש מסיבות, והיום הייתה עוד אחת בחוף, אבל לא התחשק לי ללכת. נשארתי בחדר וראיתי ׳האנטומיה של גריי׳. תמיד כשהיה לי משעמם ישבתי לראות האנטומיה של גריי.

כמו ילדה משועממת מאוד, ראיתי מאחר הצהריים עד הערב. יכולתי לשמוע את המוזיקה מהמסיבה שבדיוק התחילה. יצאתי למרפסת וראיתי שלמרות שהיא רק התחילה, היו שם כבר הרבה אנשים. חזרתי לחדר והמשכתי לראות האנטומיה של גריי. כל שנייה היו לי טלפונים. מאולסי, ג׳ייק, ג׳ייסון, שרלוט .... שאני צריכה לבוא למסיבה. אבל לא היה לי כוח. גם מייק התקשר, אבל לא עניתי. השעה הייתה אחת עשרה וחצי. כיביתי את הטלוויזיה ונכנסתי למיטה. שמעתי רעש מהמרפסת. חשבתי שאני מדמיינת אז פשוט הסתובבתי לצד השני. ואז ראיתי את מייק עומד שם. נפלתי מהמיטה בבהלה. הוא צחק ושם אצבע על פיו - מסמן לי להיות בשקט.

״מה אתה עושה פה?״ לחשתי מופתעת.

״התעלמת ממני כל השבוע הזה,״ הוא קירב אותי אליו. ״מה קרה?״

״כלום,״ נרתעתי אחורה. ״זה תחביב שלך לבוא באמצע היום כאילו זה לגיטימי לגמרי שאתה נכנס-מאיפה נכנסת?״

אבל לא נראה לי שהשאלות שלי עניינו אותו, או שהוא הקשיב לי בכלל. הוא כל הזמן התקרב אליי אז אני המשכתי ללכת אחורה. עד שנפלתי על המיטה. לבסוף קמתי שוב.

הוא תקע בי פרצוף שמחכה לתשובה.

״לא אמרת לי כלום על זה שנישקתי אותך.״ הוא בלע את רוקו. אני נשארתי מובכת. ידעתי מה אני צריכה להגיד אבל פשוט לא יכולתי. הוא שוב קירב אותי אליו.

Summer loveWhere stories live. Discover now