פרק 7 - העבר

6.7K 323 8
                                    

״למה את מכוונת באולסי חברה שלו?״ שאלתי וג׳ייסון הביט בנו. מבטו נח על אולסי.

״היי מה את עושה פה?״ הוא חייך. אני חייכתי מיד אחריו - מחקה את החיוך הנרגש שלו, אבל במקום נרגש חייכתי חיוך מתגרה. ואולסי חייכה חיוך אשם.

״אמ .. ערב בנות וכאלה.״ היא צחקה צחוק אשם. האשמה נדפה ממנה. אני לא יודעת איך ג׳ייסון לא שם לב למשהו מוזר בה.

אולסי נראתה אבודה, אז הייתי חברה טובה והחלטתי לעזור לה. למרות שאני חושבת שמה שהיא עושה זה לא בסדר, אבל זה גם לא בסדר להפקיר חברה שתמכה בי ועזרה לי.

״ג׳ייסון יפריע לך עם הערב בנות הזה ישאר ... ערב בנות?״ שאלתי בנימוס והוא ומרי קמו ועברו שלוש שורות אחורה, מאחר והכיסאות היו ריקים.

״אני מבולבלת.״ שרלוט אמרה מחזיקה את ראשה. אני רק שילבתי את ידי, ופניי עטו הבעת פנים כועסת.

״׳תשאלי את אולסי.״ אמרתי ביובש והסרט התחיל. הראו נערה שרוכבת על אופניים, היא בטעות עוברת ברמזור אדום ואז נתקעת במישהו. היא עוזרת לו לקום וזה אהבה ממבט ראשון וכל החארטה הזאת. ידעתי שלא הייתי צריכה לתת לאולסי לבחור את הסרט. עדיין החלטתי לתת לו עוד צ׳אנס. אבל מספר הפסילות שלו נגמר שבסוף הם התחתנו. כן, מישהו יתקע בי עם אופניים ואני ארוץ לקנות שמלה לבנה. שטויות.

״זה מטופש!״ מחיתי. אולסי ושרלוט תקעו בי מבטים של ׳מה-זה-כל-כך-רומנטי-מאיזה-כוכב-לא-רומנטי-נחתת?׳ אני רק משכתי בכתפיי. לא אהבתי את כל הסיפור הזה של אהבה ממבט ראשון. ולפני שתחשבו אז לא, מה שקרא לי עם מייק זה לא אהבה ממבט ראשון, זה אהבה לעיניים שלו. ולשיער היפה שלו. ולאיך שהוא מחייך. אלוהים, נהפכתי לסרט קיטשי עם אופניים וחתונות!

אבל זה לא היה אותו דבר. את מייק אני מכירה שבועיים. לילה לפני הלילה שהוא הפסיק לדבר איתי, לא סיפרתי לכם מה קרה. ישבתי בחוץ והיה מאוחר. אחרי כמה דקות הוא התיישב לידי. התחלנו לדבר והיה ממש נחמד. הוא סיפר לי על איך זה לחיות פה ואני סיפרתי לו על הבית שלי. שפכתי את הלב בפניו והוא בפניי. בגלל זה התאהבתי בו, ובגלל זה התעצבנתי שהוא הפסיק לדבר איתי. שיתפתי איתו דברים אישיים והוא פשוט הפסיק לדבר איתי. שיתפתי אותו בדבר הכי אישי שיש - בעבר שלי. העבר שלי זה נקודת החולשה שלי.

ישבתי בקולנוע בפנים לא הכי נלהבות. אולסי ושרלוט תקעו בי מבט מוזר.

״נו באמת אלי, בחיים לא התאהבת?״ שרלוט שאלה ואני רק משכתי בכתפיי. היא ואולסי החליפו מבטים ספק מופתעים ספק מודאגים. אני נשארתי עם ידיים שלובות וחיכיתי שנקום כדי לצאת. אולסי רצתה שנחכה שג׳ייסון יצא קודם אז זה מה שעשינו. אחרי שהוא יצא, יצאנו מהאולם.

אולסי נאנחה אנחת רווחה. נעצתי בה מבט מאשים, אבל היא התעלמה ושינתה נושא כמו ׳בואו נלך לאכול׳ או ׳איזה מושלם היה הסרט׳. לשרלוט לקח טיפה זמן אבל היא הבינה שמשהו באולסי חשוד. לבסוף אולסי סיפרה לה - גם שרלוט כעסה.

Summer loveWhere stories live. Discover now