פרק 13 - יותר מדי

4.1K 252 17
                                    

פרק 13 - יותר מדי

סוף השבוע הגיע, והרגשתי יותר עייפה מתמיד. כל זה היה יותר מדי בשבילי. כבר מספר ימים שלא עניתי לאף אחד בטלפון. כמובן שמייק עמד במילה שלו, הוא אפילו לא התקשר פעם אחת. לא שאני יכולה לבוא אליו בתלונות, הייתי מגעילה אליו כל כך שאפילו אני לא רציתי לדבר איתי. אבל לא הייתה לי ברירה, ואולי זה לטובה. אולי אנחנו לא מתאימים להיות ביחד. אמא וליזי יצאו ליום שופינג אבל לא התחשק לי לקנות בגדים, ואבא הציע שאני אבוא לראות איתו ועם חבר שלו משחק כדורגל אבל הייתי עייפה מדי, אז אני לבד בבית. יום שישי בערב ואני לבד בבית. כמובן שאם רציתי לעשות משהו פשוט הייתי צריכה לצאת מהבית ולהמשיך לכיוון החוף. כל יום שישי יש שם מסיבה. אולסי שלחה לי מיליון ואחת הודעות על העובדה שיש מסיבה אבל לא היה לי חשק לבוא.

בשעה שמונה היא שוב התקשרה, הפעם עניתי לה.

״מה אולסי?״ קראתי לטלפון ביאוש והיא פלטה גיחוך.

״תפסיקי להיות קרירה ובואי כבר למסיבה או שאני אמשוך אותך מהאוזן!״

״לא בא לי!״ אמרתי ביובש. יכולתי לשמוע אותה נושמת עמוק.

״הברזת לי מהרבה מסיבות, את חייבת לי!״ היא השתמשה בתירוץ התמידי שלה ״תפתחי את הדלת אני מחוץ לבית שלך.״

צחקתי תוך כדי שאני מתקדמת לפתוח את הדלת. אולסי עמדה שם בשמלת מיני ורודה ונעלי עקב שחורות שתאמו לשרשרת שלה. על עיניה היו צלליות ורודות ופס אייליינר שחור, ואודם בצבע ורוד פוקסיה.

״קדימה! בואי נצא, תספרי לי הכל ואז נשתכר עד שנשכח מזה!״ היא אמרה בתלהבות מושכת אותי לחדרי. בזמן שבחרנו מה אני אלבש סיפרתי לה הכל. מהרגע שפגשתי את מייק, עד הרגע שסיפרתי לו את השקרים שמרי הכריחה אותי. מדי פעם היא העירה או שאלה שאלה קטנה, אבל רב הזמן נשארה עם פה פעור.

״המרי הזאת כלבה!״ היא אמרה בשפתיים קפוצות בזמן שהיא קולעת את שיערי לצמה סינית.

״אני לא מבינה למה היא כל כך נואשת!״ השענתי את ראשי אחורה כדי לשאולסי יהיה יותר קל לקלוע את שיערי. היא רק משכה בכתפיה וקשרה את הצמה בגומייה.

״עכשיו לאיפור,״ היא חככה את ידיה בהתלהבות ופתחה את מגירת האיפור שהופיעו בה רק מספר קטן של ליפגלוסים, עיפרון ומסקרה שאמא שלי ניסתה לדחוף לי כדי שאני אשים. אולסי לא נראתה מרוצה במיוחד אבל השתמשה במה שהיה.

כשסיימנו להתארגן ירדנו למטה, החוף היה מפוצץ. לדעתי, אפילו יותר מפעם שעברה.

ראיתי שם את ג׳ייק ואת ג׳ייסון, אבל לא היה זכר למייק.

התקרבנו אל הבנים וחיבקתי אותם לשלום. בגלל המוזיקה הרועשת היינו צריכים לתקשר בצעקות אחד עם השני, עד שהרגשנו שהגרון שלנו כואב מדי. היו כל כך הרבה אורות שכבר נהייתה לי סחרחורת. אולסי רקדה כמו משוגעת, ואני פרשתי באמצע וישבתי בצד. ג׳ייסון הבחין שעזבתי את רחבת הריקודים והתיישב לידי.

Summer loveWhere stories live. Discover now