פרק 11 - להרפות

5.3K 284 29
                                    

לא יכולתי להפסיק לחשוב על אתמול בלילה. שמייק .בא לבית שלי שיכור. תהיתי אם הוא זוכר משהו. ניסיתי להתקשר לאולסי מאז המקרה עם מייק וג׳ייסון אבל היא לא עונה. התחלתי לדאוג כי בדרך כלל היא מתקשרת עד שאני עונה כשיש בעיה. ירדתי לאכול את הארוחת בוקר, היה כיף לאכול כולם כמשפחה. אבא סיפר לנו על השנים הקודמות וכמה שהן שונות מאלה. ועל הדור שלנו ועל כמה שהוא הרוס. אמא בקושי דיברה, מה שהדאיג אותי כי המנהג שלה הוא לשאול איך כולם מרגישים, והאם הם קמו בבוקר עם אנרגיות טובות. נראה שהיא הזדקקה לכמה כאלה.

אחרי הארוחה עליתי ולבשתי בגדי אימון למרות שהיה עוד זמן. עליתי על האוטובוס וירדתי במגרש. הפעם הגעתי באחת עשרה וחצי. האימון שלנו הוקדם לשתיים עשרה וחצי. עשיתי קצת מתיחות ובעטתי לשער. הוצאתי את כל המתחים על הכדור. בעטתי בו הכי חזק שיכולתי, גם אם הייתי צריכה לבעוט בעוצמה נמוכה יותר. הייתי עצבנית, עייפה, מוטרדת.

הרגשתי נגיעה בכתף.

הסתובבתי לראות מי מאחוריי.

״גמדה, מתאמנת מוקדם?״ ג׳ייק שאל והנהנתי. הוא התנדב לעמוד בשער.

״מה עם מייק?״ שאלתי מנסה לראות אולי ג׳ייק יודע משהו. בעטתי והוא עצר.

״הוא בסדר.״ הוא אמר וזרק את הכדור חזרה אליי, קולו היה חלוש והוא משך בכתפיו. ידעתי שהוא משקר.

״אתה משקר לי,״ שוב בעטתי, הפעם יותר חזק והוא עצר את הכדור. הוא החל לצחקק.

״גמדה, מייק בסדר. אתמול הוא עזב את המסיבה בלעדיי. בטח אם איזה מישהי.״

״הוא בא אליי.״ הסתכלתי למטה והבקעתי. ג׳ייק הביט בי במבט המום.

״הוא מה?״ הוא שאל והנהנתי בראשי מאשרת לו שמה שהוא שמע נכון.

״אמרתי לך גמדה, יש לו משהו איתך שלא היה לו עם אף אחת.״ הוא גלגל אליי את הכדור בחזרה. לא קניתי את זה. אני לא מאמינה בזה. אהבה כזאת לא שונה מאהבה אחרת. אני בטוחה שהוא בכלל לא אוהב אותי. זה לא הגיוני. מתוך מיליוני הבנות בעולם, ומתוך המאות שהוא מכיר הוא יתאהב באליסון שהכיר לפני שבועיים בערך? ג׳ייק רק הביט בי מחכה שאני אבעט. אני רק נשארתי לעמוד שם, ואז התיישבתי על הדשא.

״זה יותר מדי, תגיד לו שהוא פשוט צריך להרפות.״ לחשתי לו. הוא חייך אליי והתיישב לידי.

״מייק גרין משנה לכולם את החיים.״ הוא צחק ואני צחקתי איתו. פשוט ישבנו על הדשא. זה היה נחמד. הסתכלתי אל השמיים. הם היו בהירים, בלי עננים, חסרי דאגות.

״אל תוותרי על מייק,״ ג׳ייק אמר אחרי מספר דקות של שקט ״בתור ידיד התכוונתי.״ הוא תיקן את עצמו אבל ידעתי שלא לזה הוא התכוון.

***

אחרי האימון שוב ניסיתי להתקשר לאולסי שלא ענתה. התקשרתי לג׳ייסון והוא אמר לי לפגוש אותו בחוף. ככה עשיתי. הלכתי לחוף ושם ראיתי אותו.

Summer loveWhere stories live. Discover now